Er zijn er zo vreselijk veel van
Laten zich moedwillig voor paal zetten en kut behandelen door gasten, maar blijven toch door die figuren aangetrokken worden want dat zijn dan zogenaamd alpha males waar ze een druipende doos van krijgen.
Woon met een aantal huisgenoten, en 2 van hen zijn gewoon echt tyfuslijers. Presteren de hele dag niets: hangen alleen maar op de bank, zitten peuken te roken, patat te vreten en te gamen en iedereen behalve zijzelf is een mongool. Het type coole studentikoze gasten met een baseball cap achterstevoren, glad achterovergekamd halflang haar met veel wax en een stoer corporaal accent.
Zaterdagnacht kwamen ze thuis uit het uitgaan, en een van hen had een chick meegenomen. Op de gang hoorde ik het nodige tumult, en die twee zaten die chick die een van hen mee had genomen samen een beetje af te zeiken en belachelijk te maken. Die chick vond een van hen kut, en om 5 uur 's nachts kwamen ze op het idee om haar ''het huis uit te kankeren, want dat is kanker mooi''.. Chick janken, boos, overstuur omdat ze zo behandeld werd, en is dus midden in de nacht op straat gezet. Een van hen had nog wel een taxi voor haar gebeld en haar 5 euro gegeven en knalde de deur achter haar dicht. Lachen dat ze deden samen : Ze waren erg trots op hun daad.
Volgende dag las deze kerel heel stoer een mailtje voor die deze chick naar hem had gestuurd: Ze vond het onacceptabel hoe ze was behandeld, dat ze als meisje midden in de nacht op straat was gezet door die gasten en dat ze het nog stoer vonden ook. Zo ga je niet met mensen om, ze moesten zich schamen.
Blijkt nu dat die chick vannacht gewoon WEER met die gast mee naar huis was gegaan

Hij zat net stoer te vertellen dat hij zich weer helemaal had ''ingelikt'' bij haar, en had gedaan alsof het hem speet. Vervolgens had hij haar geneukt, niet gelikt, want ze had toch een stink kut joh, haha dat kutwijf.
Wat voelde die gozer zich stoer zeg. Die chick er gewoon met open ogen ingetrapt weer, en wordt momenteel ten overstaande van iedereen belachelijk gemaakt om de moedervlekken die op haar lichaam zaten, haar slappe tieten en dat hij haar bek onder heeft gespoten.
Dit soort shit gebeurt best regelmatig hier, dat zo'n chick helemaal giechelend op de bank zit naast die gasten, met het idee dat ze haar echt leuk vinden. Maar ondertussen wordt ze voor lul gezet, wat ze dan zelf niet doorhebben. Terwijl het toch meestal wel studentes zijn van een jaar of 23.. Ik mag dan saai zijn met mijn vaste relatie, maar ben blij dat dit soort praktijken niet mijn ding zijn..