Aangezien ik en mijn vriendin aankomend weekend een halfjaar samen zijn, is dat een goede reden om eens flinke hete seks te hebben (Er is natuurlijk altijd wel een reden! maar dit moet speciaal zijn)
De planning ziet er goed uit. Heb een mooie lingerie gekocht die ik vrijdag aan haar geef, en we gaan heerlijk uiteten van tevoren. Toen we het eerder deze week 'subtiel' hadden over aankomend weekend, kwamen we tot de conclusie dat we wel eens zin hebben om het wat ruiger/harder te gaan doen. Prima! Variatie is fijn en mijn interesse in het iets ruigere/hardere neemt de laatste tijd toe.
Toch weet ik zo direct niets 'ruigs' om te doen wat we nog niet eerder hebben gedaan. Het ruigste tot nu toe was een tik op de kont, haar stevig vastpakken en zeggen dat ze mijn bitch was. Ondanks dat ze (in tegenstelling tot het begin van de relatie) dit soort dingen ook steeds leuker vindt worden, wil ze absoluut niet dat iets fysiek (veel) pijn doet. Zaken die daarmee te maken hebben vallen dus automatisch af.
Mijn inspiratie is momenteel helaas ver te zoeken, dus ik vraag me af of sommige mede-Fokkers wel wat bazen ideeën hebben?