SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
Doe maar heel voorzichtig Sara, dan komt het helemaal goedquote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:28 schreef sararaats het volgende:
nevermind
verder ben ik in orde al moet ik wel uitkijken dat ik nergens tegen knal![]()
Met veel geld wakker worden.quote:Op zondag 2 februari 2014 09:26 schreef theguyver het volgende:
![]()
ah moge peeps heerlijk wakker worden met een ontbijt op bed.
wat wil een mens nog meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goedemiddag luitjes
Er staat nog een vraag voor u open!!
quote:Op zondag 2 februari 2014 12:19 schreef theguyver het volgende:
[..]geld maakt niet gelukkig.
oh zeker wel dat het gelukkig maaktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.goedemiddag luitjes![]()
Het maakt het iig een stuk makkelijkerquote:Op zondag 2 februari 2014 12:23 schreef Doublepain het volgende:
[..]
oh zeker wel dat het gelukkig maakt
En gelukkigquote:Op zondag 2 februari 2014 12:24 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het maakt het iig een stuk makkelijker
Uiteraard. Als je het investeert in iets waar je langere tijd mee bezig kunt zijn en je er ook een goed gevoel uit kan halen bijvoorbeeldquote:Op zondag 2 februari 2014 12:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
En gelukkig
Je moet het alleen weten wat je ermee gaat doenmooie huizen en auto's ben je al snel mee uitgekeken uiteraard.
Ook weer zo, maar als je ;s nachts niet kunt slapen vanwege geldproblemen wordt het erg lastig..quote:
Eerste heel herkenbaar, zeker als je op straat ligtquote:Op zondag 2 februari 2014 12:40 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ook weer zo, maar als je ;s nachts niet kunt slapen vanwege geldproblemen wordt het erg lastig..
Het probleem is denk ik dat mensen bijna altijd maar meer willenJe raakt eraan gewend
Het is niet geld dat gelukkig maakt, het is geld wat zorgen weg neemt waardoor je gelukkiger kunt zijn. Maar met genoeg geld kan je diep ongelukkig zijn, en met weinig geld kan je dol gelukkig zijn, het kan alle kanten op eigenlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:03 schreef Lavenderr het volgende:
Natuurlijk maakt geld gelukkig. Geen geld hebben voor de eerste levensbehoeftes maakt heel ongelukkig.
Genoeg geld om fijn te kunnen leven is wmb voldoende.
Ja, dat bedoel ik dus ook eigenlijk, alleen jij legt het beter uit.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Het is niet geld dat gelukkig maakt, het is geld wat zorgen weg neemt waardoor je gelukkiger kunt zijn. Maar met genoeg geld kan je diep ongelukkig zijn, en met weinig geld kan je dol gelukkig zijn, het kan alle kanten op eigenlijk.
quote:Op zondag 2 februari 2014 13:38 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik dus ook eigenlijk, alleen jij legt het beter uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |