SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bay of Plenty
Niemand heeft een idee van waarom ze het doet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
Wacht, je moeder liegt je al jaren voor om een beetje aandacht te krijgen?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:28 schreef aijumu het volgende:
Ze kan er niet mee omgaan, en heeft er dus al jaren erge moeite mee.
Ze is zelf weggegaan toen ik twaalf was. Wat wil je, dat ik iedere week even met een notitieblokje naar Zweden af reis om een sessie met haar te houden?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:34 schreef Zippow het volgende:
Egoïstische TS die ipv de oorzaak uit te zoeken en hulp te bieden liever geen contact heeft met d'r bloedeigen moeder.
Goh dat kon ik niet weten. Niet zo stoer doen TS. En met hulp bedoel ik niet dat jij er maar bij moet zitten met een notitieblokje. Tenzij je een master in psychologie of psychiatrie hebt natuurlijk.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:35 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ze is zelf weggegaan toen ik twaalf was. Wat wil je, dat ik iedere week even met een notitieblokje naar Zweden af reis om een sessie met haar te houden?Ik heb een eigen leven, haar keuze om te vertrekken.
Wat was de reden van vertrek? Ruzie met je vader?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:35 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ze is zelf weggegaan toen ik twaalf was. Wat wil je, dat ik iedere week even met een notitieblokje naar Zweden af reis om een sessie met haar te houden?Ik heb een eigen leven, haar keuze om te vertrekken. Contact tussen ons komt sowieso van mij af, ben drie jaar terug na zeven jaar elkaar niet gezien te hebben uit mezelf naar haar toe gevlogen omdat zij steeds maar niet hier heen kwam.
Niet zo oordelen, dame.
Ik kan haar nergens mee helpen. Ooit geprobeerd en dat werd voor mijzelf uiteindelijk ook een groot probleem. Soms is het beter om afstand te nemen van dingen waar je van houdt.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:36 schreef Zippow het volgende:
[..]
Goh dat kon ik niet weten. Niet zo stoer doen TS. En met hulp bedoel ik niet dat jij er maar bij moet zitten met een notitieblokje. Tenzij je een master in psychologie of psychiatrie hebt natuurlijk.
Ze kwam iemand online tegen en dacht van Ja waarom niet. Verder geen ruzie, ze had een leuke vriend hier die voor haar ging en zij vertrekt van het ene op het andere moment.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:37 schreef MPC60 het volgende:
[..]
Wat was de reden van vertrek? Ruzie met je vader?
Oké. Das mooi kut ja.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:38 schreef oLexie het volgende:
[..]
Ik kan haar nergens mee helpen. Ooit geprobeerd en dat werd voor mijzelf uiteindelijk ook een groot probleem. Soms is het beter om afstand te nemen van dingen waar je van houdt.
Zou haar heel graag weer naar Nederland willen halen, maar er moet iemand garant staan. Niemand wilt dat, ik ga dat ook niet doen. Als de postcodekanjer nou op mijn straat zou vallen, dan kon ik het risico wel hebben.quote:
Wijven die rare dingen roepen voor aandacht. What else is new.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:27 schreef TARDIS. het volgende:
Wacht, je moeder liegt je al jaren voor om een beetje aandacht te krijgen?
Je moet ook geen oordelen vellen over de relatie met haar moeder op basis van twee alineas aan informatie uit de OP.quote:
Dat is op zich niet heel nodig, al zou ze in Nederland wonen was dat denk ik wel anders geweest. Mijn zus heeft geen contact meer met onze moeder, dat is helemaal over al jaren. Door al dat liegen en het feit dat ze ons gedumpt heeft dus.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:48 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja ik heb er ook zo ene in de familie. Beste is het contact verbreken.
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:26 schreef oLexie het volgende:
Ik heb mijn hele leven in de waan geleefd dat mijn moeder een tweelingbroer had want dat zei ze, hij is overleden aan een motorongeluk vroeger. Ik zou later heel graag een tweeling willen en dacht HÁ, nu heb ik een streepje voor! Maar niets is minder waar, ik kom er net achter dat ze heul geen tweeling is, maar hij haar jongere broertje was.(Heel die familie woont trouwens in Nieuw - Zeeland dus vandaar dat ik er nu pas achter kom). Ze heeft ook twee keer gezegd (met tussenpoos van twee jaar) dat haar moeder was overleden en ze daarom terug moest naar Nieuw - Zeeland. Als je dat voor de tweede keer te horen krijgt, krab je toch wel even achter je oren. Is ze dan werkelijk zo dom dat ze vergeet dat ze dat twee jaar geleden ook al zei?
Dat vrouwmensch liegt letterlijk over alles tegen iedereen en gelooft heilig in haar verhalen, gelukkig woont zij in Zweden, hebben we weinig contact en hebben wij hier daar dus weinig/geen last van.
Jullie ook zo'n persoon in de familie/omgeving?Gelukkig niet! Ik heb bijna medelijden met je! Moet ze misschien niet naar therapie? Lijkt me niet normaal....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |