Dat is iets wat jij mij dan weer niet moet vragen, dat haalde ik eruit op basis van de OP.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:54 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Ex? Of de 119 mailman?
Anyway...let it go.
Had haar andere topic ook gelezen en snap er de balen vanquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:55 schreef aijumu het volgende:
[..]
Dat is iets wat jij mij dan weer niet moet vragen, dat haalde ik eruit op basis van de OP.
Had hetzelfde, misschien is haar username een stille hint?quote:Op vrijdag 31 januari 2014 02:17 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Had haar andere topic ook gelezen en snap er de balen van![]()
Blijft dus een mysterie wie die fokker is...helaas
Loslaten is het beste en vooral diegene negeren, iemand heeft geen macht meer over je als die ziet dat je niet meer reageert.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef missjoker het volgende:
Negeren of eens voor mezelf opkomen?
quote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:49 schreef Deshain het volgende:
Deze OP is weer net zo onleesbaar als de eerste, ik snap er echt geen zak van...
Wats Deezquote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:56 schreef Murdera het volgende:
Wauw
Laat me gewoon met rust dan
Ga naar het ellegirl forum ofzo, daar zullen ze je wel gelijk geven, en dat wil je toch zo graag? Gelijk krijgen? Nou schat, het is gewoon niet altijd zwart wit, als het over gevoelens gaat zijn er ook grijstinten, en dingen die veranderen. Leer er mee leven verdomme. Lazer op.
Nah, meer door je schrijfstijl. Er is gewoon geen touw aan vast te knopen.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 07:55 schreef missjoker het volgende:
Doordat ik dus twijfel, lijken mijn verhalen verwarrend.
Lekker negeren, houdt het vanzelf wel een keertje op. Maar goed, dan ook hem met rust laten he..quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef missjoker het volgende:
Had al een ander topic geopend betreft teleurstellingen besefte me daardoor dat het tijd is voor zijn inzet en ik mezelf niet meer gek moet laten maken in loze beloftes.
Maar toen ik aangaf meningen te vragen van de medemensen op FOK, kreeg ik de dreiging van ZIJN fok af te blijven.
Heb me daarom neutraal gehouden, maar hij houdt me nu hier in de gaten en speelt een spelletje met me, puur omdat hij weet dat hij me daar heel hard mee pakt.
Nu komt er echt dat stukje bij me boven, dat ik het zat ben niet voor mezelf op te komen.
Jezelf kleineren door open spel te spelen op bijvoorbeeld FOK, lijkt nu toch wel de moeite waard door eens niet over me heen te laten lopen.
Iemand die ik op voorhand goed duidelijk heb gemaakt geen spelletjes te spelen, gezien mijn historie met een ex en de daarbij grote gevolgen voor mij en mijn oudste dochter en uitgerekend daar bespeelt hij me mee, en zoals heel vaak ( zijn woorden) zie ik hem er achterbaks bij grijnzen.
Iemand die donders goed weet, hoe kwetsbaar een gevoelsmens, maar vooral kinderen kunnen zijn, gezien zijn eigen problemen.
Wat vinden jullie?
Negeren of eens voor mezelf opkomen?
Ik ga dan ook volledig met de billen bloot, ben totaal weer naïef geweest en schaam me er diep voor. Ben hard leers vrees ik, en is nu wel duidelijk dat ik mijn muurtje toren hoog moet gaan houden. Ben een te makkelijke prooi en dat moet maar eens afgelopen zijn.
Maar dat andere er altijd mee wegkomen, ben ik inmiddels spuugzat.
De Bewuste Fok! er waar ts het over heeft?quote:
Ik HOOP het!quote:Op vrijdag 31 januari 2014 09:45 schreef seasushi het volgende:
[..]
De Bewuste Fok! er waar ts het over heeft?
pakt alvast popcorn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |