Tygo molt te overduidelijk. Sofie was superfanatiek bezig bij de navigatieopdracht.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:52 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Dat hoeft niet per se.
Dat is ook waar. Was het niet Karin (als het goed is vanavond in moltalk) zelf die de hele tijd de test invulde op iemand die eruit vloog?
Voor mij zijn de enige serieuze opties nog als volgt: Freek, Susan of JW.
- Aaf is waarschijnlijk voornamelijk door beide rode dames ingevuld (en is te passief aanwezig)
- Sofie, moet ik daar serieus een reden voor geven![]()
- Tygo is net als Jennifer veel te fanatiek met het spelletje bezig
Je ziet niet heel veel van haar. Ze volgt, maar volgens mij heeft zij vandaag ook behoorlijk gemold. Het lukt mij nu even niet om de afleveringen terug te kijken om een concreet voorbeeld te geven. Ze zit volgens mij wel heel vaak in een controlerende positie met veel macht. deze aflevering aan de top met aanwijzingen en aflevering 3 in het appartement voor het aanwijzen, bovenaan de trappen om de woorden in te vullen. Heel erg op de achtergrond, maar toch op hele belangrijke posities.quote:
Nee want niemand zit op Jan willem en de anderen zijn er toch ook niet allemaal uit?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:13 schreef Nober het volgende:
[..]
No guts no glory, als je dat vertaald naar het Hongkongs krijg Jan-Willem is de mol.
Waarom zegt hij bij de test dat hij telkens degene verdenkt die er vervolgens uitvliegt? Dan had hij er toch allang zelf uit moeten liggen aangezien hij die test niet goed maakt?
Maar dat was een M, dit is no Guts no Glory, wat niet heel veel met de mol te maken heeftquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat zeiden mensen ook toen men zei dat Miloushka de mol was omdat ze een t-shirt met een "M" erop droeg.
Totdat ze in aflevering 10 zei dat ze dat expres deed
Hij zegt zelf dat de deelnemers die hij verdenkt vervolgens uit het spel gaan, Daphne vorige week Jennifer deze week... Hij bepaalt dat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee want niemand zit op Jan willem en de anderen zijn er toch ook niet allemaal uit?
En no guts no glory, hoe d efuck komt dat ooit op Jan willem is de mol ?
[..]
Maar dat was een M, dit is no Guts no Glory, wat niet heel veel met de mol te maken heeft
Hij bepaalt dat? Lijkt me niet, kan zijn dat het naderhand is ingesproken, maar aangezien hij er zelf op wijst is het wel heel obvious.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:19 schreef Nober het volgende:
[..]
Hij zegt zelf dat de deelnemers die hij verdenkt vervolgens uit het spel gaan, Daphne vorige week Jennifer deze week... Hij bepaalt dat.
Dat was een grap, maar je moet ook kijken naar teksten op de kleren bij dit programma.
Ik zie in Aaf trouwens geen mol.
En de graffiti-aanwijzingen in meerdere seizoenen, dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij bepaalt dat? Lijkt me niet, kan zijn dat het naderhand is ingesproken, maar aangezien hij er zelf op wijst is het wel heel obvious.
Kees ging ook niet vertellen dat hij in het spiegelbeeld van die bril zat, bijv. De hints echt weggeven is wel heel flauw, mocht JW echt de mol zijn.
En meestal herhaalt WIDM geen hints, dus denk ik niet dat ze het weer snel met shirts zullen doen.
Ik zei meestalquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
En de graffiti-aanwijzingen in meerdere seizoenen, dan?
Muah, ik zou als mol ook zo'n soort t-shirt aantrekken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:26 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik zei meestal
EN daarbij gaat het er bij mij niet in dat No Guts no Glory een hint naar de mol is? Eerder voor een kandidaat dan voor de mol nog
Vond je dat stiekem ja? .....quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:30 schreef gohan16 het volgende:
by the way nog over JW: Waarom zou hij als mol stiekem in het boekje van Aaf hebben gekeken? Als mol heb je er belang bij dat anderen je dat zien doen en als mol heb je niet zoveel aan die info die erin staat. Hij heeft de mol gewoon door
Nu je het zegt:quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:30 schreef gohan16 het volgende:
by the way nog over JW: Waarom zou hij als mol stiekem in het boekje van Aaf hebben gekeken? Als mol heb je er belang bij dat anderen je dat zien doen en als mol heb je niet zoveel aan die info die erin staat. Hij heeft de mol gewoon door
Jongens, ik heb hier een 'Dat zou ik ...' theoriequote:Dat zou ik nooit doen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:50 schreef jcdragon het volgende:
Dagboek van de Mol
[Bij de stuwdam had er flink wat meer geld kunnen worden verdiend als er wat beter was opgelet bij het beantwoorden van de stellingen en als sommigen bereid waren geweest in hun kaarten te laten kijken. Aan de andere kant: dat zou ik ook niet doen... Toch?]
Jan-Willem zegt op 4:20
[Dat zou ik toch nooit vertellen ...]
Woordgebruik van Jan-Willem lijkt wel op de Mol.
Welkom in de Jan-Willem tunnel![]()
Ik zit ook op Freek... en tegenstelling tot een lijstje wat ik hier eerder zag over dat geld in de pot heeft hij ook echt niet veel in de pot gebracht:quote:Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik denk dat Freek de mol is. Dat wilde ik gewoon even delen.
Bedanktquote:Op donderdag 30 januari 2014 23:29 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Ik denk dat Freek de mol is. Dat wilde ik gewoon even delen.
Graag gedaanquote:
teruggekeken en idd, ik had het verkeerd gezien. Het was openbaar. Dat deed Aaf ook. Dus het geeft mij niet veel info om een van die 2 meer of minder te verdenken.quote:
Ja, ze zat achter henquote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:11 schreef Xummon het volgende:
zie ik naast jennifer en daphne nu ook sopie zitten bij moltalk????
Inderdaad. JW was er niet.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 01:14 schreef Xummon het volgende:
en tygo is er ook, lijkt me niet dat de mol daar gaat rondlopen.......
want de mol staat niet graag in de schijnwerperquote:
maar die is wel al geweest...quote:
Wat bedoel je?!quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:51 schreef gohan16 het volgende:
Afl 3 is altijd cruciaal. Hier wordt de mol bekend. Patrick, Annemarie, Cees en nu weer Aaf.
Jan Willemquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:57 schreef jcdragon het volgende:
Een Heilige aanwijzing
3x raden van wie die vinger is?
[ afbeelding ]
Jan is ook de molquote:Op vrijdag 31 januari 2014 10:27 schreef Holenmens het volgende:
Jan-Willem had in de vorige aflevering een camouflageshirt, deze week een camouflagebroek..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |