Ik denk wel dat je dat kan ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:30 schreef alexisbest het volgende:
zou ik iemand een dm kunnen sturen over mijn verliefdheid probleem
rot opquote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:32 schreef alexisbest het volgende:
ben je serieus of wat, ik wil gwn kunnen slapen dus a.u.b zeg nu alvast of je serieus bent.
Ik ben serieus, what's up?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:32 schreef alexisbest het volgende:
ben je serieus of wat, ik wil gwn kunnen slapen dus a.u.b zeg nu alvast of je serieus bent.
Oke ff serieus, wat is er aan de hand?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:38 schreef alexisbest het volgende:
[..]
kun je me helpen met verliefdheid probleem
Ja, maar dan moet ik wel weten wat er aan de hand is..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:38 schreef alexisbest het volgende:
[..]
kun je me helpen met verliefdheid probleem
Nou bied ik het aan, ga je zo doen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:41 schreef alexisbest het volgende:
weetje wat jullie mogen allemaal oprotten.
jezus fok is gwn in 1 kut forum verandert waarin je de grappigste moet zijn anders hoor je er niet bij
slotje mag worden gezet alsof dit iets zal gaan opleveren
Misschien weet TS niet wat een OP is. Zucht.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:43 schreef probeer het volgende:
zet het dan gewoon in dit topic neer. zucht.
Je kunt ook gewoon normaal doen i.p.v. een vage oproep plaatsen en het dan vreemd vinden dat je daar geen positieve reacties op krijgt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:41 schreef alexisbest het volgende:
jezus fok is gwn in 1 kut forum verandert waarin je de grappigste moet zijn anders hoor je er niet bij
Geregistreerd op woensdag 1 januari 2014 @ 16:08quote:Op vrijdag 31 januari 2014 20:41 schreef alexisbest het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |