SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 15 augustus 2009 23:05 schreef eer-ik het volgende:
Ik vind je sig nogal denigrerend.
Ja, mooie pot, maar zelfs met 80 punten voorsprong zag je je verlies al aankomen, hoe kwam dat?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 07:15 schreef crv het volgende:
Verloren van remlof
ik had 80 punten voorsprong die heeft ie weggewerkt en in de laatste zet er en erover
Goed gespeeld remlof, mooie pot![]()
# Elzass (408) - remlof (433)
kutletters en onderbuikgevoelquote:Op zaterdag 8 februari 2014 15:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, mooie pot, maar zelfs met 80 punten voorsprong zag je je verlies al aankomen, hoe kwam dat?
zou er wat aan de hand zijn..? vind het een beetje vreemd eigenlijk, normaal reageert ie altijd en het lijkt me niet het type om zomaar te kappen midden in een potjequote:Op zondag 9 februari 2014 10:34 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Uhm .. Yissyuss heeft ook bij mij geresigned.. En nu?
Ja vind het ook vreemd en hoop niet dat er iets is gebeurdquote:Op zondag 9 februari 2014 10:37 schreef Schunckelstar het volgende:
[..]
zou er wat aan de hand zijn..? vind het een beetje vreemd eigenlijk, normaal reageert ie altijd en het lijkt me niet het type om zomaar te kappen midden in een potje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |