Als je alles liked gaat het vrij snelquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:52 schreef Buffell het volgende:
Het wordt hier onderhand toch wel een beetje een 'kijk mij nu eens veel matches hebben'-showoff-topic.
Ja dat doe ik dus zeker niet. Ik denk dat ik 30/40% van alle foto's die voorbij komen like ofzo?quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:01 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Als je alles liked gaat het vrij snel
Doe je wel...jij liked alles!quote:Op woensdag 19 februari 2014 13:03 schreef Buffell het volgende:
[..]
Ja dat doe ik dus zeker niet. Ik denk dat ik 30/40% van alle foto's die voorbij komen like ofzo?
Alle mannen op FOK! zijn Griekse godenquote:Op woensdag 19 februari 2014 12:52 schreef Buffell het volgende:
Het wordt hier onderhand toch wel een beetje een 'kijk mij nu eens veel matches hebben'-showoff-topic.
Dus dat...jaloezie is een biatchhhh (A)quote:Op woensdag 19 februari 2014 15:35 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Beter dan dat ze in de put gaan zitten niet waar. Al genoeg drama in R&P. Beetje showen als je matches hebt mag best imo. Het laten mag ook. Blij om dat mensen via Tinder mensen kennen die hun foto's knap vinden.
Alles liken en vervolgens piepen dat er niets leuks bij zit? Mij ontgaat de logica evenquote:Op woensdag 19 februari 2014 08:59 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
hier 60 matches in 2,5 dag... maar niks leuks (10 min alles liken in de file)
Ben ook wel iets TE gericht op uiterlijk mss
quote:Op woensdag 19 februari 2014 17:43 schreef BeamofLight het volgende:
Ja zou ik ook echt kut vinden. Poef, weg leven.
Vrouwen zijn alleen geëmancipeerd als het ze uitkomtquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef marsmello het volgende:
Ik vraag me toch af hoe dat zit met vrouwen emancipatie en Tinder, waarom moet het 9/10 altijd de man zijn die een gesprek begint
eeuuhh neequote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef marsmello het volgende:
Ik vraag me toch af hoe dat zit met vrouwen emancipatie en Tinder, waarom moet het 9/10 altijd de man zijn die een gesprek begint
Klopt heb je gelijk in... Ik likete alles omdat ik toch in de file stond, en ik geen zin had al die foto's per stuk door te spitten. Komt geen eind aan.quote:Op woensdag 19 februari 2014 16:48 schreef Ladylicious het volgende:
[..]
Alles liken en vervolgens piepen dat er niets leuks bij zit? Mij ontgaat de logica even
Waarom zou je dat niet doen als je iemand leuk vindt...als je dat zelfs via internet al een probleem vindt dan is d'r echt iets niet goedquote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef marsmello het volgende:
Doe ik wel als ik denk hè toffe chick, maar viel me op dat de "rest" dat zelf nooit doet.quote:Op woensdag 19 februari 2014 21:35 schreef DEVIEZEMAN. het volgende:
[..]
Waarom zou je dat niet doen als je iemand leuk vindt...als je dat zelfs via internet al een probleem vindt dan is d'r echt iets niet goed
Heb het nu ook..inmiddels al heel wat matches in 2 dagen, zeg maar niet hoeveel want = showoff, maar denk dat ongeveer 10% mij aanspreekt en de rest zegt idd gewoon helemaal niks.quote:Op woensdag 19 februari 2014 22:37 schreef marsmello het volgende:
[..]
Doe ik wel als ik denk hè toffe chick, maar viel me op dat de "rest" dat zelf nooit doet.
SPOILER: VoorbeeldOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ben nog nooit een gesprek begonnen en heb er aardig wat gehad.quote:Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef marsmello het volgende:
Droomvrouw tegen gekomen?quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:54 schreef chroestjov het volgende:
Als je iemand like'd, kom jij dan automatisch zo snel mogelijk bij die persoon voorbij (mits je binnen de zoekcriteria valt) of is dat volledig willekeurig en kan het dus weken of maanden duren en misschien zelfs nooit gebeuren?
Ja, de mensen die jou geliked hebben komen als eerste voorbij. Merk je ook wel, want bij de eerste 5-10 personen die langskomen die je liked heb je altijd meteen een match.quote:Op donderdag 20 februari 2014 19:54 schreef chroestjov het volgende:
Als je iemand like'd, kom jij dan automatisch zo snel mogelijk bij die persoon voorbij (mits je binnen de zoekcriteria valt) of is dat volledig willekeurig en kan het dus weken of maanden duren en misschien zelfs nooit gebeuren?
leeftijd neuk je nietquote:Op donderdag 20 februari 2014 21:09 schreef marsmello het volgende:
Beetje jammer dat mensen hun leeftijd veranderen op Tinder (wist niet eens dat dit mogelijk was) sta je dan met je 21 jaar en een bloedmooi hertje van 17 (stond 18 in haar profiel)
Hoe dan? 😋quote:Op donderdag 20 februari 2014 21:09 schreef marsmello het volgende:
Beetje jammer dat mensen hun leeftijd veranderen op Tinder (wist niet eens dat dit mogelijk was) sta je dan met je 21 jaar en een bloedmooi hertje van 17 (stond 18 in haar profiel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |