abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136215284

Wat?

Iedereen kan versieren *O*

Dit topic is voor leuke en nuttige versiertips.
"Ik zie een leuk persoon, maar hoe krijg ik die zover dat hij/zij wat met me gaat drinken" bijvoorbeeld. Ongedwongen leuke tips en wie weet verslagjes!

Basis tips:
Deze tips kunnen verder uitgewerkt worden door mensen en aangegeven hoe je ervoor kan zorgen dat je gemakkelijker ze ook toepast (bijvoorbeeld bij onzekerheid en angst). Het overkomen van deze angsten/onzekerheid e.d. komt vooral in de topics naar voren, de reacties uit de topics zijn ideaal om aan de OP toe te voegen.

10 basistips voor versieren
Versiertip #1: Lachen
Versiertip #2: Geef af en toe complimenten
Versiertip #3: Oogcontact
Versiertip #4: Luister
Versiertip #5: Neem initiatief
Versiertip #6: Wees de gastheer
Versiertip #7: Hulpmiddelen
Versiertip #8: Heb plezier
Versiertip #9: Begin een gesprek
Versiertip #10: Flirten & versieren is een soort van gedrag

Tips voor uiterlijke verzorging

Hier kunnen de tips over verzorging komen uit bovenstaande link plus extra tips over verzorging uit de topics (verzorging is gemakkelijk omdat iedereen het kan doen zonder stress of angst e.d.).

7 praktische tips om stress tegen te gaan (en angsten te verminderen)

Hier de tips over stress verminderen (iemand uitwerken?) + weer van het topic.

Hier extra linkjes en andere categorieėn die belangrijk zijn bij 'het versieren' zoals 'hoe je met onzekerheid om kan gaan', 'hoe je online moet reageren en kan daten', 'hoe dit en dat' e.d.

Het gaat erom dat de basistips en extra nuttige adviezen hier worden genoemd zodat toekomstige users ook baat erbij hebben zonder de hele reeks door te hoeven lezen. EN BEN NIET TE SERIEUS EN OPDRINGERIG

------------------------------------------------------------------------------------
Geen slowchat hier!
Dit is ook geen PUA-topic!

Filosofeer hier verder over de methodiek van het menselijke baltsgedrag.
pi_136215290
Oeps lapo :@
  zaterdag 1 februari 2014 @ 19:56:24 #3
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136216123
Zo druk als het net was, zo rustig is het nu.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
pi_136216520
Idd :')
  zaterdag 1 februari 2014 @ 20:09:26 #5
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136216683
Maar faxie, gezien ik graag anderen help. Jouw probleem is me nog steeds niet duidelijk. Je kunt vrouwen aanspreken en ze in je bed lokken, maar je wilt eigenlijk een relatie?
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
pi_136218538
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 20:09 schreef yats het volgende:
Maar faxie, gezien ik graag anderen help. Jouw probleem is me nog steeds niet duidelijk. Je kunt vrouwen aanspreken en ze in je bed lokken, maar je wilt eigenlijk een relatie?
Daar komt het eigenlijk op neer ja :')

En in bed lokken is heel wat overdreven hoor ;)
  zaterdag 1 februari 2014 @ 21:11:11 #7
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136218899
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:00 schreef Faxie het volgende:

[..]

Daar komt het eigenlijk op neer ja :')

En in bed lokken is heel wat overdreven hoor ;)
Lijkt me geen onoverkomelijk probleem. Ik neem aan dat je daadwerkelijk iets te bieden en te melden hebt tegenover een vrouw? Ik ben geen relatie-expert, maar de relaties die ik gehad heb begonnen over het algemeen niet direct met die gedachte. Maar omdat ik mezelf was, lol had met de bewuste dames, goede gesprekken had en ze blijkbaar iets te bieden had leidde een eerste date uiteindelijk tot een tweede, derde etc. Het klinkt wat afgezaagd, maar een relatie moet je niet zoeken, dat 'gebeurt' meestal gewoon.

Wat is er overigens overdreven aan? Ze zijn toch in jouw bed beland?
pi_136219059
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:11 schreef yats het volgende:

[..]

Lijkt me geen onoverkomelijk probleem. Ik neem aan dat je daadwerkelijk iets te bieden en te melden hebt tegenover een vrouw? Ik ben geen relatie-expert, maar de relaties die ik gehad heb begonnen over het algemeen niet direct met die gedachte. Maar omdat ik mezelf was, lol had met de bewuste dames, goede gesprekken had en ze blijkbaar iets te bieden had leidde een eerste date uiteindelijk tot een tweede, derde etc. Het klinkt wat afgezaagd, maar een relatie moet je niet zoeken, dat 'gebeurt' meestal gewoon.

Misschien hebben ze het op de bank gedaan?
You are the only exception
pi_136219187
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:11 schreef yats het volgende:

[..]

Ja maar het is niet dat ik ze echt moest lokken oid, en het gebeurde via Fok.

En ik weet het ook niet echt... wellicht te aparte smaak en hobbies ofzo... meeste vrouwen kunnen daar niks mee... en de vrouwen die ik bij m'n hobbies tegenkom zijn in de regel zwaar in de minderheid en al bezet.
pi_136219200
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:16 schreef TheOnlyException het volgende:

[..]

Misschien hebben ze het op de bank gedaan?
Hoe weet jij dat nou? :+
pi_136219464
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:20 schreef Faxie het volgende:

[..]

Hoe weet jij dat nou? :+
Slechts een gokje.
You are the only exception
pi_136219528
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:27 schreef TheOnlyException het volgende:

[..]

Slechts een gokje.
De bank heeft er ook een keer aan moeten geloven ja :+
  zaterdag 1 februari 2014 @ 21:33:44 #13
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136219670
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

En ik weet het ook niet echt... wellicht te aparte smaak en hobbies ofzo... meeste vrouwen kunnen daar niks mee... en de vrouwen die ik bij m'n hobbies tegenkom zijn in de regel zwaar in de minderheid en al bezet.
Ach, dan nog kom je verder dan mij qua versieren. Een aparte smaak qua hobby's zegt niets. Ik heb ook niet echt 'vrouwelijke hobbie's' en toch heb ik drie relaties gehad. Een relatie betekent niet automatisch dat je dezelfde dingen leuk vind. Je kunt prima een relatie hebben (of zelfs samenwonen) terwijl ieder zijn eigen hobby's heeft en zijn eigen dingen doet.
pi_136219773
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:33 schreef yats het volgende:

[..]

Ach, dan nog kom je verder dan mij qua versieren. Een aparte smaak qua hobby's zegt niets. Ik heb ook niet echt 'vrouwelijke hobbie's' en toch heb ik drie relaties gehad. Een relatie betekent niet automatisch dat je dezelfde dingen leuk vind. Je kunt prima een relatie hebben (of zelfs samenwonen) terwijl ieder zijn eigen hobby's heeft en zijn eigen dingen doet.
Jij bent degene die aan het daten is anders :P
  zaterdag 1 februari 2014 @ 21:42:30 #15
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136219919
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:37 schreef Faxie het volgende:

[..]

Jij bent degene die aan het daten is anders :P
Dat heeft me genoeg moeite gekost. En vooralsnog lijkt dat na gisteren ook wat vastgelopen te zijn gezien de veranderde houding van haar. Op advies wacht ik nu maar tot zij met een voorstel komt voor een volgende date, als dat er nog komt. Ik hoop natuurlijk dat ik gewoon verkeerd denk of iets natuurlijk. :@
pi_136220025
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:42 schreef yats het volgende:

[..]

Dat heeft me genoeg moeite gekost. En vooralsnog lijkt dat na gisteren ook wat vastgelopen te zijn gezien de veranderde houding van haar. Op advies wacht ik nu maar tot zij met een voorstel komt voor een volgende date, als dat er nog komt. Ik hoop natuurlijk dat ik gewoon verkeerd denk of iets natuurlijk. :@
Teveel denken is meestal niet goed... dat is bij veel mensen in dit topic ook het probleem... ze analyseren te veel. Heb ik ook nog regelmatig last van overigens.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 21:47:35 #17
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136220093
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:45 schreef Faxie het volgende:

[..]

Teveel denken is meestal niet goed... dat is bij veel mensen in dit topic ook het probleem... ze analyseren te veel. Heb ik ook nog regelmatig last van overigens.
Dat blijft een bekend probleem inderdaad.
pi_136220419
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:19 schreef Faxie het volgende:

[..]

Dat is een grotere prestatie dan via het uitgaan, how on earth heb je dat voor elkaar gekregen? :P
  zaterdag 1 februari 2014 @ 22:01:19 #19
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136220490
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:58 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Dat is een grotere prestatie dan via het uitgaan, how on earth heb je dat voor elkaar gekregen? :P
Dat is echt niet moeilijker hoor.
pi_136220539
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 22:01 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is echt niet moeilijker hoor.
Het lijkt me zo creepy overkomen.

"Hey, waar woon jij eigenlijk?"

Blijkt dat ze in de andere kant van Nederland woont

Mag je overnieuw beginnen met een ander :')

Erg omslachtig en moeilijk lijkt me maar goed.
  zaterdag 1 februari 2014 @ 22:02:56 #21
416931 yats
(non) Average Joe
pi_136220544
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 21:58 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Goede vraag. Ik heb er geen ervaringen mee
  zaterdag 1 februari 2014 @ 22:16:40 #22
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136220918
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 22:02 schreef Libertarisch het volgende:

[..]

Het lijkt me zo creepy overkomen.

"Hey, waar woon jij eigenlijk?"

Blijkt dat ze in de andere kant van Nederland woont

Mag je overnieuw beginnen met een ander :')

Erg omslachtig en moeilijk lijkt me maar goed.
Meestal ontstaat t uit wat langer contact. Denk aan.slowchats of dat je veel in dezelfde topics zit.
Dan ben je gewoon benieuwd naar de persoon en heb je die eventuele reis er wel voor over.
En omdat t vaak man/vrouw combinaties zijn, zit of komt er al snel seksuele spanning. die of tijdens de ontmoeting opspelen of al in de pm's .

Tis niet moeilijker of.makkelijker dan in de kroeg. tis gewoon net wat anders.
pi_136220953
Makkelijker als je 't mij vraagt
  zaterdag 1 februari 2014 @ 22:20:40 #24
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_136221000
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 22:18 schreef Faxie het volgende:
Makkelijker als je 't mij vraagt
In sommige gevallen wel ja.

Voordeel van de kroeg is dat je al beter weet wat je in de kuip hebt als in Je weet hoe de ander eruit en gedraagt ipv dat je iemanc enkel kent van t scherm en er nog zoveel kan tegenvallen.
pi_136221048
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 22:20 schreef Cue_ het volgende:

[..]

In sommige gevallen wel ja.

Voordeel van de kroeg is dat je al beter weet wat je in de kuip hebt als in Je weet hoe de ander eruit en gedraagt ipv dat je iemanc enkel kent van t scherm en er nog zoveel kan tegenvallen.
In een kroeg oid kan ik dan niet echt een aanleiding vinden om een praatje te maken. Maarja je weet hoe ik over kroegen denk dacht ik...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')