Daar komt het eigenlijk op neer jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:09 schreef yats het volgende:
Maar faxie, gezien ik graag anderen help. Jouw probleem is me nog steeds niet duidelijk. Je kunt vrouwen aanspreken en ze in je bed lokken, maar je wilt eigenlijk een relatie?
Lijkt me geen onoverkomelijk probleem. Ik neem aan dat je daadwerkelijk iets te bieden en te melden hebt tegenover een vrouw? Ik ben geen relatie-expert, maar de relaties die ik gehad heb begonnen over het algemeen niet direct met die gedachte. Maar omdat ik mezelf was, lol had met de bewuste dames, goede gesprekken had en ze blijkbaar iets te bieden had leidde een eerste date uiteindelijk tot een tweede, derde etc. Het klinkt wat afgezaagd, maar een relatie moet je niet zoeken, dat 'gebeurt' meestal gewoon.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Daar komt het eigenlijk op neer ja
En in bed lokken is heel wat overdreven hoor
Misschien hebben ze het op de bank gedaan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:11 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me geen onoverkomelijk probleem. Ik neem aan dat je daadwerkelijk iets te bieden en te melden hebt tegenover een vrouw? Ik ben geen relatie-expert, maar de relaties die ik gehad heb begonnen over het algemeen niet direct met die gedachte. Maar omdat ik mezelf was, lol had met de bewuste dames, goede gesprekken had en ze blijkbaar iets te bieden had leidde een eerste date uiteindelijk tot een tweede, derde etc. Het klinkt wat afgezaagd, maar een relatie moet je niet zoeken, dat 'gebeurt' meestal gewoon.
Wat is er overigens overdreven aan? Ze zijn toch in jouw bed beland?
Ja maar het is niet dat ik ze echt moest lokken oid, en het gebeurde via Fok.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:11 schreef yats het volgende:
[..]
Lijkt me geen onoverkomelijk probleem. Ik neem aan dat je daadwerkelijk iets te bieden en te melden hebt tegenover een vrouw? Ik ben geen relatie-expert, maar de relaties die ik gehad heb begonnen over het algemeen niet direct met die gedachte. Maar omdat ik mezelf was, lol had met de bewuste dames, goede gesprekken had en ze blijkbaar iets te bieden had leidde een eerste date uiteindelijk tot een tweede, derde etc. Het klinkt wat afgezaagd, maar een relatie moet je niet zoeken, dat 'gebeurt' meestal gewoon.
Wat is er overigens overdreven aan? Ze zijn toch in jouw bed beland?
Hoe weet jij dat nou?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:16 schreef TheOnlyException het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het op de bank gedaan?
Ach, dan nog kom je verder dan mij qua versieren. Een aparte smaak qua hobby's zegt niets. Ik heb ook niet echt 'vrouwelijke hobbie's' en toch heb ik drie relaties gehad. Een relatie betekent niet automatisch dat je dezelfde dingen leuk vind. Je kunt prima een relatie hebben (of zelfs samenwonen) terwijl ieder zijn eigen hobby's heeft en zijn eigen dingen doet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar het is niet dat ik ze echt moest lokken oid, en het gebeurde via Fok.
En ik weet het ook niet echt... wellicht te aparte smaak en hobbies ofzo... meeste vrouwen kunnen daar niks mee... en de vrouwen die ik bij m'n hobbies tegenkom zijn in de regel zwaar in de minderheid en al bezet.
Jij bent degene die aan het daten is andersquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:33 schreef yats het volgende:
[..]
Ach, dan nog kom je verder dan mij qua versieren. Een aparte smaak qua hobby's zegt niets. Ik heb ook niet echt 'vrouwelijke hobbie's' en toch heb ik drie relaties gehad. Een relatie betekent niet automatisch dat je dezelfde dingen leuk vind. Je kunt prima een relatie hebben (of zelfs samenwonen) terwijl ieder zijn eigen hobby's heeft en zijn eigen dingen doet.
Dat heeft me genoeg moeite gekost. En vooralsnog lijkt dat na gisteren ook wat vastgelopen te zijn gezien de veranderde houding van haar. Op advies wacht ik nu maar tot zij met een voorstel komt voor een volgende date, als dat er nog komt. Ik hoop natuurlijk dat ik gewoon verkeerd denk of iets natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:37 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij bent degene die aan het daten is anders
Teveel denken is meestal niet goed... dat is bij veel mensen in dit topic ook het probleem... ze analyseren te veel. Heb ik ook nog regelmatig last van overigens.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:42 schreef yats het volgende:
[..]
Dat heeft me genoeg moeite gekost. En vooralsnog lijkt dat na gisteren ook wat vastgelopen te zijn gezien de veranderde houding van haar. Op advies wacht ik nu maar tot zij met een voorstel komt voor een volgende date, als dat er nog komt. Ik hoop natuurlijk dat ik gewoon verkeerd denk of iets natuurlijk.
Dat blijft een bekend probleem inderdaad.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Teveel denken is meestal niet goed... dat is bij veel mensen in dit topic ook het probleem... ze analyseren te veel. Heb ik ook nog regelmatig last van overigens.
Dat is een grotere prestatie dan via het uitgaan, how on earth heb je dat voor elkaar gekregen?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:19 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar het is niet dat ik ze echt moest lokken oid, en het gebeurde via Fok.
Dat is echt niet moeilijker hoor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:58 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Dat is een grotere prestatie dan via het uitgaan, how on earth heb je dat voor elkaar gekregen?
Het lijkt me zo creepy overkomen.quote:
Goede vraag. Ik heb er geen ervaringen meequote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:58 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Dat is een grotere prestatie dan via het uitgaan, how on earth heb je dat voor elkaar gekregen?
Meestal ontstaat t uit wat langer contact. Denk aan.slowchats of dat je veel in dezelfde topics zit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:02 schreef Libertarisch het volgende:
[..]
Het lijkt me zo creepy overkomen.
"Hey, waar woon jij eigenlijk?"
Blijkt dat ze in de andere kant van Nederland woont
Mag je overnieuw beginnen met een ander
Erg omslachtig en moeilijk lijkt me maar goed.
In sommige gevallen wel ja.quote:
In een kroeg oid kan ik dan niet echt een aanleiding vinden om een praatje te maken. Maarja je weet hoe ik over kroegen denk dacht ik...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
In sommige gevallen wel ja.
Voordeel van de kroeg is dat je al beter weet wat je in de kuip hebt als in Je weet hoe de ander eruit en gedraagt ipv dat je iemanc enkel kent van t scherm en er nog zoveel kan tegenvallen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |