SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wa alaikoum salaam zuster puster.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:16 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
salam ailekom broeder Arca.
Dank u wel.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:18 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Wa alaikoum salaam zuster puster.
Moet internet niet zo serieus nemen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:15 schreef groenappeltje20 het volgende:
Jij was toch kloon van ambi?
Stimo, jij bent echt kattar. Ik deed vanaf het begin normaal tegen jou..
Ik gaf aan dat mijn beste vriendin aan kanker was overleden,
En benim inadima zeg je nog KKsaai.
Wat ben jij voor een mens? Moge Allah jou op de rechte pad zetten inschaAllah, ameen..
Reageer voortaan niet op mij, helemaal nooit meer..
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet internet niet zo serieus nemen.
heeft niks met "serieus" te maken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:21 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Moet internet niet zo serieus nemen.
Het rechte padquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:15 schreef groenappeltje20 het volgende:
Jij was toch kloon van ambi?
Stimo, jij bent echt kattar. Ik deed vanaf het begin normaal tegen jou..
Ik gaf aan dat mijn beste vriendin aan kanker was overleden,
En benim inadima zeg je nog KKsaai.
Wat ben jij voor een mens? Moge Allah jou op de rechte pad zetten inschaAllah, ameen..
Reageer voortaan niet op mij, helemaal nooit meer..
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
heeft niks met "serieus" te maken.
Ik geef alleen aan dat ik het niet fijn vind, omdat het een deels raakt. Ik heb haar nooit aangevallen, maar ik merk gewoon dat zij mij steeds probeert aan te vallen.
Ik vind het gewoon respectloos.
ik wil er voor de rest niet meer op ingaan.
Als iemand schreef dat zijn beste vriend/vriendin eraan is overlijden, dan zeg ik dat niet, uit respectheid. Maar zij, expres ermee spotten..
- en als iemand over aleviler spot, word ze meteen boos. Een aleviet iste
Allaha yakin, benden uzak.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:26 schreef groenappeltje20 het volgende:
[..]
heeft niks met "serieus" te maken.
Ik geef alleen aan dat ik het niet fijn vind, omdat het een deels raakt. Ik heb haar nooit aangevallen, maar ik merk gewoon dat zij mij steeds probeert aan te vallen.
Ik vind het gewoon respectloos.
ik wil er voor de rest niet meer op ingaan.
Als iemand schreef dat zijn beste vriend/vriendin eraan is overlijden, dan zeg ik dat niet, uit respectheid. Maar zij, expres ermee spotten..
- en als iemand over aleviler spot, word ze meteen boos. Een aleviet iste
Allaha yakin, benden uzak.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |