abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136138435
Oke, het zit zo. Ik heb drie weken geleden een meid ontmoet, was erg gezellig ben met d'r, mee naar huis gegaan en hebben sindsdien elke dag contact en ben inmiddels ook al een paar keer bij haar blijven plakken na het werk en andersom. We hebben allebei nog niets expliciet uitgesproken maar vriendje/vriendinnetje ligt ons allebei al lekker in de mond.

Nu komt het probleem, ik heb met een vriendin van me afgesproken om daar deze zaterdag wat te gaan drinken/stappen. Heb d'r nieuwe huisje nog niet gezien en haar ook al zeker een half jaar niet meer omdat ze aan de andere kant van het land is gaan wonen. Nu blijf ik daar ook slapen, moet kunnen lijkt me. En dat zint mijn nieuwe 'vriendin' totaaaal niet.

Is ze onzeker, of is dit gewoon not done?

Misschien ook belangrijk om erbij te vertellen, de stapvriendin in kwestie is een ex van me (5 jaar geleden ofzo en vrijgezel, iets wat het blijkbaar extra gevaarlijk maakt? :?
Op een berg met sneeuw enzo
Op een berg met zon wandelpad
Op een berg met skiezo
Op een berg met vrouwen die bloot lopen daar
pi_136138516
Voor een nieuwe relatie waarin dingen nog niet helemaal duidelijk zijn (zoals vriendin/vriendje zijnde)
Zou ik het zeker niet doen. Je kan je kansen verspillen met een meid die je leuk vindt en als je ex er een beetje ermee kan inkomen dan zal ze het ook geen probleem vinden.
With all due respect. F*ck you, Sir!
pi_136138563
Ik vind het altijd maar raar als vriendinen het je verbieden om met andere meiden om te gaan
-XOXO-
pi_136138574
quote:
13s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:26 schreef otacon het volgende:
Voor een nieuwe relatie waarin dingen nog niet helemaal duidelijk zijn (zoals vriendin/vriendje zijnde)
Zou ik het zeker niet doen. Je kan je kansen verspillen met een meid die je leuk vindt en als je ex er een beetje ermee kan inkomen dan zal ze het ook geen probleem vinden.
Flauwekul. Die embargo's op het afspreken met andere mensen werken alleen maar een gespannen sfeer in de hand. Als je nieuwe vriendin dit niet trekt dan zou het voor mij duidelijk niet mijn nieuwe vriendin worden.
pi_136138622
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind het altijd maar raar als vriendinen het je verbieden om met andere meiden om te gaan
Exact. Er zou wat mij betreft in een relatie geen verbod mogen ontstaan. Alleen een gebod op eerlijkheid. Als ik gedwongen wordt links of rechts te gaan dan gaat het uiteindelijk niet werken
pi_136138651
Ze is onzeker en vertrouwd jou (nog) niet. Aan jou de keus of je rekening gaat houden met haar gevoelens.

Praat er met haar over en laat haar weten dat ze je echt kan vertrouwen (toch?). Elkaar iets gaan verbieden is naar mijn idee nooit goed in een relatie.
pi_136138660
Als het een gewone goede vriendin was geweest had ik gevonden dat je gewoon moet gaan, maar het is je ex. Dat is wel even wat anders in mijn ogen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:31:20 #8
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136138706
Toen mijn lief en ik net iets hadden, ging hij ook stappen met een vriendin en bleef hij daar slapen. Ik zou het niet in mijn hoofd hebben gehaald dat te verbieden.. Als die ellende nu al begint...
I'm in the basement, you're in the sky
I'm in the basement baby, drop on by
~ this world is only gonna break your heart ~
pi_136138708
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:30 schreef Fripsel het volgende:
Als het een gewone goede vriendin was geweest had ik gevonden dat je gewoon moet gaan, maar het is je ex. Dat is wel even wat anders in mijn ogen.
Hoezo? Iemand is niet voor niets een ex. Dat is om een reden uitgegaan.
Op een berg met sneeuw enzo
Op een berg met zon wandelpad
Op een berg met skiezo
Op een berg met vrouwen die bloot lopen daar
pi_136138712
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:30 schreef Fripsel het volgende:
En nu een vriendin. Anders waren ze wel bij elkaar gebleven lijkt mij.
pi_136138733
quote:
5s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:28 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Flauwekul. Die embargo's op het afspreken met andere mensen werken alleen maar een gespannen sfeer in de hand. Als je nieuwe vriendin dit niet trekt dan zou het voor mij duidelijk niet mijn nieuwe vriendin worden.
Ik heb het niet over "embargo's". Het is nog geen officieele relatie en ze kunne het goed vinden. Hij zou juist een kut sfeer creeren door daar een avondje te overnachten. Rekening houden met de gevoelens van je medemens noem je dat.
pi_136138750
Kan me haar reactie ook wel voorstellen.
Ik ben niet bepaald jaloers, maar als mijn vriendin zou meededelen dat ze bij een ex wat gaat drinken, gaat stappen en daar blijft slapen zou ik ook niet staan te juichen.
  Moderator / Redactie FP donderdag 30 januari 2014 @ 16:32:39 #13
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_136138751
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:29 schreef Sekhmet het volgende:
Ze is onzeker en vertrouwd jou (nog) niet. Aan jou de keus of je rekening gaat houden met haar gevoelens.

Praat er met haar over en laat haar weten dat ze je echt kan vertrouwen (toch?). Elkaar iets gaan verbieden is naar mijn idee nooit goed in een relatie.
Wat Sekhmet zegt. Als ze hier al niet tegen kan dan belooft dat nogal wat voor de toekomst. Zij zal toch ook wel eens bij vrienden blijven slapen als ze ergens anders gaat stappen?
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:32:57 #14
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136138767
Van die vriendin wist ik dat ze hem ooit wel een beetje had zien zitten, maar dan nog ben ik niet gaan flippen..
pi_136138774
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef aardappelvlees het volgende:

[..]

Als zij bij een ex blijft slapen vind je dat ook prima?
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:33:16 #16
195367 Jehuty
FOK's Giel Beelen
pi_136138781
Je hebt pas drie weken contact met haar. Ik denk dat je op dit moment nog niet echt een vertrouwensrelatie sterk kunt consolideren. Zoiets heeft tijd nodig. Ik denk gewoon dat het te vroeg is voor zulke dingen.
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:33:52 #17
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136138806
Dat zij nu al zo reageert, vind ik wel een teken aan de wand eigenlijk..
pi_136138825
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:32 schreef otacon het volgende:

[..]

Ik heb het niet over "embargo's". Het is nog geen officieele relatie en ze kunne het goed vinden. Hij zou juist een kut sfeer creeren door daar een avondje te overnachten. Rekening houden met de gevoelens van je medemens noem je dat.
Zo noem jij dat. Ik noem het een prelude op een zgn houtgreep-relatie. Wil niet zeggen dat je er met een strijd in moet gaan, maar je moet juist in het begin ook niet vergeten je piketpaaltjes te slaan.
  Moderator / Redactie FP donderdag 30 januari 2014 @ 16:35:41 #19
Brabo Bastard
pi_136138880
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef datismijnmening het volgende:
En zij wel met andere jongens zeker.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
pi_136138902
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Vaak zie je dat wel ja :Y
-XOXO-
pi_136138913
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef aardappelvlees het volgende:

[..]

quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:31 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

En nu een vriendin. Anders waren ze wel bij elkaar gebleven lijkt mij.
Ja maar dat iemand je ex is betekend niet dat er helemaal geen gevoelens meer zijn. Tenminste, als ik mijn ex terug zie, maakt mijn hart toch nog altijd een klein sprongetje. Ik zou het echt niet tof vinden als ik net een nieuwe vriend heb en die gaat doodleuk bij zijn ex logeren. Als het nou gewoon een afspraak overdag was..
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:36:30 #22
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136138917
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:35 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Ja, want dat is héél anders!
pi_136138980
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:34 schreef Dingflofbips het volgende:

[..]

Zo noem jij dat. Ik noem het een prelude op een zgn houtgreep-relatie. Wil niet zeggen dat je er met een strijd in moet gaan, maar je moet juist in het begin ook niet vergeten je piketpaaltjes te slaan.
Jij nam "embargo" als eerste in je mond :{w
Piketpaaltje kan je slaan ja maar als mijn (onofficiële) vriendin na 3 weken zou melden dat ze zou overnachten bij haar ex. Nee dank je denk dat ik daar dan persoonlijk een piketpaaltje zou slaan. En dan kunnen mensen zeggen dat "ja ze is een ex met een reden". Dan kan je haar ook nog wel 3 maandjes missen voordat je weer op bezoek ga. Waarom je kansen bij eentje verspillen voor je ex!
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:38:23 #24
112899 missbehavin
konnichiwa bitches
pi_136138991
En kom op zeg, ze kennen elkaar 3 weken.. :')
  Moderator / Redactie FP donderdag 30 januari 2014 @ 16:38:42 #25
Brabo Bastard
pi_136139006
quote:
10s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:36 schreef missbehavin het volgende:

[..]

Ja, want dat is héél anders!
Vriendin: "Nee, ik ga echt niet met een ander hoor! Ik hou van jou en alleen van jou!"

Na het stappen:

Vriendin: "Lieverd, ik moet je iets bekennen... Ik heb met een andere jongen gezoend. Ik wil je niet kwijt en ik heb er heel veel spijt van!"

En als een jongen dit doet dan is het huis te klein :')
"Omae wa mou shindeiru."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')