abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136156605
Had al een ander topic geopend betreft teleurstellingen besefte me daardoor dat het tijd is voor zijn inzet en ik mezelf niet meer gek moet laten maken in loze beloftes.
Maar toen ik aangaf meningen te vragen van de medemensen op FOK, kreeg ik de dreiging van ZIJN fok af te blijven.
Heb me daarom neutraal gehouden, maar hij houdt me nu hier in de gaten en speelt een spelletje met me, puur omdat hij weet dat hij me daar heel hard mee pakt.
Nu komt er echt dat stukje bij me boven, dat ik het zat ben niet voor mezelf op te komen.
Jezelf kleineren door open spel te spelen op bijvoorbeeld FOK, lijkt nu toch wel de moeite waard door eens niet over me heen te laten lopen.
Iemand die ik op voorhand goed duidelijk heb gemaakt geen spelletjes te spelen, gezien mijn historie met een ex en de daarbij grote gevolgen voor mij en mijn oudste dochter en uitgerekend daar bespeelt hij me mee, en zoals heel vaak ( zijn woorden) zie ik hem er achterbaks bij grijnzen.
Iemand die donders goed weet, hoe kwetsbaar een gevoelsmens, maar vooral kinderen kunnen zijn, gezien zijn eigen problemen.

Wat vinden jullie?
Negeren of eens voor mezelf opkomen?
Ik ga dan ook volledig met de billen bloot, ben totaal weer naïef geweest en schaam me er diep voor. Ben hard leers vrees ik, en is nu wel duidelijk dat ik mijn muurtje toren hoog moet gaan houden. Ben een te makkelijke prooi en dat moet maar eens afgelopen zijn.
Maar dat andere er altijd mee wegkomen, ben ik inmiddels spuugzat.
  donderdag 30 januari 2014 @ 23:46:51 #2
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_136157337
We willen namen! WIE???
Gourmetten of steengrillen?
pi_136157461
Het is maar een forum en zo lang zit je hier niet :{

Wil je jezelf echt zo pesten door steeds die confrontatie aan te gaan? Er zijn ook andere fora waar je je ei kwijt kan en waar je niet door je ex op gepakt kan worden.
pi_136157953
Wat?
pi_136158534
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:06 schreef Scorpie het volgende:
Wat?
Simpel, ex zit ook op FOK!
pi_136159232
Wie, wat, waar, waarom, hoe? Sorry maar ik kan geen chocolade van je OP maken :')
-XOXO-
pi_136159857
quote:
12s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 00:26 schreef aijumu het volgende:

[..]

Simpel, ex zit ook op FOK!
Ex? Of de 119 mailman?

Anyway...let it go.
pi_136159862
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 01:54 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Ex? Of de 119 mailman?

Anyway...let it go.
Dat is iets wat jij mij dan weer niet moet vragen, dat haalde ik eruit op basis van de OP.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 01:57:00 #9
203089 Scuidward
Vleugje cynisme, vol verstand
pi_136159891
Vroeger, op school ... maakte ik nog weleens een grapje, dat je dan tegen een leraar eens schreeuwt:

"YOU, ME, LETS TAKE IT OUTSIDE"

En dan knokken. Waarom zou je ruzie willen maken? Of beter gezegd, blijven willen maken?
pi_136160114
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 01:55 schreef aijumu het volgende:

[..]

Dat is iets wat jij mij dan weer niet moet vragen, dat haalde ik eruit op basis van de OP.
Had haar andere topic ook gelezen en snap er de balen van :?

Blijft dus een mysterie wie die fokker is...helaas ;(
pi_136160148
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 02:17 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Had haar andere topic ook gelezen en snap er de balen van :?

Blijft dus een mysterie wie die fokker is...helaas ;(
Had hetzelfde, misschien is haar username een stille hint?
  vrijdag 31 januari 2014 @ 02:28:47 #12
404753 CruisinDen
Slachtoffer v/d maatschappij
pi_136160244
Haha, ook eens gehad van: 'Hey zit je toevallig op zo'n forum want eh.. Ja ik zag iemand met best wel herkenbare dingen..'

:') Keihard ontkennen.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 06:47:20 #13
408723 F1978
I want to go with the flow
pi_136160744
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef missjoker het volgende:
Loslaten is het beste en vooral diegene negeren, iemand heeft geen macht meer over je als die ziet dat je niet meer reageert.
Het houdt dan vanzelf wel op, maar wat een mongool zeg dat hij je zwakheden gaat uitbuiten, dan ben je echt een zielig figuur.
Subtiel en stabiliteit zorgen voor een goede balans in het leven.
pi_136160971
Deze OP is weer net zo onleesbaar als de eerste, ik snap er echt geen zak van...
pi_136160978
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 07:49 schreef Deshain het volgende:
Deze OP is weer net zo onleesbaar als de eerste, ik snap er echt geen zak van...
my ambition is handicapped by my laziness
pi_136161002
Dank je wel voor alle reactie's.
Ja ik snap dat het geheel onduidelijk is, maar dat is puur omdat ik nog niet volledig open ben geweest.
Doordat ik dus twijfel, lijken mijn verhalen verwarrend.
Het is dus niet steeds weer de confrontatie aangaan, normaal negeer ik het juist.
Maar ben het wel eens zat dat mensen spelletjes spelen met het hart en hoofd van een ander.
Ik weet donders goed dat ik dat zelf heb laten gebeuren en toegelaten, maar was gewoon dat kleine beetje hoop dat je de gene gevonden lijkt te hebben waarmee alles klopt.
Ben gewoon die troela die gevoelig is voor woorden, teveel van mezelf geef en daarna mezelf weer voor mijn kop sla.
Op het moment dat ik bij die gene aangaf, dat het draaide om alleen hem in de mail contacten, heeft hij echt ALLES gedaan mij te overtuigen van zijn fout. Tot zelfs een huwelijks aanzoek aantoe, omdat hij zeker wist dat ik de juiste was.
Toen ik zoiets kreeg van oke loslaten en op een leuke manier verder, had hij geen tijd meer voor me omdat hij druk was, maar vanaf dat moment wel volop bezig op FOK, terwijl ik dacht dat hij aan het knokken was voor zijn kind. Maar denk dat hij het maar aan jeugdzorg heeft overgelaten.

Ik ben eigenlijk, hoe stom dat ook misschien is, op zoek naar bevestiging.
Ben ik nou die trut, die iemand geloofd op woorden (al herhaalde hij die tig keren weer)
of zouden er meer mensen hierin zijn getrapt.
Besef mezelf echt wel donders goed dat toen ik doorhad dat het alleen om hem draaide in de mails
ik mezelf had moeten terug trekken, maar het waren juist zijn woorden die ervoor zorgde dat ik vol bleef houden.
Ik dacht eraan stukjes mail te delen op fok, om dan de meningen eens te vragen van andere.

Grtz
pi_136161010
Wauw
Laat me gewoon met rust dan
Ga naar het ellegirl forum ofzo, daar zullen ze je wel gelijk geven, en dat wil je toch zo graag? Gelijk krijgen? Nou schat, het is gewoon niet altijd zwart wit, als het over gevoelens gaat zijn er ook grijstinten, en dingen die veranderen. Leer er mee leven verdomme. Lazer op.

[ Bericht 66% gewijzigd door Murdera op 31-01-2014 08:04:40 ]
pi_136161317
quote:
15s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 07:56 schreef Murdera het volgende:
Wauw
Laat me gewoon met rust dan
Ga naar het ellegirl forum ofzo, daar zullen ze je wel gelijk geven, en dat wil je toch zo graag? Gelijk krijgen? Nou schat, het is gewoon niet altijd zwart wit, als het over gevoelens gaat zijn er ook grijstinten, en dingen die veranderen. Leer er mee leven verdomme. Lazer op.
Wats Deez
pi_136161435
:?
Hoe dan ook....

pi_136161571
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 07:55 schreef missjoker het volgende:
Doordat ik dus twijfel, lijken mijn verhalen verwarrend.
Nah, meer door je schrijfstijl. Er is gewoon geen touw aan vast te knopen.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:36:31 #21
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136162300
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef missjoker het volgende:
Had al een ander topic geopend betreft teleurstellingen besefte me daardoor dat het tijd is voor zijn inzet en ik mezelf niet meer gek moet laten maken in loze beloftes.
Maar toen ik aangaf meningen te vragen van de medemensen op FOK, kreeg ik de dreiging van ZIJN fok af te blijven.
Heb me daarom neutraal gehouden, maar hij houdt me nu hier in de gaten en speelt een spelletje met me, puur omdat hij weet dat hij me daar heel hard mee pakt.
Nu komt er echt dat stukje bij me boven, dat ik het zat ben niet voor mezelf op te komen.
Jezelf kleineren door open spel te spelen op bijvoorbeeld FOK, lijkt nu toch wel de moeite waard door eens niet over me heen te laten lopen.
Iemand die ik op voorhand goed duidelijk heb gemaakt geen spelletjes te spelen, gezien mijn historie met een ex en de daarbij grote gevolgen voor mij en mijn oudste dochter en uitgerekend daar bespeelt hij me mee, en zoals heel vaak ( zijn woorden) zie ik hem er achterbaks bij grijnzen.
Iemand die donders goed weet, hoe kwetsbaar een gevoelsmens, maar vooral kinderen kunnen zijn, gezien zijn eigen problemen.

Wat vinden jullie?
Ik ga dan ook volledig met de billen bloot, ben totaal weer naïef geweest en schaam me er diep voor. Ben hard leers vrees ik, en is nu wel duidelijk dat ik mijn muurtje toren hoog moet gaan houden. Ben een te makkelijke prooi en dat moet maar eens afgelopen zijn.
Maar dat andere er altijd mee wegkomen, ben ik inmiddels spuugzat.
Lekker negeren, houdt het vanzelf wel een keertje op. Maar goed, dan ook hem met rust laten he.. ;)
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_136162478
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 08:35 schreef Gutanoth het volgende:

[..]

Wats Deez
De Bewuste Fok! er waar ts het over heeft?

pakt alvast popcorn
Grote talenten weten wanneer ze moeten stoppen
pi_136162495
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 09:45 schreef seasushi het volgende:

[..]

De Bewuste Fok! er waar ts het over heeft?

pakt alvast popcorn

Ik HOOP het!

Heeft liever M&M's
pi_136162599
Wat lees ik :`)

Neem dit hele forum vol kinderen anders gewoon ff super serieus
  vrijdag 31 januari 2014 @ 09:58:01 #25
262 Re
Kiss & Swallow
pi_136162766
klinkt allemaal wat warrig, begrijp er uit dat er er ex is op FOK! die lekker zat te hosselen hier en dat jij daar achter kwam en je daarna bespeelde met jouw zwakheden, en nu?

sta erboven zou ik zeggen, al wil natuurlijk heel FOK! wel alle details weten natuurlijk
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')