Beste FOKkers,
Wij zijn op zoek naar een nieuw huisje voor onze 7 jaar oude zwarte kater. Wij hadden eerst ook nog een poes, maar een aantal jaar geleden begon mijn moeder allergische reacties te vertonen vanwege al het kattenhaar. Vrienden van ons hebben toen de jongste poes in huis genomen, maar wij wouden eigenlijk nog geen afscheid nemen van Joey (de zwarte kater). Tegenwoordig is het helaas niet meer houdbaar geworden om Joey bij ons thuis te houden omdat mijn moeder te vaak allergische niesaanvallen e.d. krijgt.
Ben jij, of ken jij iemand die tijd, ruimte en zin heeft om de verzorging van Joey op zich te nemen? Dan horen wij het graag van je! Anders zal Joey waarschijnlijk naar een asiel moeten en dat zie ik liever niet gebeuren... Momenteel woont hij vlak bij Alkmaar, Noord-Holland!
Groetjes,
Jochem & Family
Fotootje van Joey:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: Ik zie nu pas de post met benodigde zaken dus hier nog wat extra informatie:
Naam is dus Joey, het gaat om een zwarte kater. Plus minus 7 jaar oud. Hij is ook gechipt en gecastreerd. Dierenpaspoort hebben wij voor zover ik weet niet. Wel een vaccinatiebewijs van wat oude inentingen. Wij hebben Joey als jonge kat in huis genomen. Laatste dierenartsbezoek was volgens mij ergens eind 2012, begin 2013 toen Joey een wondje in z'n nek had. Hij heeft speciaal voer zijn blaas wat wij altijd bij de dierenarts kopen. Overdag laten wij hem meestal buiten en tegen 7 uur komt hij meestal weer binnen. Overdag wilt hij soms ook nog naar binnen, maar vanwege de allergische reactie van mijn moeder kunnen we hem dan dus niet altijd binnen laten. Joey vind het natuurlijk fijn om geaaid te worden en kan lekker knorren

, hij is zindelijk en doet meestal zijn behoeftes buiten. Wil je meer weten? Vraag maar raak!
[ Bericht 33% gewijzigd door jochemdejongen op 01-02-2014 15:37:52 ]