ik ook maar ik heb vandaag de verpakking een keer gelezen, het is gemaakt van varkens hartquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er mis met salami? ik lust nog wel eens een tosti met kaas en salami
Op een dag dacht ik gewoon 'ik ben er wel klaar mee'. Te machtig. Nu ga ik voor de zachtere smaken en crunchy bodems.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:12 schreef Deisyy het volgende:
Wat is er mis met salami? ik lust nog wel eens een tosti met kaas en salami
Oh kutquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:17 schreef GekkePoes het volgende:
-edit-
Ik dacht net dat dit de COS was
Ik huil ook maar iets van twee keer in een jaar en ben niet bazig en geestelijk redelijk normaal hoor.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:14 schreef GekkePoes het volgende:
Aike:"Ik huil gewoon niet" Ze snapt niet waarom ze dat heeft.
Misschien als ze binnenkort niet meer naar haar bazigheid luisteren breekt ze ook nog wel even. Anders lijkt me dat echt niet gezond.
Ksssstquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:18 schreef Soury het volgende:
Andrea is altijd met de dood bezig geweest het laatste jaar, nou SURPRISE
Erwtensoep en Hema worstquote:
Hier kan het best leuk zijn maar de meeste zitten vastgeplakt in de cosquote:
Daar zal ook wel de nodige ellende in zitten, in die Hemaworst.quote:
Ja, af en toe haal ik hier wel eens een quote heen als die een beetje offtopic gaat en dan hier verder. soms hebben mensen het niet eens in de gatenquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:22 schreef Soury het volgende:
[..]
Hier kan het best leuk zijn maar de meeste zitten vastgeplakt in de cos
Maar wel lekkerquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zal ook wel de nodige ellende in zitten, in die Hemaworst.
Dat zijn gewoon unox worsten die met warme lucht zijn verwarmdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Daar zal ook wel de nodige ellende in zitten, in die Hemaworst.
Ik heb vorige week biologische erwtensoep met biologische worst erin gegeten. Dat was veel smakelijker dan die blikken van Unox.quote:
Vind ik ook, ik laat me er ook niet door weerhouden.quote:
Niet ze zijn lekker. die van de Aldi ook btwquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:23 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Dat zijn gewoon unox worsten die met warme lucht zijn verwarmd
Maar wel lekker, en halve HEMA worst wegkanen en iedereen kiojkt me dan zo walgend aan. Omdat ze niet willen toegeven dat het best wel lekkere worsten zijn\
Ik maak mijn eigen soep, en eigen boullion. maar dan staat ie ook 10 uur op laag pitje,quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb vorige week biologische erwtensoep met biologische worst erin gegeten. Dat was veel smakelijker dan die blikken van Unox.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |