Heeft dat toevallig iets met een Trojaans paard te maken? Dat is wel grappig want een bepaalde ex gaf mijn piemel die bijnaam.quote:
Waarom, omdat je verraderlijk sperma hebt?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:27 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Heeft dat toevallig iets met een Trojaans paard te maken? Dat is wel grappig want een bepaalde ex gaf mijn piemel die bijnaam.
De condoom of je penor?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:25 schreef Tropanzia het volgende:
Deze condoom bleek niet te passen. Hij is namelijk te klein.
quote:
Nee omdat het haar zoveel kracht kostte om hem op te tuigen, maar dat lag aam haar.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:29 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Waarom, omdat je verraderlijk sperma hebt?
Pedaalemmerzakken met een trekbandsluiting kan ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:29 schreef ElPollo het volgende:
Elastiekje en een pedaalemmerzak. Door het elastiek blijf je ook langer erect. (Beetje blauw, dat wel.)
Omdat hij toen hij voor de deur stond er nog redelijk uitzag maar eenmaal binnen ze hem toch liever buiten had gehouden?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:27 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Heeft dat toevallig iets met een Trojaans paard te maken? Dat is wel grappig want een bepaalde ex gaf mijn piemel die bijnaam.
Sommige seksshops verkopen condooms van een bepaald merk waarvan ik de naam even niet meer weet (zwart doosje). Die koop je per stuk en je kan ze op lengtemaat en omtrek kopen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:25 schreef Tropanzia het volgende:
Hallo, ik heb een grote piemelmaat.
Onlangs heb ik condooms gekocht van het merk Durex. Het betrof een pakje met XXL-condooms, de grootste maat die ik zo kon vinden aan het schap bij de Kruidvat.
In ben vervolgens naar huis gegaan en heb 1 condoom aangetrokken en gepast.
Deze condoom bleek niet te passen. Hij is namelijk te klein.
Weten jullie of je condooms in kunt ruilen bij de Kruidvat?
Is er iemand die een grotere vervanger weet voor de XXL-condoom van Durex?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |