abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136147767
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:26 schreef flowerbox het volgende:
Ladyblack, :W zie je me zwaaien?
Bedankt voor het meeleven allemaal. Sfeer zou hier gewoon nu leuk moeten zijn met zo'n mooie dochter. Ligt nu toch wat anders :X
Komt wel goed schatje! :*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_136147822
7 minuten! 15 waren te veel :')

O en ze kan ook nee zeggen nu. Nee nee nee nee nee.......

:(
pi_136147842
Dank je Fieder. Iedereen leeft hier zo mee, lief!

Wat heb je gevonden op Mp?
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
pi_136148069
Tally wat schattig dat ze je roept maar ik snap je frustratie :P :*

Flower; een klein gereedschapstafeltje met licht en geluid O+

Mijn bijna-dreumes heeft vandaag een toren gebouwd van zijn stapelbekers :o en we kijken samen altijd naar de vogels in de tuin en hij zei iets dat als 'ogo' klonk. Maar dat was vast toeval :P
pi_136148102
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 20:38 schreef Cwen het volgende:
Ikke :* wat naar! Ze hebben geen idee waar de infectie zit?

En ja, de dames rond je uitgerekende datum zijn altijd wat specialer O+. Maar ik schrijf een beetje in m'n eentje :'( ;).
Sorry :@ maar ik heb echt te weinig tijd om alles bij te lezen.. Laat staan op iedereen te reageren dus post daarom ook weinig. Wie weer dat ik straks na wie is de mol nog wel even een updateje vanuit hier post ;)
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:36:05 #206
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136148132
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:28 schreef Fieder het volgende:
Flower ik had nog niet gereageerd :* wat rot
Cwen beterschap :* met L gaat het goed en manlief heeft het incident overleefd Toonde voldoende berouw :P

Ik hou van marktplaats O+ heb weer superleuke dingen voor L's verjaardag gevonden
OMG :o say again?? Die is toch pasgeboren? O+

-edit- nee als ie torens bouwt en ogo/vogel zegt niet natuurlijk! _O_
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:38:34 #207
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136148291
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:30 schreef Tally het volgende:
7 minuten! 15 waren te veel :')

O en ze kan ook nee zeggen nu. Nee nee nee nee nee.......

:(
Haha, Feline dus ook al! Misschien een keer afspreken met Rosalie? ;)

Ik kijk er zóóóó naar uit dat E gaat praten! O+ Vind dat echt fantástisch om te volgen, die ontwikkeling! Heb ervan gesmuld bij mijn oppaskindje, die keek echt gefascineerd naar je mond om te kijken hoe je een woord zei O+
pi_136148373
Makkelijk heb ik niet altijd idd. Maar ik wil er niet teveel over zeuren. Ligt niet altijd aan mijn zuurklachten maar gewoon omdat ik nu precies weet hoe flowerbox zich moet voelen. Dat is erg frustrerend en daar word ik absoluut geen leuker mens van.

21 februari mag ik op gesprek bij de chirurg dan hoop ik wat meer te horen.

Tally wel lief dat ze je kan roepen.
pi_136148374
Och jemig, ik hou het niet meer bij :'(
Afgelopen week had ik een kaakontsteking en toen heb ik een kies eruit laten halen en daar ben ik nu allemaal een beetje van aan het herstellen en bijkomen, maar amper gecomputerd en zulks.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 21:02 schreef LadyBlack het volgende:
Ik postte trouwens met belle al in het rammelaarstopic, in 2009 al geloof ik! :D
Ja, lang geleden al! Ik postte daar al zo lang als ik deze kloon heb!

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 22:47 schreef LadyBlack het volgende:

[..]

KD :D

Ik weet nu echt waar je het over hebt, zo tof O+ kon het me toen toch écht niet zo goed voorstellen, haha.
O+
quote:
17s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:04 schreef LadyBlack het volgende:
Oh heerlijk, ik ben dus het topic vóór mijn bevalling aan het lezen O+ ik werd tot 2x toe 's nachts wakker met krampen en slijmverlies, en ik hoopte zó dat het vanzelf zou beginnen.... die anticipatie O+

Wat een geweldige tijd was dat zeg O+ De laatste dagen voor de geboorte van je eerste kind. Die totale cocon waar je in zit, je hebt heel veel verwachtingen maar toch ook géén idee waar je aan begint, en hoe het precies zal zijn.... En je weet dat je van je kind gaat houden, maar dat je in zo'n brok liefde verandert kún je gewoon vantevoren echt niet weten! O+!

[/zwijmel]
Dat precies!

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 11:32 schreef L-E het volgende:
Ik wil echt heel graag naar een meet. Maar de opkomst is steeds zo groot, dat houdt me tegen (want Sticker). Ik hou me wel aanbevolen voor een kleinschalige meet, als dat er ooit van komt.
Pick me Pick me O+ (Serieus, ik wil je echt graag ontmoeten!)

En bedreigende bejaarden :') Ik weet er alles van :'( Het enige wat ik er toen op kon zeggen was 'Ik wens u nog een paar fijne laatste jaren, zo met uzelf' :'(

Fieder & Suiker met mishandelde babies :'(

Verse mama's die nog geen ritme hebben en enkel nog tijd hebben voor baby O+ O+

Kloons die uit de kast komen :Y) Vulpenballetje wist ik ook nooit :o
Ik post zelf nog steeds onder m'n kloon dus :D

Herinneringen, verjaardagen, sentiment, nostalgie, ik hou ervan!

Mensen met wie je een extra band voelt, die heb ik ook! LB, omdat we al heel lang geleden samen postten en toen ging zij al voor het echie, bij mij duurde dat nog een paar jaar en uiteindelijk waren we gewoon tegelijk zwanger en bijna tegelijk bevallen :o O+ Ook L0t, omdat we tegelijk twee strepen hadden, haar nod was 1 dag later, dus toen zij al ver daarvoor twee strepen plaste, kon ik me niet meer inhouden en had ik er gewoon ook 2 O+ En toen zij beviel was ik ook voor het eerst echt heel zenuwachtig en stuiterig! En Suiker, omdat ik zij mijn bank kocht terwijl we allebei een dikke buik hadden, en we opeens op dezelfde dag mama zijn geworden O+ Maar ook de andere april-dames waar ik zo tegelijk mee opging. Verder L-E, omdat ik zoveel herken in haar posts en in de dingen die zij doet O+, Tally omdat ik haar al zooooooo lang ken en we nu gewoon een babytje van dezelfde leeftijd hebben O+ Fieder, omdat ze vlakbij woont :D O+ Maar er zijn er ook van de nieuwere lichting die ik zo leuk vind, zoals GotC, Mabawa, Limone (met d'r spring foto's), flowerbox, laiveneertiekje, enz enz enz. En Kyara met d'r twee dames die best gelijk op gaan met Nin, evenals Omen en Riley waarbij ik veel herken. Becky, met Isabel omdat ze me zo aan Nin doet denken elke keer! Incantrix, omdat ik haar gewoon heel lief vind op een of andere manier :? O+ En Danic met Rosalie die ook heel gelijk op gaat met Nin. Gulara, met haar avonturen aan de andere kant van de wereld, waar ik stiekem zelf ook wel heen zou willen O+ Nou ja, vandaar dus dat ik het amper bijgelezen houd, ik volg iedereen op de voet :') O+

Ik heb het trouwens echt vaak tegen mijn lief over jullie :D Die heeft volgens mij onderhand ook het gevoel dat ie jullie persoonlijk kent :')
pi_136148506
Ik bedenk me echt de hele tijd ook weer anderen waar ik graag van lees, ik kan aan de gang blijven :P Maar het zijn er hoopjes echt!

Shandaly en Kleurdoos en en en

ik lees (bijna) iedereen graag denk ik
pi_136148642
LB jah onvoorstelbaar :o en alles is al in huis, slingers, muts, alleen nog een taart regelen :o :'( O+

FR :*

Ahh Belle O+
Argh kaakontsteking wat vreselijk :X beterschap!!
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:46:11 #212
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136148691
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:40 schreef bellelena het volgende:
Ik heb het trouwens echt vaak tegen mijn lief over jullie :D Die heeft volgens mij onderhand ook het gevoel dat ie jullie persoonlijk kent :')
+1 _O-
"De moeder van het meisje dat 1 dag jonger is dan E..." :D

En kaakontsteking?? :X dat klinkt pijnlijk!!

FR, verrotte werksituatie.... ja daar kan ik ook wel over meepraten. Ik werk nu maar 1,5 dag per week vanwege aanstaande verhuizing, en dan kijk ik helemáál tegen mijn werkdag op. Echt, wat een kutbaantje. Tegelijk; ik héb tenminste wel een baan en wat inkomen. Heb alleen voor mijn gevoel wel een enorme brok trots moeten overwinnen om hier te solliciteren nadat ik altijd had gezegd nóóit callcenterwerk te gaan doen :')
Ik hoop alleen dat ik ooit een baan krijg die wel leuk is.... ik zie soms echt niet meer wat ik nou nog kan doen
pi_136148694
Slijmerd :{w

;) O+ Voel je je nu beter?

Deze was voor Belle, ninja's :@

[ Bericht 18% gewijzigd door Suikertante op 30-01-2014 20:52:54 ]
pi_136148701
Ja, dat was heavy, gaat gelukkig weer beter inmiddels! Ik heb vanavond voor het eerst weer wat 'vast' voedsel gegeten :D

En is je babytje al bijna jarig :o :o :o Dat kan echt nog niet joh! Maar tegelijk is het ook alweer zo'n grote O+ met z'n geklim en geklauter!
pi_136148765
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:42 schreef bellelena het volgende:
Ik bedenk me echt de hele tijd ook weer anderen waar ik graag van lees, ik kan aan de gang blijven :P Maar het zijn er hoopjes echt!

Shandaly en Kleurdoos en en en

ik lees (bijna) iedereen graag denk ik
JA HOOR EN JE VERJAARSBUDDY HO MAAR.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:48:09 #216
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136148799
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:47 schreef Olf het volgende:

[..]

JA HOOR EN JE VERJAARSBUDDY HO MAAR.
_O-
pi_136148851
Suiker! Jij en je gezin spannen denk ik wel de kroon hier thuis, zelfs m'n ouders hou ik op de hoogte van jullie :D

LB, jij bent hier 'het meisje van 31 maart' O+, L0t is 'het meisje waar ik tegelijk mee testte' en Fieder is 'het meisje dat daar bij het Kasteel woont' en Suiker is *insert echte naam* + naam van d'r vriend en naam van d'r baby :P

Ja Fuck You Olf, jij bent in een ander topic nu :W
pi_136148899
Maar for the record Olf, jij bent hier thuis 'het meisje dat ook bevriend is met *insert onze gezamelijk FB vriend*'
pi_136148906
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:49 schreef bellelena het volgende:
Suiker! Jij en je gezin spannen denk ik wel de kroon hier thuis, zelfs m'n ouders hou ik op de hoogte van jullie :D

LB, jij bent hier 'het meisje van 31 maart' O+, L0t is 'het meisje waar ik tegelijk mee testte' en Fieder is 'het meisje dat daar bij het Kasteel woont' en Suiker is *insert echte naam* + naam van d'r vriend en naam van d'r baby :P

Ja Fuck You Olf, jij bent in een ander topic nu :W
:+ de helft die je opnoemde ook. Maar ik vergeef je. Want verjaarsbuddy.
pi_136149000
Ohhh niet, ik heb al die andere topic-mensen nog buiten beschouwing gelaten, zoals Mango en Coco en Spees en jou dus :O ;)

(verjaarsbuddy O+ ik denk elke dag aan je om 10:03uur)
pi_136149084
En mij ;( :{w

:P
Sarcasme. Herken het.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:53:53 #222
171422 LadyBlack
paint it black
pi_136149114
Glad ijs bellelena...... ;) })
pi_136149132
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O+
pi_136149147
Belle krijgt spijt dat ze namen genoemd heeft. :+

Kom allemaal gauw naar de dreumesjes! Die zijn cool joh!
pi_136149178
Ohh damn...... Tijd om onder te duiken geloof ik.....

Tally redt me met een heleboel extreem schattige foto's!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')