abonnement Unibet Coolblue
pi_136417491
Die doelpunten had hij volgens mij ook wel mogen affluiten ivm eerst hadns en daarna overtreding?

Kost je gewoon 3 punten dat knvb grapje
pi_136418048
Straks de samenvatting maar eens kijken..
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136418357
jammer dat de rode kaart viel, 3 punten met slecht spel waren welkom geweest.
pi_136421485
Sarota was ook wel weer de slechtste op het veld... Erger me kapot aan die jongen, niets komt aan. We zullen het straks zien als hij er niet is (2 wedstrijden schorsing?)

Dorda kon me ook nog niet bekoren. Lastig om ook op zo'n moment te moeten invallen... Na de rust, Utrecht echt in een dip. Ze hebben het aan zichzelf te danken, had al lang 2-0 moeten staan! Scheids tuurlijk weer drama... maar toch.
pi_136422327
Zo slecht vond ik Sarota nou ook weer niet eigenlijk.

Uit de samenvatting bleek iig dat de rode kaart heel erg zwaar was, en dat Drost toch best wel hands in t strafschopgebied maakte in de 1e helft, maar ja, niks meer aan natuurlijk.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136422442
Mjah, Sarota heeft het gewoon nog niet te pakken... Komt wel goed met hem (hoop ik iig), maar die rode kaart sloeg wat mij betreft nergens op. Geel was het, niks meer. En ALS je rood wil geven, wees dan consequent en doe het bij eenzelfde situatie later ook, maar nee... dan is het ineens geel.

Dan zie je de helft nog niet en zie je andere dingen die er niet zijn. Hel, je zou als trainer ook een joker in moeten kunnen zetten om de scheids te wisselen oid. Wat een drama die gast.

Verder was het niet top, aan de andere kant sta je natuurlijk vrij snel met 1-0 voor (prima goal van die aguelo) en hoef je niet perse. Er was dan ook echt niks aan de hand, en ook tege 10 man creeerde zwolle echt amper wat. Er vallen 2 ballen plotseling lekker voor ze en je staat opeens achter.

Dan zit het daarna ook niet mee, combi van een debiele scheids, te weinig afdwingen en alle ballen die net niet goed vielen. Komt wel goed allemaal, maar wat fakking frustrerend dit.
pi_136422619
Sarota verlegt het spel tenminste nog eens de andere kant op met een lange crosspass, dat deed ie vorig seizoen ook regelmatig goed.

Absoluut nog niet in topvorm hoor, daar niet van, maar ik vond vd Maarel bv slechter spelen vandaag.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136423002
Sarota moet wat meer wedstrijdritme krijgen, komt goed en neem hem ook niks kwalijk ofzo. Vond vd Maarel trouwens best ok, het is gewoon geen topspeler maar presteert bijna altijd wel naar zijn kunnen en werkt altijd keihard.

Njah, komt vast goed allemaal maar dit voelt gewoon zo zuur. Verder weinig aan te doen, scheids verknalt de wedstrijd voor je en alles zit ff tegen. Shit happens...

[ Bericht 14% gewijzigd door m0ridin op 06-02-2014 23:05:20 ]
pi_136428773
Wat zullen we eens zeggen..

Sarota was echt moeilijk slecht, rode kaart was onterecht maar het typeert wel zijn wedstrijd. Dorda is inmiddels derde keus? Die gast kan er echt HELEMAAL niets van. Heerings terechte wissel, bakte er ook niet veel van.

Agudelo is een goede voetballer maar van al die onnodige hakjes begin ik nu al moe te worden.

Hopelijk kunnen we zondag wél de punten pakken, want voetbal zit er opzich wel in.
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136428936
Heerings had weer last van zijn teen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136429778
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 08:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Heerings had weer last van zijn teen.
Aha, vandaar. Speelde ook niet echt een lekker wedstrijd..
Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
pi_136429812
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:46 schreef Matip het volgende:

[..]

Aha, vandaar. Speelde ook niet echt een lekker wedstrijd..
De verdoving werkte niet vertelde Wouters idd, die moest er dus uit...
pi_136429974
Toch vond ik het allemaal wel meevallen met hoe slecht het was hoor, Zwolle had tot de rode kaart een halve kans gehad met die Fernandez die vergat de bal aan te nemen en een paar loze corners, verder niet in de buurt geweest van ons doel.
Wij speelden daarentegen ook niet fantastisch ofzo maar waren weldegelijk beter dan Zwolle als je het mij vraagt, het was na rust wachten op de 2-0 vond ik, tot die rode kaart dan.

Maar als ik dan vanochtend fcutrecht.net weereens open (dom, nooit doen na een verliespot) dan lijkt het weer alsof het 1 grote wanvertoning was en Wouters de hoofdschuldige is.

Soms vraag ik me af of ik het nou allemaal verkeerd zie of dat soort figuren. :+
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136430460
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 09:56 schreef PBateman1978 het volgende:
Toch vond ik het allemaal wel meevallen met hoe slecht het was hoor, Zwolle had tot de rode kaart een halve kans gehad met die Fernandez die vergat de bal aan te nemen en een paar loze corners, verder niet in de buurt geweest van ons doel.
Wij speelden daarentegen ook niet fantastisch ofzo maar waren weldegelijk beter dan Zwolle als je het mij vraagt, het was na rust wachten op de 2-0 vond ik, tot die rode kaart dan.

Maar als ik dan vanochtend fcutrecht.net weereens open (dom, nooit doen na een verliespot) dan lijkt het weer alsof het 1 grote wanvertoning was en Wouters de hoofdschuldige is.

Soms vraag ik me af of ik het nou allemaal verkeerd zie of dat soort figuren. :+
Mwah, t was niet denderend... Zwolle was idd redelijk machteloos en Utrecht hoefde niet perse na die 1-0 (hoewel ik altijd liever heb dat ze doorgaan en voor de 2-0 gaan). Maar aan de andere kant heeft Utrecht ook wel vrij weinig gecreeerd.

Maar idd, tot die rode kaart weinig aan de hand en ook daarna was het nou niet dat Utrecht onder de voet werd gelopen ofzo. Alsnog heeft Zwolle amper wat gecreeerd en kon Utrecht nog druk zetten.

Tis alleen zo klote dat het in zo'n belangrijke wedstrijd als deze gebeurt (die 3 punten waren zo belangrijk). En wordt ook ziek van dat gejank van mensen die nu weer roepen 'zie je wel, ze kunnen alleen tegen ajax presteren'. Blah blah...
pi_136430748
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:19 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Mwah, t was niet denderend... Zwolle was idd redelijk machteloos en Utrecht hoefde niet perse na die 1-0 (hoewel ik altijd liever heb dat ze doorgaan en voor de 2-0 gaan). Maar aan de andere kant heeft Utrecht ook wel vrij weinig gecreeerd.

Maar idd, tot die rode kaart weinig aan de hand en ook daarna was het nou niet dat Utrecht onder de voet werd gelopen ofzo. Alsnog heeft Zwolle amper wat gecreeerd en kon Utrecht nog druk zetten.

Tis alleen zo klote dat het in zo'n belangrijke wedstrijd als deze gebeurt (die 3 punten waren zo belangrijk). En wordt ook ziek van dat gejank van mensen die nu weer roepen 'zie je wel, ze kunnen alleen tegen ajax presteren'. Blah blah...
Zeker klote dat het juist in deze wedstrijd gebeurt idd, en dat gejank is erg vervelend ja, sowieso irriteer ik me mateloos aan oeverloos negatief gezeik na een verliespartij. Kritiek is prima maar vaak is het echt zo ongefundeerd....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136431878
Ach ja, dat is Utrecht ook he... Gaat het ff niet zo lekker dan is het meteen doffe ellende, gaat het ff goed dan gaan we voor europees :)

Tegen RKC moet je nu alleen eigenlijk echt gewoon winnen, en dat wordt weer niet makkelijk. Maar als je die verliest, en de rest zit tegen, dan zit je gewoon op de degradatieplekken (waar je nu trouwens al verdomd dichtbij zit, then again... gat naar nr8 is ook 'maar' 6 punten).
pi_136431915
Wordt zeker niet makkelijk nee, maar goed, ga er toch maar weer voor zitten zondag.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136432572
Sarota heeft een schikkingsvoorstel van 2 wedstrijden ontvangen waarvan 1 voorwaardelijk :')
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136432600
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Sarota heeft een schikkingsvoorstel van 2 wedstrijden ontvangen waarvan 1 voorwaardelijk :')
Sjonge jonge, je zou eens toegeven dat je scheids een fout maakt. Is dit gewoon een standaard iets bij een rode kaart? (Als in, standaard sowieso een wedstrijd schorsing?)
pi_136433486
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:40 schreef PBateman1978 het volgende:
Sarota heeft een schikkingsvoorstel van 2 wedstrijden ontvangen waarvan 1 voorwaardelijk :')
Tering :')
pi_136434551
quote:
FC Utrecht is akkoord gegaan met het schikkingsvoorstel van de aanklager betaald voetbal van de KNVB
-O-
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_136436714
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 12:47 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

-O-
Ugh... zwak...

Of is het zo dat bij hoger beroep de voorwaardelijke straf meestal omgezet wordt in onvoorwaardelijk. Dan nog, gewoon er tegen in beroep gaan. Nu geef je gewoon (onterecht) het gelijk van die scheids toe.
pi_136437248
Kan er met de beste bedoelingen niet bij hoe Utrecht gisteren van...........PEC Zwolle heeft kunnen verliezen. Of zijn de krachten zo aangesproken door FC Utrecht-AFC Ajax dat dit te verwachten was?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 14:25:23 #274
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_136437766
quote:
15s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:09 schreef Iwanius het volgende:
Kan er met de beste bedoelingen niet bij hoe Utrecht gisteren van...........PEC Zwolle heeft kunnen verliezen. Of zijn de krachten zo aangesproken door FC Utrecht-AFC Ajax dat dit te verwachten was?
We speelden best goed, alleen geluk was ver te bekennen.
Zwolle krijgt pas in de 70ste minuut haar eerste kans en benut die na de hele tijd goed te hebben verdedigd (vooral met DelPierre echt een verdediger die rust brengt) en scoort daarna weer een kans.
Dan heb je een scheidsrechter die waardeloos is en opeens uit het niets rood geeft.

Tjahhhh dan heb je de 3 punten hard nodig en krijg je ze alsnog niet.
We hebben goed gespeeld alleen Sarota speelde zwak maar daarvoor kan je nu Quesada brengen. _O_ :D
pi_136437850
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:25 schreef wickedmen het volgende:

[..]

We speelden best goed, alleen geluk was ver te bekennen.
Zwolle krijgt pas in de 70ste minuut haar eerste kans en benut die na de hele tijd goed te hebben verdedigd (vooral met DelPierre echt een verdediger die rust brengt) en scoort daarna weer een kans.
Dan heb je een scheidsrechter die waardeloos is en opeens uit het niets rood geeft.

Tjahhhh dan heb je de 3 punten hard nodig en krijg je ze alsnog niet.
We hebben goed gespeeld alleen Sarota speelde zwak maar daarvoor kan je nu Quesada brengen. _O_ :D
Wedden dat Diemers de plek van Sarota inneemt zondag?

Heerings en ook Bulthuis nog steeds zijn er zondag ook niet bij, ik verwacht daarom ook:

-----------------Ruiter-------------------
Maarel-Markiet-Delpierre-Dorda
-----------------Ayoub-------------------
Diemers-------------------------Oar
---------------Toornstra-----------------
-----Agudelo---------De Ridder-----

Wat mij betreft vd Winden ipv Dorda, Toornstra rechtshalf en Nando achter de spits.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')