Sorryquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik kan niet zo goed tegen die zogenaamd leuke tia-opmerkingen.
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Zijn ook gewoon flauw.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:07 schreef -Vaduz- het volgende:
Klinkt vaak erg geforceerdquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:08 schreef Uccie het volgende:
Alleen die riedeltjes...ik vind het vreselijk.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:06 schreef Murmeli het volgende:
Daar heeft ie nou die tia van gekregen
Dat ja. Ik vind haar té volwassen overkomen voor de Voice kids. Niet leuk daarom. Kinderen moeten gewoon kinderen zijn.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Demi heeft het voordeel dat ze voor d'r leeftijd volwassen is. Maar echt uniek, nee.
Vind ik ook. En te zeker van zichzelf. Zie mij knap zijn enzoquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:10 schreef MissJ het volgende:
[..]
Dat ja. Ik vind haar té volwassen overkomen voor de Voice kids. Niet leuk daarom. Kinderen moeten gewoon kinderen zijn.
Het zijn kinderen.. Bij volwassen kan je je druk maken om zangkunstquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:10 schreef BabeWatcher het volgende:
Dionne is beter, dit is meer zang dan stemkunst
fixedquote:
Ook dat jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Vind ik ook. En te zeker van zichzelf. Zie mij knap zijn enzo
Je hebt een van de beste battles gemistquote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef tralalala het volgende:
Ik val pas net in maar deze is wel heul goed.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:11 schreef oLexie het volgende:
Hoe doen ze het potverdorie toch?! Echt als ik dat probeer komt er alleen rommel uit mijn strot.
Van?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 22:12 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Je hebt een van de beste battles gemist
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |