Helemaal niet, dat was belachelijk.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:35 schreef alors het volgende:
[..]
Ja marcod3j is idd meer van hood bitches uit Almeloeee
Maar dat geheel terzijde.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Genieten van Ruud terzijde van Avro Sportpanorama
Nee je vond de tekst goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:38 schreef marcodej het volgende:
[..]
Helemaal niet, dat was belachelijk.
Wat doet hij tegenwoordig eigenlijk? Die is onderhand ook al 80 of zo.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Pensioneren op de Bahama's.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Wat doet hij tegenwoordig eigenlijk? Die is onderhand ook al 80 of zo.
Nee, ik zei alleen dat het waar was. Niet per sé goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nee je vond de tekst goed.
*per sequote:Op maandag 3 februari 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen dat het waar was. Niet per sé goed.
Dus bijbelse teksten zijn niet per se goed.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:39 schreef marcodej het volgende:
[..]
Nee, ik zei alleen dat het waar was. Niet per sé goed.
NOS.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Ambro over, dat is zijn rol.quote:
Ok.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:41 schreef marcodej het volgende:
[..]
Laat dat maar aan Ambro over, dat is zijn rol.
Ik kom moeilijk door Klaagliederen heen inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2014 23:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dus bijbelse teksten zijn niet per se goed.
Jaquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Is er nog een leuke chick vandaag?
Net 10 seconde afgelopen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
Oh Lauren, is die al geweest?
Ik ben niet zo'n Flodder fan eigenlijk.quote:
Elke gek heeft zijn gebrekquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben niet zo'n Flodder fan eigenlijk.
Ik denk niet dat hij dat kent.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:09 schreef Grifte het volgende:
Zou Jort Kelder een begaafde Beffie-gebruiker zijn?
Gaat Babette zingen?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Waarom zitten Angela Schijf en Babette van Veen daar in het publiek
Johnny de Mol, Angela Schijf, Saar Koningsberger en Babette van Veenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:10 schreef TheVulture het volgende:
Uitsupporters.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:10 schreef TheVulture het volgende:
twitter:Raybar180 twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 22:58:20Echt waanzinnig Japans gegeten bij Asia Alexandrium in Rotterdam. http://t.co/BoCM6ywjoj reageer retweet
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uitsupporters.
Al hebben ze het showtje naar het schijnt zonder verplichte combi-maatregeling mogen bezoeken.
Ze mochten alleen neutraal of in Roda clubkleuren op de tribune zitten.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:11 schreef Grifte het volgende:
[..]
Uitsupporters.
Al hebben ze het showtje naar het schijnt zonder verplichte combi-maatregeling mogen bezoeken.
Heb je ook de sexy zwembad foto van dat wijf?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:11 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ]twitter:Raybar180 twitterde op dinsdag 04-02-2014 om 22:58:20Echt waanzinnig Japans gegeten bij Asia Alexandrium in Rotterdam. http://t.co/BoCM6ywjoj reageer retweet
So wot?
Nee, wel van een tweezitsbank.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:12 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Heb je ook de sexy zwembad foto van dat wijf?
Ik doe het zelf wel weer.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nee, wel van een tweezitsbank.
[ afbeelding ]
Ik sta soms ook uren te gieren voor de spiegel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef tralalala het volgende:
Oh god, ze ziet zichzelf, wat grappig hihihihi
Zal ik Lenie 't Hart bellen of doe jij het?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik doe het zelf wel weer.
[ afbeelding ]
Had ik net het broekie weer aan...quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik doe het zelf wel. Ik ben gek op zeehondjes.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:16 schreef alors het volgende:
[..]
Zal ik Lenie 't Hart bellen of doe jij het?
Ik had ook wel wat willen toevoegen aan dat pierenbad.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:17 schreef Grifte het volgende:
[..]
Had ik net het broekie weer aan...
Die is wel goed nat he, seauuuuu
Omdat deze held bij deze foto niet mag ontbreken:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:15 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En het filmpje zelf is ook nog eens pure art.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Art Garfunkel bij het Jennifer filmpje met het rode scherm door de andere Art.
Ik snap mijn eigen grap nu pas.
johannesceptionquote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:23 schreef johannes_vermeer het volgende:
Art Garfunkel bij het Jennifer filmpje met het rode scherm door de andere Art.
Ik snap mijn eigen grap nu pas.
Zelfs een beetje arthouse, alhoewel ik niet van house houd.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:24 schreef marcodej het volgende:
[..]
En het filmpje zelf is ook nog eens pure art.
Cut him Leroy!!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Hi my name is johnny and we are from holland.
Knoxville?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:25 schreef Mani89 het volgende:
Hi my name is johnny and we are from holland.
En wat wil je dat ik doe?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:29 schreef Grifte het volgende:
Voetjes van de vloer jongens.
Shake dat ass Alors
Handjes in de lucht Mani
[ afbeelding ]
Een bom erop.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:29 schreef Grifte het volgende:
Shake dat ass Alors
Handjes in de lucht Mani
[ afbeelding ]
Emile Schelvis, of 'de koning van de lach' zoals hij ook wel wordt genoemd.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:29 schreef Grifte het volgende:
Shake dat ass Alors
Handjes in de lucht Mani
[ afbeelding ]
Ze weet niet eens wie het is.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die ouwe Cor heeft je DWDD grap trouwens nog steeds niet in de gaten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |