Ayoub en 2 meiden waar ik de naam van vergeten ben. Terugkijken waard imo.quote:
Oh er komt bij mij echt een volume uit....de buren evacueren spontaanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef oLexie het volgende:
Hoe doen ze het potverdorie toch?! Echt als ik dat probeer komt er alleen rommel uit mijn strot.
Heerlijke opmerking.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef oLexie het volgende:
Hoe doen ze het potverdorie toch?! Echt als ik dat probeer komt er alleen rommel uit mijn strot.
wat is nu belangrijker???quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:14 schreef CherryOnTop het volgende:
shit, 3 kwartier met m'n moeder gebeld nu heb ik de helft gemist
Wow, dat is lang.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:14 schreef CherryOnTop het volgende:
shit, 3 kwartier met m'n moeder gebeld nu heb ik de helft gemist
da's niets johquote:
Die kinderen doen het dus beter dan de volwassenequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ayoub en 2 meiden waar ik de naam van vergeten ben. Terugkijken waard imo.
Tevens, FiPo
Dat denk ik ookquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die kinderen doen het dus beter dan de volwassene![]()
Straks maar even terugkijken dan
Vanmiddag wel 16 minuten met een tante gebeld. Nou ja, ik heb vooral geluisterd.quote:
nu al op joetoep ?quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanmiddag wel 16 minuten met een tante gebeld. Nou ja, ik heb vooral geluisterd.
Ik begin bijna aan mijn geslacht te twijfelen, mijn telefoongesprekken duren nooit langer dan een paar minuten..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanmiddag wel 16 minuten met een tante gebeld. Nou ja, ik heb vooral geluisterd.
Gaat het dan nog ergens over?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Tijdens de reclame al 2x mijn moeder aan de telefoon gehad
straks lekt de winnaar nog uitquote:
Het eerste gesprek weet ik niet meer, het tweede gesprek was er eentje tussen moeders en het vogeltje...dus uh nee niet echt.quote:
Haha.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:19 schreef Uccie het volgende:
[..]
Het eerste gesprek weet ik niet, het tweede gesprek was er eentje tussen moeders en het vogeltje...dus uh nee niet echt.
natuurlijk, markeren als Private en meteen na de uitzending un-Pritave-enquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
sinds je filmpjes kan inplannen zijn ze heel snel ja
Hij zat tegen de telefoon aan te tikken, dan moet ik altijd mijn moeder voor hem bellenquote:
Ik vind het wel schattig dat je dat dan doet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij zat tegen de telefoon aan te tikken, dan moet ik altijd mijn moeder voor hem bellenraar beest.
Je moet hem een keer voor de gek houden en dan een sekslijn bellenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hij zat tegen de telefoon aan te tikken, dan moet ik altijd mijn moeder voor hem bellenraar beest.
Ja anders gaat ie etteren en bijten, dus dan wil ik wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het wel schattig dat je dat dan doet.
Whahahaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je moet hem een keer voor de gek houden en dan een sekslijn bellen
Hij vraagt om een kusje, dus op zich kan het welquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:21 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je moet hem een keer voor de gek houden en dan een sekslijn bellen
Je zit onder de plak. (het verenpak)quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:22 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja anders gaat ie etteren en bijten, dus dan wil ik wel.
Zo'n klein moedervlekje als Victoria Koblenko en Chantal Janzen is geil maar dat is fucking smerigquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:22 schreef CherryOnTop het volgende:
ik had die moedervlek al lang weg laten halen.
ja preciesquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:23 schreef tralalala het volgende:
[..]
Zo'n klein moedervlekje als Victoria Koblenko en Chantal Janzen is geil maar dat is fucking smerig
Ja anders onder de pleisters...het houdt niet op...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:22 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Je zit onder de plak. (het verenpak)
Met jou velen anderenquote:
Gehoorzaam maar netjes.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:23 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ja anders onder de pleisters...het houdt niet op...
Voor het geval het de grote boze wolf isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:26 schreef miss_dynastie het volgende:
Dit zou ik ook zingen voor oma. Who do you think you are
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:26 schreef BabeWatcher het volgende:
Ayoub gaat wel door, sowieso moet er verplicht een jongetje door
me tooquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:26 schreef -Vaduz- het volgende:
Dit nummer kan me aan het janken maken.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:26 schreef Uccie het volgende:
[..]
Voor het geval het de grote boze wolf is
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:27 schreef CherryOnTop het volgende:
.....Zing ik ay ay youpie youpie, ay ay youpie youpie, ay ay youpie youpie yay!......
.....Zing ik ay ay youpie youpie, ay ay youpie youpie, ay ay youpie youpie yay!......
Eensquote:
Pwndquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:28 schreef Murmeli het volgende:
Zolang demi en georgiva afvallen ben ik blij
Nou Demi is vast doorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:28 schreef Murmeli het volgende:
Zolang demi en georgiva afvallen ben ik blij
nou ja, eerlijk is eerlijk, de lat lag ook nog nooit zo hoog!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:28 schreef tralalala het volgende:
Altijd dat gelul dat het "nog nooit zo moeilijk was"
Nee joh.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:28 schreef Stickertje het volgende:
en dan georgiefa zeker ook nog door
Of marco en john tegelijk, hij ging wel érg ver openquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef Marieke_w het volgende:
[..]
Ome John wil haar mond testen.....
dit dusquote:
en Nick en Simon, en Johnny juniorquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:29 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Of marco en john tegelijk, hij ging wel érg ver open
Hadden de Dionne ook wel door kunnen laten gaan.quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef Uccie het volgende:
[..]
Hadden de Dionne ook wel door kunnen laten gaan.
Bijzonder!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee? Ik vind er niks aan, echt niet.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:30 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee? Ik vind er niks aan, echt niet.
Niet heel uitzonderlijk of uniek.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:31 schreef BabeWatcher het volgende:
toch moet je toegeven: Demi is een mooi meisje
Demi's opa sterft de dag voor de finale, een ander kindje is verkouden tijdens de finalequote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:32 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Demi's opa sterft de dag voor de finale, een ander kindje is verkouden tijdens de finale
wat voorspelbaar allemaal weer
dat was inderdaad fenomenaal!quote:
quote:
Jar Of Hearts.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 23:22 schreef moemoe het volgende:
Welk nummer deed Ayoub tijdens zijn auditie?
Je laat het ons weten wanneer het veilig is om naar rtl te zappen?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:31 schreef Uccie het volgende:
Oh crap...ik dacht dat het veilig was..
Hey stickertje
Is goed, ik doe de wacht welquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:32 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je laat het ons weten wanneer het veilig is om naar rtl te zappen?
Whut?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:35 schreef BabeWatcher het volgende:
volgens mij zag ik net een fok-moderator voorbijflitsen
Bas Muiijs?quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:39 schreef Stickertje het volgende:
15 kinderen, 2 plaatsen... hopelijk gaan er 13 janken
In ieder geval 3! Volgens de spoilers...quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:39 schreef Stickertje het volgende:
15 kinderen, 2 plaatsen... hopelijk gaan er 13 janken
ik heb maar even niet gekekenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:40 schreef Stickertje het volgende:
ik weet er nu al wie er door gaan door de spoilers
Je hebt toch wel Bente's Voice gezien?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:41 schreef Aspergermeisje het volgende:
Moeten ze serieus dat liedje in één dag instuderen?
Ja, daar ging ze thuis oefenen voor de battle toch?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:42 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Je hebt toch wel Bente's Voice gezien?
Simon?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:42 schreef hunter2011 het volgende:
Die jongen met die krullen ziet er wel goed uit
En N&S waren er alleen als de camera's erbij warenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:43 schreef Aspergermeisje het volgende:
[..]
Ja, daar ging ze thuis oefenen voor de battle toch?
Niet in één dag dus.
Heeft zij inmiddels al geworpen?quote:
Had ik wel meer van verwacht als coachesquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:43 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
En N&S waren er alleen als de camera's erbij waren
Zo goed ken ik haar niet.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:44 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Heeft zij inmiddels al geworpen?
Halloquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
*insert weeïge blik van Wendy richting kind*.... het is weer vrijdag![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:47 schreef miss_dynastie het volgende:
*insert weeïge blik van Wendy richting kind*.... het is weer vrijdag![]()
ditquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:47 schreef iBenny het volgende:
Die kinderen zagen er net beter uit, toen ze nog niet helemaal waren opgedoft
bestaat dat nog?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:49 schreef iBenny het volgende:
Die andere twee mogen terug naar hun First Sony
quote:
Isabel dusquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben voor die middelste... geen idee hoe ze heet
quote:
ik ookquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben voor die middelste... geen idee hoe ze heet
ayoub gemist? O.oquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:50 schreef Aspergermeisje het volgende:
Niet zo’n duidelijke winnaar gezien vorige week.
Roodharige meisjesquote:
Ik heb deze post eerder gezienquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:50 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Roodharige meisjes
over een paar jaar is zij een hele mooie vrouw
Die vond ik in de battle niet overduidelijk de beste. Zijn auditieliedje is wel het beste natuurlijk.quote:
klinkt duurquote:
Iets dat je kan sparen met die rare streepjescode in beeldquote:
Door van die Qr-codes te scannen krijg je verzamelplaatjes in je app. Eigenlijk een soort van plakplaatjes maar dan digitaalquote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb alle voicies op m'n bovenarm getatoeëerd.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb alle voicies op m'n bovenarm getatoeëerd.
Ja, dat begreep ik... maar dat iets dan? Word ik oud?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:54 schreef Uccie het volgende:
[..]
Iets dat je kan sparen met die rare streepjescode in beeld
Wordt later een musicalsterretjequote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:56 schreef hunter2011 het volgende:
Pim, de jongen met de krullen.
Over een paar jaar is het een heel knappe jongen.
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:56 schreef hunter2011 het volgende:
Pim, de jongen met de krullen.
Over een paar jaar is het een heel knappe jongen.
Ohquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, dat begreep ik... maar dat iets dan? Word ik oud?
Team anti-blondje
Ah, ik word inderdaad oud, ik ben nog steeds van de fysieke stickers....quote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:55 schreef iBenny het volgende:
[..]
Door van die Qr-codes te scannen krijg je verzamelplaatjes in je app. Eigenlijk een soort van plakplaatjes maar dan digitaal
Pim heeft mijn vogeltje de kast opgejaagdquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ah, ik word inderdaad oud, ik ben nog steeds van de fysieke stickers....
En die Pim vind ik maar een arrogant joch, met z'n niet knap genoeg... ga je ragebol op je kop wassen eikelt
Ik vind het knap dat je het überhaupt kan verdragen die posts te lezenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 20:58 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Dat is wat jij altijd plaatst, alleen dan over meisjes.. Hypocriet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |