Daar zat ik idd ook aan te denken. Een pan voegt geen smaak aan je eten toe.quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:25 schreef padlarf het volgende:
![]()
Omdat dit geen KLB is: dat lijkt me onwaarschijnlijk. Ben je niet gewoon verkouden?
Hmm... Da's een goeie... Normaal bak ik in olijfolie, maar shoarma laatst met een beetje frituurolie gebakken en vandaag de schnitzels weer in olijfolie, maar ik blijf het vreemd vinden. Het smaakt echt nergens naar...quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:42 schreef deadly_kiss het volgende:
bak je toevallig met andere olie/vet?
als je daar teveel van gebruikt en je vlees gaat "zwemmen" dan week je de kruiden uit je vlees om het zo maar even te zeggen.
Dat lijkt me nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:21 schreef golfer het volgende:
Dat ligt zeker niet aan je pan maar aan je braadproduct.
Hoe weet u wat voor shoarma ik koop? De shoarma waar ik het over heb haal ik 15km hier vandaan, van de keurslager, beste shoarma van NL vond ik... Maarja, nu smaakt het niet meer. Heb vandaag trouwens nieuwe pan gekocht, zal het uitwijzen...quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:21 schreef NutKees het volgende:
Kant en klare shoarma uit de supermarkt smaakt ook nergens naar. Koop een zakje shoarma kruiden, hak 800 gram vlees aan gort en laat dit met een beetje olie en de kruiden een uur in de koelkast marineren. Zo ontzettend veel lekkerder!
Ik heb nu een vraag in mijn gedachten... Het enige wat u hoeft te doen is te antwoorden met "ja" of "nee", zegt u het maar?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:34 schreef NutKees het volgende:
Ik heb een glazen bol. En een zwarte kat. En een grote zwarte ketel boven een houtvuur, met daarin slangen, kikkers en ogen.
Recept?quote:Op donderdag 30 januari 2014 18:34 schreef NutKees het volgende:
Ik heb een glazen bol. En een zwarte kat. En een grote zwarte ketel boven een houtvuur, met daarin slangen, kikkers en ogen.
Wat is het nu ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 19:22 schreef elpeos het volgende:
Hallo beste mensen,
Vorige week kocht ik shoarma (welke ik altijd bij dezelfde winkel koop) en na het bakken smaakte het helemaal nergens naar.. Alsof het niet gemarineerd was. Vandaag wienderschnitzel gemaakt, zelfde verhaal. Nu is het een redelijk oude koekenpan waarmee ik bak, kan dit de oorzaak zijn?
Een keurslager die zijn vlees ook verkoopt in de supermarkt, soort samenwerkingsverbandquote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:32 schreef Spartagek het volgende:
[..]
Wat is het nu ?
keurslager, of een winkel ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |