Ik was vergeten dat de meeste vrouwen kinderen hebben gekregen, hun kut opdroogt en verschrompelt en hun gevoel voor humor wordt gewist door een wisselende hormoonspiegel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:14 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Dit topic staat in OUD. Kinderachtige reacties blieven we hier niet.
Dat je het ff weetquote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:20 schreef DasApart het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat de meeste vrouwen kinderen hebben gekregen, hun kut opdroogt en verschrompelt en hun gevoel voor humor wordt gewist door een wisselende hormoonspiegel.
Tijd om terug te gaan naar mijn eigen subforum.
Jezus Christus. Het is diabetes, geen kinderkanker.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 09:35 schreef Iwanius het volgende:
Nogmaals een bedankje aan de moderators voor hun kordaat optreden te meer dit niet een topic is om jolig in te zijn daar de aard van de melding dit niet behoeft. Voor de overigen alvast bedankt voor de goede reacties. Kind is bovenal vrolijk en heeft goed geslapen en heeft net een uur geleden zijn eerste toediening gehad van insuline en de bloedsuiker is gemeten.
Het is chronisch ziek zijn, elke dag er wederom mee geconfronteerd te worden. Je hele leven lang. Geen dag vrijaf kunnen nemen ervan. Altijd er om denken.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:03 schreef DasApart het volgende:
[..]
Jezus Christus. Het is diabetes, geen kinderkanker.
Met name op de basisschool zelf moet je er niet al te veel last van ondervinden als kind zijnde lijkt mij. Aangezien het inspuiten 's morgens vroeg is en daarna pas rond 5 uur en later in de avond (tenminste denk dat het bij hem zo is).quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:47 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Het is chronisch ziek zijn, elke dag er wederom mee geconfronteerd te worden. Je hele leven lang. Geen dag vrijaf kunnen nemen ervan. Altijd er om denken.
Misschien een klein beetje nadenken voor je er iets uit blaat?
yeah sorry ik onderschat het denk ik vooral omdat ik me het blijkbaar niet goed kan herinneren en het nu opzich wel meevaltquote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:04 schreef BlueEyes het volgende:
Jaah, echt heel simpel hoor die diabetes, voor kind en ouders... appeltje eitje zeg maar
Deze hier is 6 en ondergaat alles gelaten en blijft onder de omstandigheden vrij rustig en vrolijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 09:37 schreef _evenstar_ het volgende:
Mijn neefje is er paar weekjes terug mee gediagnosticeerd.
Zus ging naar de huisarts want hij was moe en leek magerder geworden. Dus ff checken dat het niks gek was.
Bloedsuiker bleek 33.. Dus spoedje zkh en weekje gelegen om te stabiliseren en in te stellen.
Geloof dat hij 4 keer per dag moet spuiten en voor elke maaltijd suikers meten.
Nooit zomaar iets kan eten en alles moet plannen etc .
Vind hem stoer hij is 8 en spuit zichzelf !
Ja vind het echt knapquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |