abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136207220
Beste FOKkers,

Wij zijn op zoek naar een nieuw huisje voor onze 7 jaar oude zwarte kater. Wij hadden eerst ook nog een poes, maar een aantal jaar geleden begon mijn moeder allergische reacties te vertonen vanwege al het kattenhaar. Vrienden van ons hebben toen de jongste poes in huis genomen, maar wij wouden eigenlijk nog geen afscheid nemen van Joey (de zwarte kater). Tegenwoordig is het helaas niet meer houdbaar geworden om Joey bij ons thuis te houden omdat mijn moeder te vaak allergische niesaanvallen e.d. krijgt.

Ben jij, of ken jij iemand die tijd, ruimte en zin heeft om de verzorging van Joey op zich te nemen? Dan horen wij het graag van je! Anders zal Joey waarschijnlijk naar een asiel moeten en dat zie ik liever niet gebeuren... Momenteel woont hij vlak bij Alkmaar, Noord-Holland!

Groetjes,
Jochem & Family

Fotootje van Joey:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EDIT: Ik zie nu pas de post met benodigde zaken dus hier nog wat extra informatie:
Naam is dus Joey, het gaat om een zwarte kater. Plus minus 7 jaar oud. Hij is ook gechipt en gecastreerd. Dierenpaspoort hebben wij voor zover ik weet niet. Wel een vaccinatiebewijs van wat oude inentingen. Wij hebben Joey als jonge kat in huis genomen. Laatste dierenartsbezoek was volgens mij ergens eind 2012, begin 2013 toen Joey een wondje in z'n nek had. Hij heeft speciaal voer zijn blaas wat wij altijd bij de dierenarts kopen. Overdag laten wij hem meestal buiten en tegen 7 uur komt hij meestal weer binnen. Overdag wilt hij soms ook nog naar binnen, maar vanwege de allergische reactie van mijn moeder kunnen we hem dan dus niet altijd binnen laten. Joey vind het natuurlijk fijn om geaaid te worden en kan lekker knorren ;), hij is zindelijk en doet meestal zijn behoeftes buiten. Wil je meer weten? Vraag maar raak!

[ Bericht 33% gewijzigd door jochemdejongen op 01-02-2014 15:37:52 ]
  Moderator zaterdag 1 februari 2014 @ 15:31:43 #2
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_136207594
Oh dat is echt heel erg vervelend, ik moet er niet aan denken :o Ik hoop dat er een warm gouden mandje gevonden zal worden.

Zou je het vragenlijstje uit het volgende topic willen invullen en in je openingspost erbij willen zetten?

F&F / Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_136207853
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 februari 2014 15:31 schreef senesta het volgende:
Oh dat is echt heel erg vervelend, ik moet er niet aan denken :o Ik hoop dat er een warm gouden mandje gevonden zal worden.

Zou je het vragenlijstje uit het volgende topic willen invullen en in je openingspost erbij willen zetten?

F&F / Het aanbieden van dieren in Flora & Fauna!
Ik las hem net, mijn excuses. Ik heb het toegevoegd!
  zondag 2 februari 2014 @ 21:05:12 #4
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_136258100
Wat een mooi beestje, ik hoop dat hij snel een lieve blikopener met een warm mandje vindt!
Zwarte poezels O+

Helaas... hoe graag ik ook zou willen, ik ken dat allergie-probleem zelf maar al te goed... :{
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 3 februari 2014 @ 10:42:06 #5
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_136277041
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:05 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Wat een mooi beestje, ik hoop dat hij snel een lieve blikopener met een warm mandje vindt!
Zwarte poezels O+

Helaas... hoe graag ik ook zou willen, ik ken dat allergie-probleem zelf maar al te goed... :{
Daar hebben echt geen van de TS'en de laatste twintig keer dat je het hebt gezegd baat bij gehad.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 3 februari 2014 @ 12:34:42 #6
323439 HetKlusKonijn
pi_136280047
quote:
9s.gif Op maandag 3 februari 2014 10:42 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Daar hebben echt geen van de TS'en de laatste twintig keer dat je het hebt gezegd baat bij gehad.
Ik wens TS alleen maar succes, zuurpruim.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
  maandag 3 februari 2014 @ 12:48:59 #7
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_136280546
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:34 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ik wens TS alleen maar succes, zuurpruim.
Zonder je eeuwige 'ik ben allergisch' zou dat waar zijn. Nu is het dus juist niet 'alleen maar' hè. Ik snap best dat het vervelend voor je is, maar ik heb serieus geen post van jou gezien in F&F die niet over je allergie gaat, en daar heeft de TS helemaal geen kut aan.
  maandag 3 februari 2014 @ 12:51:43 #8
323439 HetKlusKonijn
pi_136280639
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2014 12:48 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Zonder je eeuwige 'ik ben allergisch' zou dat waar zijn. Nu is het dus juist niet 'alleen maar' hè. Ik snap best dat het vervelend voor je is, maar ik heb serieus geen post van jou gezien in F&F die niet over je allergie gaat, en daar heeft de TS helemaal geen kut aan.
Misschien moet je dan eens beter lezen. Maar aangezien ik geen zin heb in catfights: :W
  maandag 3 februari 2014 @ 12:54:32 #9
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_136280743
Ik ben niet aan het vechten, hoor. Maar goed, groetjes!
pi_136486206
Nieuw baasje gevonden via vriendenkring!
  Moderator zondag 9 februari 2014 @ 00:34:12 #11
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_136491277
quote:
0s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 22:19 schreef jochemdejongen het volgende:
Nieuw baasje gevonden via vriendenkring!
Super! Dan doen we hier een slotje op :)
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')