Nee ze zitten gewoon niet goed. Het is net een zak. En heb al bij veel winkels gepast.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:35 schreef Jahr00n het volgende:
Als zelfs S te klein ben je wel erg mager. Misschien kun je de kinderafdeling eens bekijken?
Heb je die bij de Zara ook al aan gehad?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:39 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Nee ze zitten gewoon niet goed. Het is net een zak. En heb al bij veel winkels gepast.
Ik hou er van als het strak aanzit, maar dat is lastig te vinden.
Nog niet, ga ik morgen proberenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:39 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Heb je die bij de Zara ook al aan gehad?
Ja misschien wel wat duur, maar wel goed advies. En er is sale.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:41 schreef SuperFokker het volgende:
[..]
Kan ik morgen wel eens binnenlopen.
Zag inderdaad dat het wel dure merkkleding was. Maakt verder ook niet uit als het prima zit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:44 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja misschien wel wat duur, maar wel goed advies. En er is sale.
lengte zegt toch vrij weinig over lichaamsbouw. TS is blijkbaar smaller of wil een strakker overhemd.quote:Op maandag 3 februari 2014 16:31 schreef SchoneZoon het volgende:
Als je 1.76 bent moet S echt wel passen? Een vriend van mij is even lang als jij en die draagt meestal maat M. Bij WE had hij zo'n slim fit overhemd gekocht en maat M paste perfect bij hem.
Dit heb ik dus ook.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:58 schreef Jirdo het volgende:
M is altijd te wijd voor me en S zit te strak rondom mijn schouders. Ik volg deze draad dus.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |