Ayoub en 2 meiden waar ik de naam van vergeten ben. Terugkijken waard imo.quote:
Oh er komt bij mij echt een volume uit....de buren evacueren spontaanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef oLexie het volgende:
Hoe doen ze het potverdorie toch?! Echt als ik dat probeer komt er alleen rommel uit mijn strot.
Heerlijke opmerking.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef oLexie het volgende:
Hoe doen ze het potverdorie toch?! Echt als ik dat probeer komt er alleen rommel uit mijn strot.
wat is nu belangrijker???quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:14 schreef CherryOnTop het volgende:
shit, 3 kwartier met m'n moeder gebeld nu heb ik de helft gemist
Wow, dat is lang.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:14 schreef CherryOnTop het volgende:
shit, 3 kwartier met m'n moeder gebeld nu heb ik de helft gemist
da's niets johquote:
Die kinderen doen het dus beter dan de volwassenequote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:13 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ayoub en 2 meiden waar ik de naam van vergeten ben. Terugkijken waard imo.
Tevens, FiPo
Dat denk ik ookquote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die kinderen doen het dus beter dan de volwassene![]()
Straks maar even terugkijken dan
Vanmiddag wel 16 minuten met een tante gebeld. Nou ja, ik heb vooral geluisterd.quote:
nu al op joetoep ?quote:
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanmiddag wel 16 minuten met een tante gebeld. Nou ja, ik heb vooral geluisterd.
Ik begin bijna aan mijn geslacht te twijfelen, mijn telefoongesprekken duren nooit langer dan een paar minuten..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:16 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Vanmiddag wel 16 minuten met een tante gebeld. Nou ja, ik heb vooral geluisterd.
Gaat het dan nog ergens over?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:17 schreef Uccie het volgende:
[..]![]()
Tijdens de reclame al 2x mijn moeder aan de telefoon gehad
straks lekt de winnaar nog uitquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |