SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Als het bericht er is dat het officieel is, dan post iemand het hier wel.
Heldon naar Sporting als vervanger van Jeffren.
Kaapverdische RW met 4* skills en 85 pace.![]()
Geen idee, Spaanse media melden het.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:41 schreef Maver24 het volgende:
Maar tello alsnog naar Arsenal? is dat een gerucht om is het meer dan een gerucht inmiddelsFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Cannavaro van Napoli naar Sassuolo.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Ik las namelijk eerder vandaag ook al dat gerucht maar ik hoor er maar niks over verder. kan het ook nergens terugvinden, nieuwere berichten zeg maarquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Geen idee, Spaanse media melden het.![]()
Daily Mail meldt het ook.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik las namelijk eerder vandaag ook al dat gerucht maar ik hoor er maar niks over verder. kan het ook nergens terugvinden, nieuwere berichten zeg maarFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Gewoon deze open houdenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:44 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ik las namelijk eerder vandaag ook al dat gerucht maar ik hoor er maar niks over verder. kan het ook nergens terugvinden, nieuwere berichten zeg maar
http://www.marca.com/even(...)41/asilovivimos.html
Daar staat dat het niet doorgaat.![]()
Jeffren trouwens naar Valladolid. Doet 'ie goed.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Heb ik ookquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon deze open houden
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Is jeffren al officieel weg bij Sporting?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:42 schreef DutchSL het volgende:
Als het bericht er is dat het officieel is, dan post iemand het hier wel.
Heldon naar Sporting als vervanger van Jeffren.
Kaapverdische RW met 4* skills en 85 pace.![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:47 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
Is jeffren al officieel weg bij Sporting?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:46 schreef dion_v_k het volgende:
Jeffren trouwens naar Valladolid. Doet 'ie goed.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk voor sommige mensen hier ja...![]()
![]()
nu gaat het weer niet door. Wat is het nou. Hahaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:46 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Gewoon deze open houden
Daar staat dat het niet doorgaat.![]()
Ik heb nooit gezegd dat het wel door gingquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:49 schreef Maver24 het volgende:
[..]
nu gaat het weer niet door. Wat is het nou. Haha![]()
![]()
Nani zijn transfer is niet door gegaan omdat hij geblesseerd is geraakt aan de hamstring vanochtend. Oetlul dat je dan ook bent![]()
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:52 schreef Maver24 het volgende:
Nani zijn transfer is niet door gegaan omdat hij geblesseerd is geraakt aan de hamstring vanochtend. Oetlul dat je dan ook bentquote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:33 schreef dion_v_k het volgende:
Heitinga officieel naar Fulham.
En Nani schijnt een serieuze hamstringblessure te hebben opgelopen, mede daardoor is het vandaag niet tot een transfer gekomen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
Lezen is moeilijk voor sommige mensen hier ja...quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |