SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 45% gewijzigd door Queller op 29-01-2014 22:21:47 ]
Eigen inleg is nog niet verplicht geloof ik. Wat zou je alleen per maand op kunnen hoesten? Neem een hypotheek die je zelf kan betalen, dan is het ook niet erg als jullie relatie op de klippen loopt. Ik denk dat je met 150000-175000 wel een redelijke indicatie hebt. Je kan nu in ieder geval nog profiteren van de hypotheekrenteaftrek. Mijn vriend krijgt op de hypotheek van 1000 euro pm, 300 euro hypotheekrenteaftrek. Da's best prettigquote:Op woensdag 29 januari 2014 22:16 schreef whY... het volgende:
Er zijn meerdere redenen (te bedenken) waarom kopen nu niks is voor mij.
1 de eigen inleg voordat je een hypotheek krijgt.
2 ik heb dan wel een vaste relatie maar nog niet met mijn vriendin samengewoond.
3 ik heb bijna een vast contract dan zou een hypotheek kunnen, maar wat voor hyptheek heb je voor 750 maandlast? 175.000?
Niet kijken, maar bellen! Ik meen nummer 1085 of 1086. Te huur voor ¤ 625quote:Op woensdag 29 januari 2014 22:35 schreef whY... het volgende:
Ik zie alleen die van 995 ? Nee dat kan ik echt niet betalen, of ik moet geen boodschappen meer doen xD
Jammer... heeft vrij lang leeggestaan. Een vriendin van me was er een paar dagen geleden gaan kijken en vond het een erg leuke woning (maar wilde 'm zelf niet, want had nog een andere optie).quote:
Ik ga wel nog even bij een ander huisje kijken om toch een indruk te krijgen wat ik kan verwachten voor 600 bij Hof rijnland.quote:Op donderdag 30 januari 2014 10:20 schreef Queller het volgende:
[..]
Jammer... heeft vrij lang leeggestaan. Een vriendin van me was er een paar dagen geleden gaan kijken en vond het een erg leuke woning (maar wilde 'm zelf niet, want had nog een andere optie).
Ja maar niet elke makelaar heeft goede huurprijzen, kijk maar naar Remax, dat is echt duur voor huur.quote:Op donderdag 30 januari 2014 13:34 schreef Bhuddy het volgende:
http://www.frisiamakelaar(...)nt&SearchInputPage=1
Volgens mij kan je bij iedere makelaar in den Haag wel terecht.
Ik huur via hen. Appartement van zo'n 110 m2 voor 800 euro in Brabant. Werd wel geadverteerd met 85 m2 ofzoquote:Op donderdag 30 januari 2014 12:39 schreef Zomerjurkje het volgende:
http://ikwilhuren.nu/
Site van MVGM, zoek maar uit
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |