En dit jaquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:44 schreef opreis het volgende:
Ritme, zelfde tijd naar bed en zelfde tijd uit bed. En dan niet 5x op snooze drukken als je wekker gaat maar gewoon uit bed en evt onder de douche zodat je goed wakker wordt.
In het begin interesseerde me het inderdaad niet, ik was gewoon moe, kwam aardoor te laat en dat was het. Maar als ik nu weer gemeld word krijg ik een strafblad en kan ik straks niet meer het werk doen dat ik wil, dus het interesseert me wel.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:47 schreef Deshain het volgende:
Ik heb ook dat ik overal te laat kom, niet omdat ik moe ben maar omdat het me geen flikker interesseert. Dat is bij jou ook zo alleen verschuil je je achter het excuus dat je moe bent. Je geeft gewoon geen neuk, ook prima maar dát zou je moeten veranderen...
Niet genoeg blijkbaar...quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:49 schreef xTess het volgende:
[..]
In het begin interesseerde me het inderdaad niet, ik was gewoon moe, kwam aardoor te laat en dat was het. Maar als ik nu weer gemeld word krijg ik een strafblad en kan ik straks niet meer het werk doen dat ik wil, dus het interesseert me wel.
Ik ga even zoeken op internet of ik dingen herken in ADD. Alvast bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:48 schreef CherryN12 het volgende:
Hoe gek het misschien klinkt maar heb je een vorm van ADD? Door mijn diagnose ADD en de daarop volgende medicatie ben ik rustiger gaan slapen en word ik 's ochtends beter uitgeslapen wakker. Ik was ook een notoire te laatkomer (school en werk) en heb daar veel problemen door gehad.
Is misschien een long shot maar is wellicht een optie om in te duiken?
Kijk je wel uit met zelfdiagnoses, voor je het weet heb je vier dodelijke ziektes waar je nog nooit van gehoord hebt..quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:50 schreef xTess het volgende:
[..]
Ik ga even zoeken op internet of ik dingen herken in ADD. Alvast bedankt voor de tip!
Haha ja daar dacht ik zelf ook al aan. Ik ben gewoon even aan het kijken nu.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:56 schreef Deshain het volgende:
[..]
Kijk je wel uit met zelfdiagnoses, voor je het weet heb je vier dodelijke ziektes waar je nog nooit van gehoord hebt..
Ja er is leerplicht, dat is fantastisch inderdaadquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:04 schreef beeer het volgende:
Je weet dat je in een fascistisch land woont als je hiervoor een taakstraf krijgt
redtquote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja er is leerplicht, dat is fantastisch inderdaad
Het red jaarlijks een groot deel mensen van jouw vorm van onwetendheid
Helaas niet iedereen
Ik hoor inderdaad van iedereen dat schermen niet goed zijn. In de twee/ drie uren voordat ik naar bed ga doe ik daar dan ook niks mee. Ik douch altijd voordat ik ga slapen. Dit deed ik een keer een maand niet om te kijken of dat het was waardoor ik niet kon slapen, maar dat was het ook niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:08 schreef Xaryna het volgende:
Wat doe je in de twee uren voordat je naar bed gaat? En in bed?
Rhubarbje heeft nl een goed punt met schermen die licht geven (ontregelen je bioritme) en even ontspannen voordat je naar bed gaat. En al helemaal niet dingen gaan doen in bed. Bed is er om te slapen en dat moet je lichaam (weer) leren.
Ja. De huisarts heeft me de melatonine gegeven waardoor ik s'avonds moe moet worden, en tests gedaan of ik niks heb waar ik me zo moe door voel. Er is niks uitgekomen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:52 schreef Lienekien het volgende:
Slaapproblemen moet je niet onderschatten. Het kan heel lastig zijn om er verbetering in aan te brengen.
Ben je al eens bij je huisarts geweest?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |