Veel betalen voor een phone waarvan de bazen van dar merk zich lachend hun ballen laten likken om sukkels (geapjegrapje) die nog zo een phone kopen. Terwijl juist LG bezig is met een naam te vestigen en voorlopig nog zelf aan ballen moeten krabbenquote:
Gewoon via abonnement nemen en eindelijk godverdomme eens een goeie goedwerkende normaal bruikbare telefoon hebben zonder issues hebbenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Veel betalen voor een phone waarvan de bazen van dar merk zich lachend hun ballen laten likken om sukkels (geapjegrapje) die nog zo een phone kopen. Terwijl juist LG bezig is met een naam te vestigen en voorlopig nog zelf aan ballen moeten krabben
Nexus.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik twijfel tussen de nexus en de lg G2.
huuu;(quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
NeeIkke ikke ikke en de rest mag stikken (geen doodsverwensing
)
[..]
Ik zit mobiel
ik heb hele slechte dingen gelezen over de LG G2quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Specs zijn bijna hetzelfde. Alleen de camera van de G2 is beter.quote:
Ik snap niet hoe iedere apple user (serieus) erbij komt dat mijn telefoon issues heeft. De enige issue die hij heeft is dat hij na 5x op een tegel is wezen donderen, het scherm barsten bezit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:08 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon via abonnement nemen en eindelijk godverdomme eens een goeie goedwerkende normaal bruikbare telefoon hebben zonder issues hebben
Wou nooit Apple fangirl worden, maar sinds ik een iPhone heb wil ik echt niet meer anders
Maar daarom, als je nooit een iPhone hebt gebruikt zul je toch niet snappen hoe veel fijner het in gebruik isquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Specs zijn bijna hetzelfde. Alleen de camera van de G2 is beter.
[..]
Ik snap niet hoe iedere apple user (serieus) erbij komt dat mijn telefoon issues heeft. De enige issue die hij heeft is dat hij na 5x op een tegel is wezen donderen, het scherm barsten bezit.
Ik wil nooit een apple fangirl worden dus ik neem ook geen apple
Dan ga ik voor de nexus maar de jongen die de LG G2 aan mij wilde verkopen was leeeeukquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:11 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik heb hele slechte dingen gelezen over de LG G2
Meh een 'andere ervaring' hoeft niet fijner te zijn voor iedereenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar daarom, als je nooit een iPhone hebt gebruikt zul je toch niet snappen hoe veel fijner het in gebruik is
zou toch voor smartphone kiezen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de nexus maar de jongen die de LG G2 aan mij wilde verkopen was leeeeuk
Onwaarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Meh een 'andere ervaring' hoeft niet fijner te zijn voor iedereen
Nexus heeft sneller updatesquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:11 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Specs zijn bijna hetzelfde. Alleen de camera van de G2 is beter.
Oh ja, dat vooral je dure aankopen laten beïnvloedenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dan ga ik voor de nexus maar de jongen die de LG G2 aan mij wilde verkopen was leeeeuk
Maar hoezo is het fijner?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar daarom, als je nooit een iPhone hebt gebruikt zul je toch niet snappen hoe veel fijner het in gebruik is
Nexusquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:04 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Fuck jou broeder iPhones bazigheid is gewoon een feit dus objectief
Mannen beïnvloeden alleen mijn gekwijl en hooguit kledingkeuze, voor de rest niet hoorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Oh ja, dat vooral je dure aankopen laten beïnvloeden[ afbeelding ]
Hoezo is lg g dingest geen smartphone?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:13 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
zou toch voor smartphone kiezen.
Hoezo dat? (Serieus benieuwd naar)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:14 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Nexus heeft sneller updates
Doelde meer op nexus kiezen in plaats van die jongen zeg maarquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:16 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mannen beïnvloeden alleen mijn gekwijl en hooguit kledingkeuze, voor de rest niet hoor
[..]
Hoezo is lg g dingest geen smartphone?
Google brengt stock updates uit naar de nexus. Andere merken hebben hun eigen skin erover draaien en kost meer tijd die over de stock rom te gooien. Dus vandaar komen updates later.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:17 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hoezo dat? (Serieus benieuwd naar)
Wtf dude dan ben je gewoon een faggot ;') android in vergelijking met iOSquote:Op zaterdag 1 februari 2014 00:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar hoezo is het fijner?
Half de applefanboy/girl-wereld gaan die phone jailbreaken zodat ze hem net zo als de Android kunnen gebruiken. Ennnn de lay-out of however het heet ziet er tegenwoordig bijna hetzelfde uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |