Ach welneequote:Op donderdag 30 januari 2014 14:30 schreef Loekie1 het volgende:
Muziek, ook al is het heel zacht, is heilzaam voor mijn brein en zorgt ervoor dat ik beter kan vergaderen.
Nou, dat, eerstejaars mavoklant is er niks bijquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:43 schreef DuTank het volgende:
Als een werknemer van mij muziek zou luisteren tijdens een vergadering, zou ik die er zo uitflikkeren. Wat aan instelling zeg
Het liedje uit je hoofd leren?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:24 schreef Loekie1 het volgende:
Bijvoorbeeld tijdens een vergadering. Iemand een idee hoe?
En een hoge koltrui...quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:44 schreef benniesmerrie het volgende:
Een mp3 speler of telefoon in je broekzak doen. De draad van de oortjes onder je shirt naar je oren laten lopen in je oren doen en een muts kopen die je oren bedekken.
"Google Glass.. play mp3" !quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:55 schreef Loekie1 het volgende:
Handig zou zijn als je een chip kon implanteren waar muziek op staat en dat je met een afstandbediening.. ach laat maar, toekomstmuziek misschien.
kan glass wel. Geluid wordt via het pootje op je bot afgespeeld. Zonder iets in je oor dusquote:
midden in de zomer bij 25 graden vergaderen met een coltrui aan.quote:
Maar dan een met microfoon.quote:
Lijkt me een goeie investering, ik zeg doenquote:Op dinsdag 18 februari 2014 12:00 schreef Loekie1 het volgende:
Ik heb het gevonden:
http://one2spy.nl/onzichtbaar-draadloos-oortje-met-bluetooth.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |