quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:15 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Bij de nek afknippen dan, voor een maximaal resultaat.
My point exactly.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:14 schreef Marrije het volgende:
[..]
die maakt wat ze besloten hebben denk ik?
ik zie hoor regelmatig een appelquote:
Ik denk dat je alles een beetje te serieus neemt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:14 schreef Capaja het volgende:
[..]
het is hier heeeeeeeeeeeeeel gevaarlijk om zoiets te roepen op die manier
over een uur wordt het op shownieuws verteld mat als bron Fok
ofzow
Charlotte begon uitgebreid over 'een witte doos met zakjes waarvan de inhoud zoutig smaakte, die ze van haar huisarts 'altijd' voorgeschreven kreeg'. En volgens mij had ze er zelf last van.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze had toch alleen jeuk, isa had de obstipatie?
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:15 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ze had toch alleen jeuk, isa had de obstipatie?
Artrotec dus.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef ericahysterica het volgende:
andrea heeft een beklemde zenuw L 5
diclofenac heeft ze nodig van de dokter...nou de maagklachten zullen nu wel volgen....
Dan maakt ze dus wat de anderen willen. Kan haar dus niet echt aangerekend worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:15 schreef Capaja het volgende:
[..]
nee
de andere willen dit perse eten
vanes wil 3 maaltijden
en dan klaar
Hahaha dan word ze helemaal sjagerijnig.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef ericahysterica het volgende:
andrea heeft een beklemde zenuw L 5
diclofenac heeft ze nodig van de dokter...nou de maagklachten zullen nu wel volgen....
En zo nu en dan een appel idd.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef Capaja het volgende:
[..]
ik zie hoor regelmatig een appel
maar het is volgens mij wel te weinig
Maar wat ik begrepen en gezien heb, is Vanessa degene die kookt, en met dat budget, is het geen feest, braadworstjes brrr sauzijsen brr, laat ze gaan wokken met groenten en kruiden, en die aardappels eruit gooien, maar ja, deze dame kan niet koken, en ze wil het ook niet overlaten aan Jim, die het al een paar keer heeft aangeboden Ik denk dat Jimmy 1000 keer lekkerder kookt! en ook gezonder!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef Capaja het volgende:
HET middel tegen opstipatie is GOED eten !
daar hoef je geen dr voor te zijn
toch ?
Mag nog geen kazen verkopen! Is slechte reclame..quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:17 schreef Marrije het volgende:
Lot tegen Klaver: wat zeg je nou!?
klaver moet er om lachen
Ze hadden vandaag verse rode kool uit pot.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:18 schreef Tayu het volgende:
[..]
En zo nu en dan een appel idd.
Maar verder wordt er amper fruit of verse groente gegeten.
Vanmiddag na het eten was iedereen aan het klagen over Vanassa haar maaltijden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:17 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dan maakt ze dus wat de anderen willen. Kan haar dus niet echt aangerekend worden.
Volgens mij zijn we het eens.
Volgende keer maar even in de douchequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:18 schreef Mylene het volgende:
Paul vraagt wat een prostaatonderzoek inhoudt.
ze hebben aan klaver gevraagd om goedkoop kilo's ui, wortel, whatever hij maar goedkoop mee kan nemen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:18 schreef jovencita01 het volgende:
[..]
Maar wat ik begrepen en gezien heb, is Vanessa degene die kookt, en met dat budget, is het geen feest, braadworstjes brrr sauzijsen brr, laat ze gaan wokken met groenten en kruiden, en die aardappels eruit gooien, maar ja, deze dame kan niet koken, en ze wil het ook niet overlaten aan Jim, die het al een paar keer heeft aangeboden Ik denk dat Jimmy 1000 keer lekkerder kookt! en ook gezonder!
Uit een potje is niet versquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:19 schreef notturna het volgende:
[..]
Ze hadden vandaag verse rode kool uit pot.
Ik had hem er niet meer over gehoord maar het is dus nog niet goed.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef ericahysterica het volgende:
Top paul wat een taboe doorbreek jij...
De mijne blijft voorlopig droog. Gortdroog.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef Mylene het volgende:
Gadver, Paul zijn onderbroek wordt nat van de verstopping.
meen ik echt tof daar word ik blij van echt jonghuh baksteeeeeeeeeeeenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef ericahysterica het volgende:
Top paul wat een taboe doorbreek jij...
Integendeelquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef Mylene het volgende:
Gadver, Paul zijn onderbroek wordt nat van de verstopping.
Voor utopia begrippen is dat vers.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef Tayu het volgende:
[..]
Uit een potje is niet versEn het is nog duurder ook als je voor 15 man eten op tafel moet zetten.
Haar idee, het is/lijkt goedkoop! Maar ze kan niet creatief koken! Ze bestelt ook blikken erwtensoep, brrr. "luie wijven eten"quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
wat heeft vanessa te maken met die bakken rijst en pannekoeken ????
Dat is vrij gangbaar daar geloof ik.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:19 schreef Tayu het volgende:
[..]
Vanmiddag na het eten was iedereen aan het klagen over Vanassa haar maaltijden.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
De mijne blijft voorlopig droog. Gortdroog.
Kan het niet gewoon zo zijn dat ze de mailinstellingen voor verzending niet goed ingesteld hebben op de laptop? En dat ze tot die tijd niet kunnen mailen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:14 schreef Jian het volgende:
Samenvattend: er staan leveringsvoorwaarden op die Laptop, maar ze kunnen met die Laptop niet mailen, god mag weten waarom niet, maar soit. Maar nu gaat Isa de leveringsvoorwaarden dus overtikken op de telefoon (lekker klusje.......) Maar even de telefoon aansluiten op de laptop via een kabeltje komt niet bij nitwit Isa en oppernitwit Aike op. Nog los van het feit dat beiden apparaten dus schijnbaar wel via wifi verbonden zijn met Internet en dus ook nog via wifi met elkaar kunnen corresponderen. Ik zet het nog even neer omdat ik dit zo geweldig dom vind dat ik er eigenlijk niet over uit kan?????
+1quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Integendeel
En al heb ik een hekel aan die schreeuwer, dit gun ik hem ook niet natuurlijk. Hier kan hij niks aan doen (itt obstipatie van het fout vreten)
nou ja het klinkt eenvoudig, maar ik geloof best dat de een beter rijst kan koken dan de ander, idem wat betreft de pannenkoekenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:19 schreef Tayu het volgende:
[..]
Vanmiddag na het eten was iedereen aan het klagen over Vanassa haar maaltijden.
Doet ze standaard.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |