Och jemig, ik hou het niet meer bij
Afgelopen week had ik een kaakontsteking en toen heb ik een kies eruit laten halen en daar ben ik nu allemaal een beetje van aan het herstellen en bijkomen, maar amper gecomputerd en zulks.
quote:
Ja, lang geleden al! Ik postte daar al zo lang als ik deze kloon heb!
quote:
quote:
Op woensdag 29 januari 2014 23:04 schreef LadyBlack het volgende:Oh heerlijk, ik ben dus het topic vóór mijn bevalling aan het lezen

ik werd tot 2x toe 's nachts wakker met krampen en slijmverlies, en ik hoopte zó dat het vanzelf zou beginnen.... die anticipatie

Wat een geweldige tijd was dat zeg

De laatste dagen voor de geboorte van je eerste kind. Die totale cocon waar je in zit, je hebt heel veel verwachtingen maar toch ook géén idee waar je aan begint, en hoe het precies zal zijn.... En je weet dat je van je kind gaat houden, maar dat je in zo'n brok liefde verandert kún je gewoon vantevoren echt niet weten!

!
[/zwijmel]
Dat precies!
quote:
Op donderdag 30 januari 2014 11:32 schreef L-E het volgende:Ik wil echt heel graag naar een meet. Maar de opkomst is steeds zo groot, dat houdt me tegen (want Sticker). Ik hou me wel aanbevolen voor een kleinschalige meet, als dat er ooit van komt.
Pick me Pick me

(Serieus, ik wil je echt graag ontmoeten!)
En bedreigende bejaarden

Ik weet er alles van

Het enige wat ik er toen op kon zeggen was 'Ik wens u nog een paar fijne laatste jaren, zo met uzelf'
Fieder & Suiker met mishandelde babies
Verse mama's die nog geen ritme hebben en enkel nog tijd hebben voor baby

Kloons die uit de kast komen

Vulpenballetje wist ik ook nooit
Ik post zelf nog steeds onder m'n kloon dus
Herinneringen, verjaardagen, sentiment, nostalgie, ik hou ervan!
Mensen met wie je een extra band voelt, die heb ik ook! LB, omdat we al heel lang geleden samen postten en toen ging zij al voor het echie, bij mij duurde dat nog een paar jaar en uiteindelijk waren we gewoon tegelijk zwanger en bijna tegelijk bevallen

Ook L0t, omdat we tegelijk twee strepen hadden, haar nod was 1 dag later, dus toen zij al ver daarvoor twee strepen plaste, kon ik me niet meer inhouden en had ik er gewoon ook 2

En toen zij beviel was ik ook voor het eerst echt heel zenuwachtig en stuiterig! En Suiker, omdat ik zij mijn bank kocht terwijl we allebei een dikke buik hadden, en we opeens op dezelfde dag mama zijn geworden

Maar ook de andere april-dames waar ik zo tegelijk mee opging. Verder L-E, omdat ik zoveel herken in haar posts en in de dingen die zij doet

, Tally omdat ik haar al zooooooo lang ken en we nu gewoon een babytje van dezelfde leeftijd hebben

Fieder, omdat ze vlakbij woont

Maar er zijn er ook van de nieuwere lichting die ik zo leuk vind, zoals GotC, Mabawa, Limone (met d'r spring foto's), flowerbox, laiveneertiekje, enz enz enz. En Kyara met d'r twee dames die best gelijk op gaan met Nin, evenals Omen en Riley waarbij ik veel herken. Becky, met Isabel omdat ze me zo aan Nin doet denken elke keer! Incantrix, omdat ik haar gewoon heel lief vind op een of andere manier

En Danic met Rosalie die ook heel gelijk op gaat met Nin. Gulara, met haar avonturen aan de andere kant van de wereld, waar ik stiekem zelf ook wel heen zou willen

Nou ja, vandaar dus dat ik het amper bijgelezen houd, ik volg iedereen op de voet
Ik heb het trouwens echt vaak tegen mijn lief over jullie

Die heeft volgens mij onderhand ook het gevoel dat ie jullie persoonlijk kent