stom he dat je dan helemaal trots kan zijn, Nu vind ik ook dat ean het altijd goed doet in de auto en denk dan echtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:13 schreef L-E het volgende:
Lekker he, fr, als ze beide liggen? Ik voel me dan wel helemaal trots en goed gelukt ofzo
Nu spuug ik nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:12 schreef Mabawa. het volgende:
Fijn! En nu lekker relaxen? Hoe gaat het met spugen enzo?
Ook die uitdaging kun je aan! Jeeej voor het niet spugen, hopelijk is ook het maagzuur snel einde verhaal.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Nu spuug ik nietalleen heel veel maagzuur binnenkort gesprek bij de chirurg voor de operatie. Dat wordt ook een uitdaging daar om 08:30 met 2 kinderen te zijn.
Jemig, dat is wel heel ver wegquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:26 schreef Hilzillah het volgende:
En over de mini-minimeets gesproken, 16 april in Hillievoetsluis. Iets met hoe meer zielen enzo
1+1 dagquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:37 schreef bellelena het volgende:
De dag na de eerste verjaardag van Nin
tot 05:00quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:43 schreef -Bubseltje- het volgende:
Wow fr slaapt ze dan vanaf 19:00 door tot de volgende morgen?
Check, check dubbel check... Hij stond de 19de toch?!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:26 schreef Hilzillah het volgende:
de Senn ligt as we speak te bijna slapen in zijn slingerstoel. Zijn reuzige zelf.
Het wordt weer wat rustiger vaarwater dus wil weer mee gaan posten.
Leuk om te lezen wie wat speciale gevoelens heeft bij wie
En over de mini-minimeets gesproken, 16 april in Hillievoetsluis. Iets met hoe meer zielen enzo
Ik ben ook blij dat het bijna februari isquote:Op vrijdag 31 januari 2014 21:50 schreef L-E het volgende:
16 april gaat m niet worden, zo een week voor Stick zn verjaardag. Niet vanwege de voorbereidingen voor het grootse feest, maar omdat ik mezelf dan in foetushouding zal oprollen op een kleedje voor de open haard en weemoedig terug zal denken aan een jaar geleden. De gehele maand april.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |