Flauwekul. Die embargo's op het afspreken met andere mensen werken alleen maar een gespannen sfeer in de hand. Als je nieuwe vriendin dit niet trekt dan zou het voor mij duidelijk niet mijn nieuwe vriendin worden.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:26 schreef otacon het volgende:
Voor een nieuwe relatie waarin dingen nog niet helemaal duidelijk zijn (zoals vriendin/vriendje zijnde)
Zou ik het zeker niet doen. Je kan je kansen verspillen met een meid die je leuk vindt en als je ex er een beetje ermee kan inkomen dan zal ze het ook geen probleem vinden.
Exact. Er zou wat mij betreft in een relatie geen verbod mogen ontstaan. Alleen een gebod op eerlijkheid. Als ik gedwongen wordt links of rechts te gaan dan gaat het uiteindelijk niet werkenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het altijd maar raar als vriendinen het je verbieden om met andere meiden om te gaan
Hoezo? Iemand is niet voor niets een ex. Dat is om een reden uitgegaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:30 schreef Fripsel het volgende:
Als het een gewone goede vriendin was geweest had ik gevonden dat je gewoon moet gaan, maar het is je ex. Dat is wel even wat anders in mijn ogen.
En nu een vriendin. Anders waren ze wel bij elkaar gebleven lijkt mij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:30 schreef Fripsel het volgende:
Als het een gewone goede vriendin was geweest had ik gevonden dat je gewoon moet gaan, maar het is je ex. Dat is wel even wat anders in mijn ogen.
Ik heb het niet over "embargo's". Het is nog geen officieele relatie en ze kunne het goed vinden. Hij zou juist een kut sfeer creeren door daar een avondje te overnachten. Rekening houden met de gevoelens van je medemens noem je dat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:28 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Flauwekul. Die embargo's op het afspreken met andere mensen werken alleen maar een gespannen sfeer in de hand. Als je nieuwe vriendin dit niet trekt dan zou het voor mij duidelijk niet mijn nieuwe vriendin worden.
Wat Sekhmet zegt. Als ze hier al niet tegen kan dan belooft dat nogal wat voor de toekomst. Zij zal toch ook wel eens bij vrienden blijven slapen als ze ergens anders gaat stappen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:29 schreef Sekhmet het volgende:
Ze is onzeker en vertrouwd jou (nog) niet. Aan jou de keus of je rekening gaat houden met haar gevoelens.
Praat er met haar over en laat haar weten dat ze je echt kan vertrouwen (toch?). Elkaar iets gaan verbieden is naar mijn idee nooit goed in een relatie.
Als zij bij een ex blijft slapen vind je dat ook prima?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef aardappelvlees het volgende:
[..]
Hoezo? Iemand is niet voor niets een ex. Dat is om een reden uitgegaan.
Zo noem jij dat. Ik noem het een prelude op een zgn houtgreep-relatie. Wil niet zeggen dat je er met een strijd in moet gaan, maar je moet juist in het begin ook niet vergeten je piketpaaltjes te slaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:32 schreef otacon het volgende:
[..]
Ik heb het niet over "embargo's". Het is nog geen officieele relatie en ze kunne het goed vinden. Hij zou juist een kut sfeer creeren door daar een avondje te overnachten. Rekening houden met de gevoelens van je medemens noem je dat.
En zij wel met andere jongens zeker.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het altijd maar raar als vriendinen het je verbieden om met andere meiden om te gaan
Vaak zie je dat wel jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En zij wel met andere jongens zeker.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef aardappelvlees het volgende:
[..]
Hoezo? Iemand is niet voor niets een ex. Dat is om een reden uitgegaan.
Ja maar dat iemand je ex is betekend niet dat er helemaal geen gevoelens meer zijn. Tenminste, als ik mijn ex terug zie, maakt mijn hart toch nog altijd een klein sprongetje. Ik zou het echt niet tof vinden als ik net een nieuwe vriend heb en die gaat doodleuk bij zijn ex logeren. Als het nou gewoon een afspraak overdag was..quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
En nu een vriendin. Anders waren ze wel bij elkaar gebleven lijkt mij.
Ja, want dat is héél anders!quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
En zij wel met andere jongens zeker.
Jij nam "embargo" als eerste in je mondquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:34 schreef Dingflofbips het volgende:
[..]
Zo noem jij dat. Ik noem het een prelude op een zgn houtgreep-relatie. Wil niet zeggen dat je er met een strijd in moet gaan, maar je moet juist in het begin ook niet vergeten je piketpaaltjes te slaan.
Vriendin: "Nee, ik ga echt niet met een ander hoor! Ik hou van jou en alleen van jou!"quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:36 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, want dat is héél anders!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |