quote:Nile is ruig
Op dinsdag 8 oktober 2002 12:32 schreef SuperWeber het volgende:
Nile is ruig topic...
quote:Nou dan staat het in het verkeerde forum
Op dinsdag 8 oktober 2002 12:39 schreef SuperWeber het volgende:
Nile is een band met zwaar ruige muziek...
quote:En dan verplaatsen ze hem toch!!
Op dinsdag 8 oktober 2002 12:41 schreef Maggie het volgende:[..]
Nou dan staat het in het verkeerde forum
Alleen niet op customers visit day dan krijgt m'n manager paniek aanvallen
quote:black seeds of vengeance
Op dinsdag 8 oktober 2002 13:05 schreef Flying_Vee het volgende:
Nile roeleerd !!!Alleen niet op customers visit day
dan krijgt m'n manager paniek aanvallen
![]()
quote:7 oktober Nile in vera. En ja ik ben het met superweber eens was ruig
Op dinsdag 8 oktober 2002 14:10 schreef Seborik het volgende:
12 oktober Nile in de Biebob te Vosselaar.
quote:Pziez...
Op woensdag 9 oktober 2002 21:30 schreef Summoner het volgende:
Nile fakking rules!!!!!!!!!!!
quote:a=o
Op woensdag 9 oktober 2002 21:30 schreef Summoner het volgende:
Nile fakking rules!!!!!!!!!!!
quote:Die met die groene slang? Die is inderdaad heel erg mooi, zou ik ook wel willen!!! Als iemand vandaag naar Nile gaat graag verslag
Op zaterdag 12 oktober 2002 10:05 schreef AcidFog het volgende:
Weet iemand een 'In their darkened shrines' desktop-wallpaper te vinden?
Nile roelt ja. Ik zou ze naast top metal bands zetten bijv.:
Nile
Vader
Morbid Angel
Van het nieuwe album vind ik Exectration Text trouwens een erg goed en vooral wat toegankelijker nummer. Dus als je iets wilt proberen van In their Darkened Sshrines, probeer dat nummer es. Geweldig solo werk. Voor alle summoning fans heeft Nile ook wat leuke nummers... Als je een superbruut nummer wilt moet je voor Churning the Maelstrom gaan. Blastbeats van 8bps tegelijk met dubbelbasswerk van 16bps Stoere riffs, etc! Op heel het album staan trouwens echt patsdrums, die Tony is echt een patser. En het nieuwe album heeft echt loepzuivere drums. Tja dat krijg je als de drummer zelf ook nog es drumtechnicus is
Tja, Nile en Tony hebben weereens bewezen aan dat top van hun genre te staan
[Dit bericht is gewijzigd door Yokozuna op 12-10-2002 10:29]
quote:Excecration text is zeker vet nummer. En ook sarcophagous en unas, slayer of gods
Op zaterdag 12 oktober 2002 10:18 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Die met die groene slang? Die is inderdaad heel erg mooi, zou ik ook wel willen!!! Als iemand vandaag naar Nile gaat graag verslag
Volgens mij speelt Tony Laureano de drums precies zoals op het album
"Alsof hij de krant zit te lezen"
Nile roelt ja. Ik zou ze naast top metal bands zetten bijv.:
Nile
Vader
Morbid AngelVan het nieuwe album vind ik Exectration Text trouwens een erg goed en vooral wat toegankelijker nummer. Dus als je iets wilt proberen van In their Darkened Sshrines, probeer dat nummer es. Geweldig solo werk. Voor alle summoning fans heeft Nile ook wat leuke nummers... Als je een superbruut nummer wilt moet je voor Churning the Maelstrom gaan. Blastbeats van 8bps tegelijk met dubbelbasswerk van 16bps
Stoere riffs, etc! Op heel het album staan trouwens echt patsdrums, die Tony is echt een patser. En het nieuwe album heeft echt loepzuivere drums. Tja dat krijg je als de drummer zelf ook nog es drumtechnicus is
![]()
Tja, Nile en Tony hebben weereens bewezen aan dat top van hun genre te staan
Ramses bringer of war is ook zeer wreed nummer
quote:Of je hebt de Nieuwe Nile al. TOF
Op zaterdag 12 oktober 2002 11:08 schreef Pietjuh het volgende:[..]
Excecration text is zeker vet nummer. En ook sarcophagous en unas, slayer of gods
Ramses bringer of war is ook zeer wreed nummer
quote:Dat kan idd ook
Op zaterdag 12 oktober 2002 11:27 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Of je hebt de Nieuwe Nile al. TOF
quote:o=u pielemans.
Op donderdag 10 oktober 2002 16:21 schreef Bosbeetle het volgende:a=o
Maar Nile is idd zwaar stoer, ken zelf alleen Black Seeds Of Vengeance, maar ze staan op de aanschaflijst .
Die snelheid blijft ook gewoon gaaf!
Een van de bands die nog een orginele tint aan death metal geeft.
quote:Black Seeds vond ik eigenlijk toegankelijker dan dit nieuwe album. Bepaalde nummers spraken mij sneller aan, dit nieuwe album vraagje een stuk meer luisterbeurten. Maar ik begin al een hoop nummers te waarderen.
Op zaterdag 12 oktober 2002 12:33 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
o=u pielemans.
Maar Nile is idd zwaar stoer, ken zelf alleen Black Seeds Of Vengeance, maar ze staan op de aanschaflijst
.
Die snelheid blijft ook gewoon gaaf!
Een van de bands die nog een orginele tint aan death metal geeft.
Trouwens dat bassdrum geluid bevalt mij erg slecht. En het staat zo zacht in de mix Heeft me eigenlijk nooit bevallen bij Tony. Die trigger selecties van zijn bassdrum. De rest klinkt geweldig. Maar bv. bij Black Seeds (nog met Pete Haumora ofzo als drummer, ook geweldig maar minder creatief) klonk de bassdrum veel stoerder! Slechts details, maarja
Trouwens Nick Barker (ja die kale papzak die nu drumt bij Dimmu Borgir) luister ook veel Nile, dat zegt genoeg!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |