SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Nu je het zegtquote:
Wel lekker onoverzichtelijk zo.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Riascos kan ook prima als RM met zijn high/med en 80 strength. Crossing wel kut
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
De Bruyne in een Bundesliga team
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Dutch outfit De Graafschap have announced they have agreed a deal with Charlton to sell Polish striker Piotr Parzyszek. The 20-year-old striker has agreed a four-and-a-half-year deal at The Valley and is due to complete a medical on Friday.![]()
Peter R. De Vries wordt spelersmakelaar
Ruiz hoogste rating van de Eredivisie
[ Bericht 35% gewijzigd door DutchSL op 30-01-2014 11:08:15 ]![]()
webapp crash nu letterlijk bij iedere zoekopdrachtAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:02 schreef DutchSL het volgende:
Peter R. De Vries wordt spelersmakelaarzo'n irritante gast he
![]()
heb net nog een paar gonzalezjes ingeslagen, nergens last vanquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:09 schreef Tim86 het volgende:
webapp crash nu letterlijk bij iedere zoekopdracht
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ik zat ook al te kijken jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:13 schreef DutchSL het volgende:
Eddie Johnson naar andere MLS club...
... met nog kuttere ploegmaats om hem aan te linken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Goed voor de prijs van de Spartak versie voor St Pattie'squote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wolf naar Utrecht gaat waarschijnlijk niet door omdat hij bij Monaco reserves rood heeft gepakt en nu 4 wedstrijden schorsingen heeft gekregen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
Zullen in het begin ook wel duur worden.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ajax heeft niet eens een nummer 39. Daar hebben ze bij marketing dan weer niet over nagedachtquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:21 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Merchandise allemaal door die kutchinees bij de jeugd
$$$$$$$¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Transfer in mijn pack!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ManU Mata's gaan al voor 100k +quote:
Wel lekker voor de prijzen van het TOTW, zullen meer packs geopend worden dankzij de transfers.![]()
volgende week UP's er achter aan denk
#FreeTrapz![]()
176k mata
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Spelers die uit packs gaan is ideaal om te pricefixen inderdaad. Misschien maar met zn allen doenquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:11 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb net nog een paar gonzalezjes ingeslagen, nergens last van![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spelers die uit packs gaan is ideaal om te pricefixen inderdaad. Misschien maar met zn allen doen![]()
![]()
Ja, die link die ik postte. Google docs dingquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:52 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Is er een overzicht waar alle Fifa transfers worden bijgehouden?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
een speler die voor 640c gediscard kan worden en voor 700c op te pikken is durf ik nog wel in te slaan hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 11:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Spelers die uit packs gaan is ideaal om te pricefixen inderdaad. Misschien maar met zn allen doenof het nou een taiwo verhaal word of niet. desnoods discard is de hele bende.
#FreeTrapz![]()
wie koopt er nu silvers man![]()
![]()
de POTSIES van deze wereld willen hun lucho's toch wel hebben.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Worden ze uit de Liga BBVA gekicked?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:14 schreef DarkSonic2 het volgende:
https://docs.google.com/s(...)YdkR1NkE&output=html
Villarreal en Farfan naar een andere competitie
Blijkbaar een bronze speler.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Clasie - Janmaatquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:16 schreef el-blanchito het volgende:
Wat is een goede CM-RB triple link?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Schwein Lahm bijv.quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:16 schreef el-blanchito het volgende:
Wat is een goede CM-RB triple link?![]()
Hmmm bedankt, maar het is niet genoeg voor de chemistryquote:
Heeft iemand ervaring met 4321?i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Vraag er dan niet naarquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:19 schreef el-blanchito het volgende:
[..]
Hmmm bedankt, maar het is niet genoeg voor de chemistry
Heeft iemand ervaring met 4321?![]()
Zelf niet, maar iedereen doet er altijd negatief over.![]()
Iedereen?quote:Op donderdag 30 januari 2014 12:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vraag er dan niet naar![]()
Zelf niet, maar iedereen doet er altijd negatief over.
Ik vind het een fijne formatie.
D'Ambrosio (silver LB) naar Inter
Taarabt naar Milan is nu vrijwel zeker![]()
Ik dacht dat het genoeg wasquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:20 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Vraag er dan niet naar![]()
Zelf niet, maar iedereen doet er altijd negatief over.![]()
Andere jaren vond ik het ook kut, maar ik ga het maar een kans geveni'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
http://www.standard.co.uk(...)it-door-9095558.htmlquote:
http://www.mirror.co.uk/s(...)s-kurt-zouma-3092529
In de zomer dus pas..![]()
Seydou Keita naar Valencia, jammer dat die niet in FUT zit, was een beest in FUT 12. Vooral die Africa Cup IF
Guardado dan weer van Valencia naar Leverkusen en Postiga naar Lazio.![]()
Een nieuwe controller mag wat kosten. Die van mij is zojuist kapot gegaan. Te vaak mee gesmeten ofzo.
PSN: DePresident_![]()
De halfjaarlijkse Watford-Granada-Udinese grabbelton is ook weer begonnen. Ranegie en Merkel van Udinese naar Watford.![]()
Had ik gisteren toevallig ook weer. Ben inmiddels gestopt met Dualshocks kopen hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:41 schreef DePresident. het volgende:
Een nieuwe controller mag wat kosten. Die van mij is zojuist kapot gegaan. Te vaak mee gesmeten ofzo.![]()
![]()
lol_taarabtquote:Adel Taarabt has been talking to AC Milan's television channel, ahead of his proposed move to the San Siro.
“I am honoured to be able to play at the best club in the world,” Taarabt said.![]()
Leuke manier om erachter te komen dat de transfers er doorheen zijn.Haha, ja het ging even slecht en dan moet iemand de rekening betalen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 07:34 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
[..]
Is de liefde voorbij ofzo?![]()
![]()
Beter om dat dan door een Zwitser te laten doen, want die hebben genoegquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Leuke manier om erachter te komen dat de transfers er doorheen zijn.
[ afbeelding ]
[..]
Haha, ja het ging even slecht en dan moet iemand de rekening betalen.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nu is hij nog wat waard.. ik keek net op de markt en die van jou werd net verkocht voor 5.3k.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:21 schreef Tobi-wan het volgende:
Leuke manier om erachter te komen dat de transfers er doorheen zijn.
[ afbeelding ]
[..]
Haha, ja het ging even slecht en dan moet iemand de rekening betalen.![]()
Ja ik wilde hem zo snel mogelijk verkopen. Hoe langer het duurt hoe minder hij waard is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:34 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nu is hij nog wat waard.. ik keek net op de markt en die van jou werd net verkocht voor 5.3k.![]()
Op Marktplaats bieden ze FIFA 14 (PS3) al aan voor 20¤... Bij de GameMania krijg ik er 15¤ voor maar dan hoef ik niet met josties te communiceren..Al met al een mooie dure operatie als ik de PS4 versie wil
![]()
![]()
duur grapje idd, op amazon is ie ook nog 47 pondquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:54 schreef Zhano het volgende:
Op Marktplaats bieden ze FIFA 14 (PS3) al aan voor 20¤... Bij de GameMania krijg ik er 15¤ voor maar dan hoef ik niet met josties te communiceren..Al met al een mooie dure operatie als ik de PS4 versie wil
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Bij GM zelf issie 69¤. Dus als je iets inlevert moet je of die prijs betalen of je laat je cash uitbetalen wat weer minder is. Mn PS3 wil ik nog niet kwijt want wil GTA nog uitspelen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:56 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
duur grapje idd, op amazon is ie ook nog 47 pond![]()
De eerste paar gingen voor iets meer dan de helftquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:58 schreef Tobi-wan het volgende:
+300k voor de United versie van Mata
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
op de xbox ook zo duur. de eerste gingen voor een stuk minder inderdaad. komt waarschijnlijk omdat meer mensen het nu weten en allemaal mata willen hebben en de prijs daarom omhoog gaatquote:Op donderdag 30 januari 2014 13:58 schreef Tobi-wan het volgende:
+300k voor de United versie van Mata![]()
Had dan gewoon gewacht tot september.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:59 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij GM zelf issie 69¤. Dus als je iets inlevert moet je of die prijs betalen of je laat je cash uitbetalen wat weer minder is. Mn PS3 wil ik nog niet kwijt want wil GTA nog uitspelen.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
tobi heeft een xboxquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:00 schreef Maver24 het volgende:
[..]
op de xbox ook zo duur. de eerste gingen voor een stuk minder inderdaad. komt waarschijnlijk omdat meer mensen het nu weten en allemaal mata willen hebben en de prijs daarom omhoog gaat![]()
Op wat?quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:00 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Had dan gewoon gewacht tot september.![]()
PS4 halen voor Fifa 15 denk ik.quote:
MAar als je hem inlevert bij GameMania hoef je toch niet gelijk Fifa terug te kopen, je kan ook voor een cadeaubon vragen, dan krijg je gewoon een bon t.w.v. de volle mep (als je cash vraagt krijg je inderdaad minder).![]()
Maar ik wil FIFA14 wel hebben voor PS4. Ik kan dan tegoed nemen, maar dan moet ik ergens anders de volle mep betalen en ik heb tegoed bij Gamemania wat ik niet gebruikquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
PS4 halen voor Fifa 15 denk ik.
MAar als je hem inlevert bij GameMania hoef je toch niet gelijk Fifa terug te kopen, je kan ook voor een cadeaubon vragen, dan krijg je gewoon een bon t.w.v. de volle mep (als je cash vraagt krijg je inderdaad minder).![]()
![]()
Tegoed kun je nog een jaar bewaren voor als je iets anders wilt (bv. Fifa 15)..quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:05 schreef Zhano het volgende:
[..]
Maar ik wil FIFA14 wel hebben voor PS4. Ik kan dan tegoed nemen, maar dan moet ik ergens anders de volle mep betalen en ik heb tegoed bij Gamemania wat ik niet gebruik
Kun je ondertussen Fifa 14 ergens anders goedkoper scoren.![]()
Die is heel snel discardvalue jaquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:05 schreef DutchSL het volgende:
Minstens 12k voor Milan-Essiennog maar even wachten dan.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik vond caceres echt waardeloos. Het is leuk dat hij 81 pace heeft maar een CB met maar 75 strength is vragen om problemen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:04 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
Team gemaakt met wat 'goedkope' Serie A IF's. Speelt wel lekker![]()
[ afbeelding ]![]()
Ja ok. Maar als FIFA15 daar ook 69¤ is koop ik die ook ergens andersquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Tegoed kun je nog een jaar bewaren voor als je iets anders wilt (bv. Fifa 15)..
Kun je ondertussen Fifa 14 ergens anders goedkoper scoren.![]()
![]()
Luiz heeft ook maar 77 kwam ik deze week achter. Voelt als veel meer als ik tegen hem speelquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vond caceres echt waardeloos. Het is leuk dat hij 81 pace heeft maar een CB met maar 75 strength is vragen om problemen.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waarom is de ManU-Mata zo duur? Ik kan me niet voorstellen dat het voor de chemistry heel erg veel verandert in 90% van de teams
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Early adoptersquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waarom is de ManU-Mata zo duur? Ik kan me niet voorstellen dat het voor de chemistry heel erg veel verandert in 90% van de teams![]()
![]()
Ja, maar m'n geld voor Chiellini was opquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:06 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Ik vond caceres echt waardeloos. Het is leuk dat hij 81 pace heeft maar een CB met maar 75 strength is vragen om problemen.![]()
![]()
Koop dan Ogbonnaquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:11 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ja, maar m'n geld voor Chiellini was op![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Auto spellingcorrectie deed nog stommer dan ik zelf was![]()
![]()
Dat had ik ook echt niet verwacht, hij lijkt me altijd redelijk sterk. En hij is levensgevaarlijk bij corners. Luiz en Aubameyang koppen bijna altijd een bal er in bij mij.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Luiz heeft ook maar 77 kwam ik deze week achter. Voelt als veel meer als ik tegen hem speel![]()
Luiz is een mongool bij mij, over het algemeen baas maar soms van die rare momenten.
Net als IRL eigenlijk![]()
![]()
Aubamedingesquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:13 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Dat had ik ook echt niet verwacht, hij lijkt me altijd redelijk sterk. En hij is levensgevaarlijk bij corners. Luiz en Aubameyang koppen bijna altijd een bal er in bij mij.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Man U fanboys hequote:Op donderdag 30 januari 2014 14:08 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Waarom is de ManU-Mata zo duur? Ik kan me niet voorstellen dat het voor de chemistry heel erg veel verandert in 90% van de teamsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Toivonen niet uit Eredivisiequote:Op donderdag 30 januari 2014 14:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
El Ghanassy niet uit packs
Nounkeu niet uit packs![]()
![]()
Komt nog wel een update joh. Komt nog een shitload aan als de transfermarkt dicht is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:19 schreef PrideoftheSouth het volgende:
El Ghanassy niet uit packs
Nounkeu niet uit packsAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kut is dat.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt nog wel een update joh. Komt nog een shitload aan als de transfermarkt dicht is.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Hoe eerder ik kan cashen, hoe beter. Opportunity costs altijd meenemen in de waardering van je TPquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:20 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Komt nog wel een update joh. Komt nog een shitload aan als de transfermarkt dicht is.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
aan het werk!!1!1quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef Reemi het volgende:
Godnondeju de eerste transfers zijn er al.
lui varken![]()
Antonini is ook best redelijk toch? En sommigen zweren bij dat Braziliaanse pacewonder, van 65-ratedquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:23 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Alsnog de beste Italiaanse Serie A LB denk ik, maar die van vorig jaar was gewoon gold-waardig.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ik hoop dat ze hem terugsturen wat een achterlijke kut ventje is het tochquote:On-loan Stoke striker John Guidetti has revealed his disappointment after getting four minutes of playing time against Sunderland.
"If I had been satisfied with that (sitting on the bench), I could just as well have stayed at Manchester City."![]()
Ach joh, er kijk toch niemand op je site.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:22 schreef Reemi het volgende:
Godnondeju de eerste transfers zijn er al.Feyenoord Rotterdam![]()
Ging mij om een Italiaanse LB voor dubbellink-hybrid kans met Chiellini of Ogbonna.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:25 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Antonini is ook best redelijk toch? En sommigen zweren bij dat Braziliaanse pacewonder, van 65-rated
Antonini is rechtspoot![]()
Barzagli > Caceres imoquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:25 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Zit al in een ander team
Maar Chiellini komt op den duur gewoonNAC Breda
Rèsbaarge![]()
Echt een godcomplex heeft die gast. Geniaal. Door dat seizoen in Roffa is hij zijn laatste beetje realiteitszin ook kwijtgeraaktquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:26 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze hem terugsturen wat een achterlijke kut ventje is het toch
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lijkt me meer een CAM die valdesquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:25 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke dubbellink
Haha Reemi, good luck son!Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Antonelli kan ook nog.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:27 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ging mij om een Italiaanse LB voor dubbellink-hybrid kans met Chiellini of Ogbonna.
Antonini is rechtspoot![]()
United Mata is wel leuk voor een Hybrid met van Persie
----------------- RVP--------------
SIF Pedro - Mata - Robben
Zet je Alba achter Pedro en dan hebben die verder geen links meer nodig.![]()
10 minuten terug wakker geworden, vanaf 2:00 geslapen.Knallende koppijn en koorts denk ik.
Lekker nog even een filosofietentamen voorbereiden.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Zetpilletje erin en gaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 14:46 schreef Lindgren. het volgende:
10 minuten terug wakker geworden, vanaf 2:00 geslapen.Knallende koppijn en koorts denk ik.
Lekker nog even een filosofietentamen voorbereiden.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ja, dat doe ik sowieso elke dag.quote:Op donderdag 30 januari 2014 14:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Zetpilletje erin en gaan
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Benieuwd of ik vanavond al gelijk de eerste Benteke - Traore abuser tegen kom..
Koné - Traore perfect link is ook wel iets..![]()
Iemand die mij kan helpen met VBA script?
nvm.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Ik zit zaterdag bij Heerenveen - Ado.....Timmers nog een leuke bet tip? Beetje hoge odd is wel leuk
![]()
![]()
Ik ken wel VB.net, weet niet hoe anders dat is?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Iemand die mij kan helpen met VBA script?![]()
AZ pure middenmoterquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:02 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Jaja, heeft PSV punten opgeleverd die kerel ten koste van het door mij geliefde AZ![]()
psv is kampioenquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:04 schreef Toefjes het volgende:
[..]
PSV 2 plekjes hogerEn Beker er uit, en Europa League
![]()
Vrijdag of zaterdag heeft unibet een groot aanbod met o.a. doelpuntenmakers, 2x scoren, 3x scoren, kaart pakken. Dat zijn vaak wel mooie funbetjes voor op de tribune. Lekker schelden omdat die kut van een Beugelsdijk weer geen kaart krijgtquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:01 schreef v0lt026 het volgende:
Ik zit zaterdag bij Heerenveen - Ado.....Timmers nog een leuke bet tip? Beetje hoge odd is wel leuk
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is al geluktquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:03 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Ik ken wel VB.net, weet niet hoe anders dat is?Kreeg het niet voor elkaar om 2 variabelen te combineren maar had nog een spatie ergens staan.
Wij doen met vrienden altijd een pooltje over de uitslag bij NAC. Tientje per persoon in de pot, toch weer mooi 80 euri. Vorig jaar had er eentje 3-0 voorspeld, de ander 3-1. Tegenstander maakte in de blessuretijd 3-1, begon de ene dus te juichen. Zelden zoveel mensen argwanend zien kijken, en we hadden wat uit te leggen aan omstandersquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vrijdag of zaterdag heeft unibet een groot aanbod met o.a. doelpuntenmakers, 2x scoren, 3x scoren, kaart pakken. Dat zijn vaak wel mooie funbetjes voor op de tribune. Lekker schelden omdat die kut van een Beugelsdijk weer geen kaart krijgt
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha, heb een keer zoiets gehad tijdens het WK 2008. We hadden bij de bakker ingezet op 3-2 Nederland - Frankrijk om een schnit te winnen (zonder te weten wat het was). Toen Frankrijk de 3-1 maakte begonnen we "Schnit! Schnit! Schnit!" te juichen en zijn we bijna de tent uitgeslagen door een stel nationalistenquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij doen met vrienden altijd een pooltje over de uitslag bij NAC. Tientje per persoon in de pot, toch weer mooi 80 euri. Vorig jaar had er eentje 3-0 voorspeld, de ander 3-1. Tegenstander maakte in de blessuretijd 3-1, begon de ene dus te juichen. Zelden zoveel mensen argwanend zien kijken, en we hadden wat uit te leggen aan omstanders
We weten nog steeds niet wat een schnit is want het werd 4-1![]()
![]()
McGeady is gestegen naar 40k , had er een zooi van moeten kopen zeg vanochtend toen ze nog 15k waren![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:26 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Haha, heb een keer zoiets gehad tijdens het WK 2008. We hadden bij de bakker ingezet op 3-2 Nederland - Frankrijk om een schnit te winnen (zonder te weten wat het was). Toen Frankrijk de 3-1 maakte begonnen we "Schnit! Schnit! Schnit!" te juichen en zijn we bijna de tent uitgeslagen door een stel nationalisten
We weten nog steeds niet wat een schnit is want het werd 4-1
Dit is een schnit. Die heb je in verschillende smaken en soorten. Maar deze slagroom schnit is het meest voorkomende.![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:26 schreef AntiHero het volgende:
[..]
Haha, heb een keer zoiets gehad tijdens het WK 2008. We hadden bij de bakker ingezet op 3-2 Nederland - Frankrijk om een schnit te winnen (zonder te weten wat het was). Toen Frankrijk de 3-1 maakte begonnen we "Schnit! Schnit! Schnit!" te juichen en zijn we bijna de tent uitgeslagen door een stel nationalisten
We weten nog steeds niet wat een schnit is want het werd 4-1
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
haha mooi is datquote:Op donderdag 30 januari 2014 15:11 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Wij doen met vrienden altijd een pooltje over de uitslag bij NAC. Tientje per persoon in de pot, toch weer mooi 80 euri. Vorig jaar had er eentje 3-0 voorspeld, de ander 3-1. Tegenstander maakte in de blessuretijd 3-1, begon de ene dus te juichen. Zelden zoveel mensen argwanend zien kijken, en we hadden wat uit te leggen aan omstanders
Paar jaar geleden was ik in Wenen en toen gingen we met een man of 15 Real - Barca in een kroeg kijken en toen hadden we dat ook gedaan. Maar iedereen mocht maar 1 uitslag kiezen en dat was dus niet zo handig..toen ging ik maar voor 3-6 voor de grap...uitslag: 2-6
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik had dikke coins kunnen maken vanochtend, honda is ook al 30k, vanochtend nog 10 tot 15k geloof ik![]()
de transfer van Bukharov is nog niet doorgevoerd.quote:
Hij gaat bij Anzhi spelen tot het eind van het seizoen, opdat er veel IF's mogen volgen.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
gelukkig had ik nog wel kevin de bruyne gekocht voor 5k, hij is nu 8.5k op de xbox. benieuwd hoelang alles nog stijgt![]()
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
de transfer van Bukharov is nog niet doorgevoerd.
Hij gaat bij Anzhi spelen tot het eind van het seizoen, opdat er veel IF's mogen volgen.![]()
![]()
Hij geeft er blijkbaar veel, zijn hele voorraadkast is al leeg.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Wie?quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:46 schreef TBakkert het volgende:
[..]
de transfer van Bukharov is nog niet doorgevoerd.
Hij gaat bij Anzhi spelen tot het eind van het seizoen, opdat er veel IF's mogen volgen.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
"Afrojack, he's been talking shit about you."quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
tevens:
Who-kharov?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Thye we weten onderhand nu wel dat je een stijf plassertje krijgt van Bukharov maar moet je dat nou werkelijk waar in elk topic komen melden?![]()
Ik begin echt bijna te geloven dat je een auto-alert ontvangt wanneer Bakkert een post doet waar het woord Bukharov in voorkomtquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Thye we weten onderhand nu wel dat je een stijf plassertje krijgt van Bukharov maar moet je dat nou werkelijk waar in elk topic komen melden?![]()
![]()
Zo vaak kijk ik niet eens in dit topic maar elke keer loopt hij weer daar over te blaten of een andere Russische spelerquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik begin echt bijna te geloven dat je een auto-alert ontvangt wanneer Bakkert een post doet waar het woord Bukharov in voorkomt![]()
![]()
Jammer dat je er in Fifa niks aan hebt omdat ie ook nog gewoon kanjerslecht isquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Zo vaak kijk ik niet eens in dit topic maar elke keer loopt hij weer daar over te blaten of een andere Russische speler![]()
ha, nu weten we dat je stiekem wel alle topics hebt meegelezenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik begin echt bijna te geloven dat je een auto-alert ontvangt wanneer Bakkert een post doet waar het woord Bukharov in voorkomt
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet het wel zeker.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik begin echt bijna te geloven dat je een auto-alert ontvangt wanneer Bakkert een post doet waar het woord Bukharov in voorkomt![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:59 schreef Lindgren. het volgende:
ja leuk Thye hup hier heb je je action man maak pretquote:too easy.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ha, nu weten we dat je stiekem wel alle topics hebt meegelezen![]()
![]()
Ja, lurken FTWquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:18 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ha, nu weten we dat je stiekem wel alle topics hebt meegelezenAlle topics is niet gelukt, maar af en toe las ik wel mee in de hoop dat er een thema toernooi bekend zou worden gemaakt waar flink op te cashen zou zijn natuurlijk
![]()
![]()
Bij hun is het gelukkig niet irritant. Je doet zo je best om over te komen als een kenner van Russisch voetbal dat het lachwekkend en triest is.quote:
En ja ik geef er geen fuck om dat je een keer een Rus hebt ontmoet op vakantie![]()
![]()
Nou, dat team gaat de deur maar weer uit. Ik geniet er gewoon echt van om er mee te spelen, want je kunt er best leuke dingen mee, maar het rendeert echt niet goed genoeg.![]()
Is het tegenwoordig al doen of je een kenner van Russisch voetbal bent, als je een grap maakt over een kaartje dat nog niet getransfereerd is?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Bij hun is het gelukkig niet irritant. Je doet zo je best om over te komen als een kenner van Russisch voetbal dat het lachwekkend en triest is.
En ja ik geef er geen fuck om dat je een keer een Rus hebt ontmoet op vakantie
Wat ik had met mijn team dus. En dat genieten wordt met de wedstrijd minder als je daardoor steeds verliest van veel mindere tegenstandersquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:22 schreef TBakkert het volgende:
Nou, dat team gaat de deur maar weer uit. Ik geniet er gewoon echt van om er mee te spelen, want je kunt er best leuke dingen mee, maar het rendeert echt niet goed genoeg.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Nee dat ging over die 1000 andere posts die je al hebt gedaan over matige Russische spelers en wedstrijden die je hebt gekekenquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:23 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Is het tegenwoordig al doen of je een kenner van Russisch voetbal bent, als je een grap maakt over een kaartje dat nog niet getransfereerd is?![]()
![]()
Laat gewoon gaan johquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat ging over die 1000 andere posts die je al hebt gedaan over matige Russische spelers en wedstrijden die je hebt gekeken
Ik post ook over Engelse lagere divisies en daar kijkt toch ook niemand naar.![]()
Ja, echt precies dit. Het begon leuk en toen won ik ook wat. Bij de eerste paar verliespotjes kon ik er nog mee leven, want het speelde wel prettig en nu ben ik er helemaal klaar mee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wat ik had met mijn team dus. En dat genieten wordt met de wedstrijd minder als je daardoor steeds verliest van veel mindere tegenstanders
Maar dan heb je nu dus geen reden om te reageren, want volgens jou is deze situatie niet relevant. Dan moet je maar wachten tot ik echt over zoiets post.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nee dat ging over die 1000 andere posts die je al hebt gedaan over matige Russische spelers en wedstrijden die je hebt gekeken"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Klopt het nou dat Grabban pleite is na de transfers?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Laat gewoon gaan joh
Ik post ook over Engelse lagere divisies en daar kijkt toch ook niemand naar.![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Maar dan heb je nu dus geen reden om te reageren, want volgens jou is deze situatie niet relevant. Dan moet je maar wachten tot ik echt over zoiets post.Wauw.
![]()
Nee, hij heeft zijn contract laatst verlengd. Er zijn wel een hoop bronzes uit packs maar weinig goeie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:27 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Klopt het nou dat Grabban pleite is na de transfers?![]()
150k tot mn beschikking en geen flauw idee wat ik er mee zal doen
Bringing them big boy toys, I do big boy things, I make big boy noise![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jammer dat ik moet gaan werken Thye maar ik hou je in de gaten.
quote:
Wat is dan de meerwaarde van het niet-posten?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:20 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ja, lurken FTWAlle topics is niet gelukt, maar af en toe las ik wel mee in de hoop dat er een thema toernooi bekend zou worden gemaakt waar flink op te cashen zou zijn natuurlijk
Nog geen getransferde Wabara gespot op de markt.. het zoeken is zoals gewoonlijk weer bijna onmogelijk omdat de web app constant crasht.![]()
Een vriend van me zat vanmiddag op zijn Xbox-account op school en die crasht wel wat vaker dan die van de PS zeg, jezus.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog geen getransferde Wabara gespot op de markt.. het zoeken is zoals gewoonlijk weer bijna onmogelijk omdat de web app constant crasht.![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:33 schreef DarkSonic2 het volgende:
Nog geen getransferde Wabara gespot op de markt.. het zoeken is zoals gewoonlijk weer bijna onmogelijk omdat de web app constant crasht.
Inmiddels drie op de markt.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Statement.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is dan de meerwaarde van het niet-posten?Feyenoord Rotterdam![]()
Als je niet in de stemming bent om te posten, kun je beter niet posten, vandaar. Niet posten heeft trouwens zelden meerwaarde.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:33 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is dan de meerwaarde van het niet-posten?![]()
Voor hoeveel staat hij erop? Ik vind sowieso maar weinig van de bronze transfers.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:34 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Inmiddels drie op de markt.![]()
Objection.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Niet posten heeft trouwens zelden meerwaarde.
Ik ken genoeg users die in dit topic huizen die het niveau omhoogkrikken als ze níet posten.
Ik ben er ook gewoon hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Objection.
Ik ken genoeg users die in dit topic huizen die het niveau omhoogkrikken als ze níet posten.![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Objection.
Ik ken genoeg users die in dit topic huizen die het niveau omhoogkrikken als ze níet posten.![]()
![]()
[..]
Objection.
Ik ken genoeg users die in dit topic huizen die het niveau omhoogkrikken als ze níet posten.
u mad?"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
[..]
Objection.
Ik ken genoeg users die in dit topic huizen die het niveau omhoogkrikken als ze níet posten.Dat is dan ook weer zo
![]()
![]()
Al die random Ieren die van club veranderen zijn ook wel interessant. Dan heb ik straks nog meer Ieren voor mijn collectie.![]()
Gewoon samen met Gomis in de spits, kan je alles erom heen zetten wat je wilquote:Op donderdag 30 januari 2014 16:47 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Ga je er een team om bouwen?Ik ga em zeker even uittesten zometeen
![]()
Ben Yedder al uit wie je er omheen gaat Lacazetten ?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:48 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Gewoon samen met Gomis in de spits, kan je alles erom heen zetten wat je wilIk ga em zeker even uittesten zometeen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
inb4
kan iemand me met een leuk team met IF lacazette, IF etoo, IF del piero helpen?,
ik kom er nie uit,![]()
Hernanes - Guarin sterke link op het middenveld wordt wel makkelijker hybridden met colombianen en brazilianen dalijk (lees: Hulk en Jackson Martinez)![]()
tja, 3 aanvallende spelers en Del Piero is heel moeilijk goed te linken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:49 schreef ThadCastle het volgende:
inb4
kan iemand me met een leuk team met IF lacazette, IF etoo, IF del piero helpen?,
ik kom er nie uit,
Eto heb ik al niet meer. heb ik gister allemaal pakjes van gekocht met helemaal niks. nu vandaag eindelijk weer een beetje succes met Casillas en Lacazette en Isco
![]()
Eindelijk een sterke link voor Benatia... Maar Taarabt moet eigenlijk even een IF krijgen. Zijn NIF is een beetje karig.quote:
En hij moet dan wel CAM zijn...![]()
Zal wel gewoon LM zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:52 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Eindelijk een sterke link voor Benatia... Maar Taarabt moet eigenlijk even een IF krijgen. Zijn NIF is een beetje karig.
En hij moet dan wel CAM zijn...
quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
haha mooi is dat
Paar jaar geleden was ik in Wenen en toen gingen we met een man of 15 Real - Barca in een kroeg kijken en toen hadden we dat ook gedaan. Maar iedereen mocht maar 1 uitslag kiezen en dat was dus niet zo handig..toen ging ik maar voor 3-6 voor de grap...uitslag: 2-6
[ afbeelding ]![]()
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Weet iemand nog een leuk team voor in 4-3-3(2)? Ik heb nu echt niet zo veel inspiratie.
Maximaal 300k, maar het mag altijd goedkoper.
En Maicon dan...?quote:Op donderdag 30 januari 2014 16:54 schreef Maver24 het volgende:
en anders wordt taarabt gewoon LM, kan je het in 352 doen met Benatia op de CB![]()
Het mooiste zou gewoon zijn als je Maicon, Benatia, De Rossi en Taarabt gewoon lekker kon linken.quote:
Ook jij vergeet onze nieuwe Roma Belg ?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:02 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het mooiste zou gewoon zijn als je Maicon, Benatia, De Rossi en Taarabt gewoon lekker kon linken.![]()
![]()
HUUUUUUUUUU hij is CAM? Oh wacht..alsquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gewoon een 4-3-3 spelen dus.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ook jij vergeet onze nieuwe Roma Belg ?Nainggolan is inderdaad ook echt een baas.
Reus is wel een aanrader, daar vroeg je nog naarquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:10 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Gewoon een 4-3-3 spelen dus.Nainggolan is inderdaad ook echt een baas.
Wel een dure aankoop. Doet eventjes zeer.
![]()
Ah bedankt! Ik wilde hem in mijn vorige team proberen, maar daar had ik het geld niet meer voor, dus dat doe ik nu dan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Reus is wel een aanrader, daar vroeg je nog naarWel een dure aankoop. Doet eventjes zeer.
Ook die Hong Jeong Ho maar eens testen. Wat een stats!
Ik ga je nu zeggen dat Hong Jeong Ho slecht is.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ah bedankt! Ik wilde hem in mijn vorige team proberen, maar daar had ik het geld niet meer voor, dus dat doe ik nu dan.
Ook die Hong Jeong Ho maar eens testen. Wat een stats!![]()
Heb Reus als LM in 4-4-2 dan, door zijn behendigheid kun je je altijd weg-of vrij draaien. Rondjes maken ook. Vond je toch leuk, rondjes draaien?quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ah bedankt! Ik wilde hem in mijn vorige team proberen, maar daar had ik het geld niet meer voor, dus dat doe ik nu dan.
Ook die Hong Jeong Ho maar eens testen. Wat een stats!In 4-3-3 zal hij veel beter tot zijn recht komen uiteraard
![]()
![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:17 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb Reus als LM in 4-4-2 dan, door zijn behendigheid kun je je altijd weg-of vrij draaien. Rondjes maken ook. Vond je toch leuk, rondjes draaien?In 4-3-3 zal hij veel beter tot zijn recht komen uiteraard
Jammer dat dat deze FIFA iets minder soepel gaat dan vorig jaar, want dat was echt geweldig.
1x tegen gespeeld, teringquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ook die Hong Jeong Ho maar eens testen. Wat een stats!3 corners kopte hij er in en verdedigend onklopbaar
![]()
zonde voor die speler naar zo'n handbalclubquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:16 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Nog een alsjeTransfer is rond maar hij is normaal een 62 bronze...
![]()
Bij mij was het het tegenovergestelde.. ik heb met hem maar 1x uit een corner gescoord in 20 wedstrijden ofzo. En hij maakte heel veel fouten die niet door mij kwamen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:19 schreef DutchSL het volgende:
[..]
1x tegen gespeeld, tering3 corners kopte hij er in en verdedigend onklopbaar
![]()
uiteraardquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef DarkSonic2 het volgende:
En hij maakte heel veel fouten die niet door mij kwamen.
Ik heb nog nooit goede verdedigers gehad dan. Ik krijg altijd goals tegen doordat ze dingen doen die ik niet doe. Mijn verliespartijen komen door EA ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is gewoon geen goede verdediger.![]()
Voor mij wel hoorquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het is gewoon geen goede verdediger.![]()
![]()
Nog altijd beter dan de meeste mensen hier. gr grquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:29 schreef Reemi het volgende:
[..]
DS2 is gewoon niet zo goed in FIFA![]()
Jongens, DS2 heeft de reputatie als beste FIFA bronze gebruiker.
Beetje respect graag.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:32 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Jongens, DS2 heeft de reputatie als beste FIFA bronze gebruiker.
Beetje respect graag.
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dan maar. Misschien niet helemaal wat ik wilde, maar hiermee win je vast wel wedstrijden.
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Niet met die Ho als LCB.
[ afbeelding ]![]()
quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:20 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
zonde voor die speler naar zo'n handbalclub![]()
![]()
Ik ben er ook nog steeds een beetje bang voor.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat die DS2 één groot trollaccount van Rijst is of zo.
Hij maakte toch ooit SMLENO filmpjes.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:38 schreef GekkeGerrit- het volgende:
Zeg me alsjeblieft dat die DS2 één groot trollaccount van Rijst is of zo.
Stem leek me niet echt aziatisch![]()
![]()
Ik vind nog even een Razak in mijn TP omdat ik hem erop zette voor 250 en hij werd niet verkocht. Nu is hij ineens veel duurder geworden.![]()
denk je is fissaquote:Op donderdag 30 januari 2014 17:46 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik vind nog even een Razak in mijn TP omdat ik hem erop zette voor 250 en hij werd niet verkocht. Nu is hij ineens veel duurder geworden.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Die transfers van Maikon Leite en Elias komen goed uit.. dan heb ik geen Riascos meer in dat team maar die zit ook in een ander team.![]()
Dan moet rijst wel echt een goede stemacteur zijn.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik ben er ook nog steeds een beetje bang voor.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kijk bij aflevering 4 van de Nederlandse serie.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:45 schreef RavioliPunch het volgende:
[..]
Hij maakte toch ooit SMLENO filmpjes.
Stem leek me niet echt aziatisch
Bij 1:10.
"dus ik heb... *slik* verlies gemaakt...""Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:28 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een spits om met Stoch te gebruiken.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buitenbeeld![]()
http://www.flabber.nl/web(...)de-neuzelbeurs-17801
Ik zal nie zeggen dat het schitterend is maaruhhh..het ziet er wel schitterend uit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Gaat sowieso niet naar PAOK. Is nu in Italië ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:28 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk een spits om met Stoch te gebruiken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://www.telegraaf.nl/t(...)ax__naar_PAOK__.htmlquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat sowieso niet naar PAOK. Is nu in Italië ook.
6 minuten geleden![]()
Is naar paokquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gaat sowieso niet naar PAOK. Is nu in Italië ook.
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
lol, 10 minuten geleden zegt Valentijn Driessen (Telegraaf) live op tv dat hij sowieso niet naar PAOK zal gaanquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:30 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/t(...)ax__naar_PAOK__.html
6 minuten geleden
Geojen verhuur ook voor die jongen..heeft hij echt veel aan. Sowieso einde verhaal bij Ajax dan lijkt me..anders ga je wel naar een fatsoenlijke club/league.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb ik ook gezien ja, om even later te zeggen dat hij naar Paok wasquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lol, 10 minuten geleden zegt Valentijn Driessen (Telegraaf) live op tv dat hij sowieso niet naar PAOK zal gaan
Geojen verhuur ook voor die jongen..heeft hij echt veel aan. Sowieso einde verhaal bij Ajax dan lijkt me..anders ga je wel naar een fatsoenlijke club/league.!
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
Jezusquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:34 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Heb ik ook gezien ja, om even later te zeggen dat hij naar Paok was!
Toen was ik buitenbeeld aan het kijken
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als Helene het zegt is het zotwitter:hendrikshelene twitterde op donderdag 30-01-2014 om 18:24:45Hoessen naar PAOK #telegraaf #ajax reageer retweet
![]()
![]()
Hoessenquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:35 schreef Zhano het volgende:
Als Helene het zegt is het zotwitter:hendrikshelene twitterde op donderdag 30-01-2014 om 18:24:45Hoessen naar PAOK #telegraaf #ajax reageer retweet
Wel apart om dit weer terug te zien.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kijk bij aflevering 4 van de Nederlandse serie.
Bij 1:10.
"dus ik heb... *slik* verlies gemaakt..."![]()
2.5m koopclausule ook nog..toch jammer dat hij het bij Ajax niet heeft gemaakt. Zie veel meer perspectief in hem dan in Sig
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb je al een Belg->NL kaartje voor Martens gekocht dan?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Oja het is een Belg.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb je al een Belg->NL kaartje voor Martens gekocht dan?![]()
Geniale reclame! Mooi autootje ook, zeker voor KIA.quote:![]()
Geen koopclausule.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:39 schreef Tim86 het volgende:
2.5m koopclausule ook nog..toch jammer dat hij het bij Ajax niet heeft gemaakt. Zie veel meer perspectief in hem dan in SigWinnaar FOK! Rounders MLB Fantasy Baseball League 2013![]()
oh, dan klopt dat bericht niet. Maarja, verhuren aan PAOK is nog steeds hetzelfde als afschrijvenquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Eerste keer dat het me opvalt dat de foto van een speler over de positie (CAM) valtquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
http://nos.nl/video/173794-sport-document-that-final-day.html
Voor de liefhebbers. 2003. Laatste wedstrijddag in de third league. Swansea en Exeter op 1 puntje van elkaar. Geweldig.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Ja joh, speelde swansea city zo laag in 2003, dat wist ik nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:56 schreef DuTank het volgende:
http://nos.nl/video/173794-sport-document-that-final-day.html
Voor de liefhebbers. 2003. Laatste wedstrijddag in de third league. Swansea en Exeter op 1 puntje van elkaar. Geweldig.
![]()
Ze spelen dan ook tegen Hull City trouwensquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja joh, speelde swansea city zo laag in 2003, dat wist ik niet
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Anders had Van Zweden zich nooit voor dat lage bedrag in kunnen kopen ook.quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:59 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Ja joh, speelde swansea city zo laag in 2003, dat wist ik nietAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat nieuwe team speelt echt geweldig. 2x gewonnen van de 2 wedstrijden nu.
Tegenstander is ook 2 keer weggegaan na de 3-0.
Ja inderdaadquote:Op donderdag 30 januari 2014 18:59 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ze spelen dan ook tegen Hull City trouwens![]()
Wel van Fifa, maar niet in het echt. 5* skiller , was nogal duurquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Dan kent Maver24 vast Lee Trundleniet.
![]()
Ik wel van FUT vorig jaar. En daardoor ging ik filmpjes van zijn skillz opzoeken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:02 schreef Chase_Utley het volgende:
Dan kent Maver24 vast Lee Trundleniet.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: