Lekker thuis gaan poetsen en 'koken'.quote:
sommigen daar staan gewoon op jank-shufflequote:
Dan hadden ze iig wat te eten gehad.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:08 schreef notturna het volgende:
[..]
Het is maar goed dat ze niet in the middle of nowhere zitten. Dan waren doden gevallen.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Lekker thuis gaan poetsen en 'koken'.
Dat gaf Isa ook al aan. Maarja, niemand anders dan alleen Vanassa mag koken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef Capaja het volgende:
HET middel tegen opstipatie is GOED eten !
daar hoef je geen dr voor te zijn
toch ?
Uit d'r bek anders wel, heeft de arts daar niks voor?quote:
Hebben ze ook al een weegschaal daar dan?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:52 schreef Tayu het volgende:
Andrea zegt dat ze 2 kg is aangekomen. Ze gaat minder brood eten en geen witte rijst meer maar alleen zilvervliesrijst. Lotte: Ik doe met je mee! Andrea: Ja, want jij wordt ook te dik!
drinken en bewegenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef Capaja het volgende:
HET middel tegen opstipatie is GOED eten !
daar hoef je geen dr voor te zijn
toch ?
wat heeft vanessa te maken met die bakken rijst en pannekoeken ????quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:10 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat gaf Isa ook al aan. Maarja, niemand anders dan alleen Vanassa mag koken.
lot heeft jeuk op haar hoofd en flappie denkt dat hij een maagwandinfectie ontwikkeltquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
wat heeft vanessa te maken met die baken rijst en pannekoeken ????
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:11 schreef Tayu het volgende:
Lotte, die jeuk op je hoofd is HOOFDLUIS!
Ja, zo'n nietmachine, voor de wat grotere huidwonden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uit d'r bek anders wel, heeft de arts daar niks voor?
Dat vraag ik me ook af. Niemand dwingt ze dat te vreten.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
wat heeft vanessa te maken met die bakken rijst en pannekoeken ????
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:10 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Uit d'r bek anders wel, heeft de arts daar niks voor?
let eens op aubquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:11 schreef Tayu het volgende:
Lotte, die jeuk op je hoofd is HOOFDLUIS!
Dat willen ze heel graag allemaal. Ze groeien allemaal dicht daar en krijgen ook andere problemen van al die ongezonde bagger.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:12 schreef Chanel5 het volgende:
En normaal gaan eten, lijkt me ook wel eens goed.
quote:
quote:
Jij hep gein humoâh!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:12 schreef Capaja het volgende:
[..]
let eens op aub
geen hoofdluis !
eczeem op dr hoofd !
Wat dacht je van die pannenkoekenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:09 schreef Tayu het volgende:
Isa nu over het eten klagen bij de dokter
Vooral obstipatie is het probleem (niet zo raar met al die bakken rijst elke dag).
dan moeten ze dat ZELF doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:12 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat willen ze heel graag allemaal. Ze groeien allemaal dicht daar en krijgen ook andere problemen van al die ongezonde bagger.
Is dat niet zo'n beetje het enige wat ze maakt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:10 schreef Capaja het volgende:
[..]
wat heeft vanessa te maken met die bakken rijst en pannekoeken ????
Ik zie ze ook nooit fruit etenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:12 schreef Tayu het volgende:
[..]
Dat willen ze heel graag allemaal. Ze groeien allemaal dicht daar en krijgen ook andere problemen van al die ongezonde bagger.
Isa had de dokter gebeld voor Aike en nog een paar dingenquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Bij het spenderen heeft hij geen hulp nodig.
De dokter komt voor Isabella.
Obstipatie bij Charlottequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:13 schreef Burner82 het volgende:
*update*
Harold – Diabetes
Hakim – schimmelvoeten, maagwandinfectie (volgens Hakim zelf)
Vanas – vinger met pus, suïcidaal.
Paul – lekkende plasser, agressie-problemen.
Billy – borderline en adhd, mag van Boer Klaver niet meer in de buurt van de koeien komen.
Ruud – angstoornis en adhd
Rienk – verschrikkelijk pijn in de rug na nachtje buiten slapen
Lot – oorontsteking maar weet niet in welk oor. Eczeem-reactie op haar hoofd.
G – schouder uit de kom paar jaar geleden schouderoperatie gehad.
Andrea: rugpijn
Aike: ontstoken vinger
Laura: concentratie-stoornis
Isa: obstipatie
movicolon voor flappie ........dikke darm!quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:13 schreef Burner82 het volgende:
*update*
Harold – Diabetes
Hakim – schimmelvoeten, maagwandinfectie (volgens Hakim zelf)
Vanas – vinger met pus, suïcidaal.
Paul – lekkende plasser, agressie-problemen.
Billy – borderline en adhd, mag van Boer Klaver niet meer in de buurt van de koeien komen.
Ruud – angstoornis en adhd
Rienk – verschrikkelijk pijn in de rug na nachtje buiten slapen
Lot – oorontsteking maar weet niet in welk oor. Eczeem-reactie op haar hoofd.
G – schouder uit de kom paar jaar geleden schouderoperatie gehad.
Andrea: rugpijn
Aike: ontstoken vinger
Laura: concentratie-stoornis
Isa: obstipatie
het is hier heeeeeeeeeeeeeel gevaarlijk om zoiets te roepen op die manierquote:
die maakt wat ze besloten hebben denk ik?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n beetje het enige wat ze maakt?
Zonder Vanass te willen afzeiken overigens, ze is een van de weinigen die keihard werkt.
Dat vroeg ik mij de vorige keer ook al af.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:12 schreef Mylene het volgende:
Kan die dokter niet beter latex handschoenen aan?
Ze had toch alleen jeuk, isa had de obstipatie?quote:
Bij de nek afknippen dan, voor een maximaal resultaat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:14 schreef notturna het volgende:
Bigalot moet gewoon een schaar in dat haar laten zetten. Dan kan ze de shampoo beter uitspoelen.
neequote:Op donderdag 30 januari 2014 17:13 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Is dat niet zo'n beetje het enige wat ze maakt?
Zonder Vanass te willen afzeiken overigens, ze is een van de weinigen die keihard werkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |