Je zal afvallen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 04:18 schreef Koeketrommel het volgende:
Bij de Lidl verkopen ze nu Sonja Bakker boeken waar ze werkt met de producten van de Lidl zodat het nog betaalbaar blijft, in tegenstelling tot haar andere boeken waar veel A-merken gebruikt werden.
Heb 'em opgepikt en ben van plan binnenkort te gaan starten. Misschien een tip voor jou
Laatste is bullshit, je moet je kcal en macros binnen krijgen, of je ze nou om 8 uur of 10 uur in de avond binnenkrijgt, zolang je je maaltijden maar spreid over de dag...quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:06 schreef Jordy-B het volgende:
Toch wandelen. Maar wandelen is saai. Dus probeer eens wandelen met een audioboek.
Dat deed Stephen Fry
[ afbeelding ]
Eerlijk is eerlijk, de man zit wel weer in de buurt van zijn oude gewicht.
Of eet niet meer na acht uur 's avonds.
Spreiden is onzin. Je kan net zo goed alles in 1 keer in je nek douwen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:39 schreef Hoxyz het volgende:
[..]
Laatste is bullshit, je moet je kcal en macros binnen krijgen, of je ze nou om 8 uur of 10 uur in de avond binnenkrijgt, zolang je je maaltijden maar spreid over de dag...
rasistquote:Op woensdag 29 januari 2014 18:39 schreef Tassendief het volgende:
Ren man ga een duel aan met een Afrikaan.
Ik dacht dat jij zoveel xtc gebruikte?quote:Op zaterdag 8 november 2014 18:36 schreef haan33 het volgende:
Die-hard aan de xtc gaan, 2.5kg per week val je dan af
valt mee, maar ik vreet doordeweeks weer veel, alsnog val ik gewoon af heurquote:Op zaterdag 8 november 2014 18:39 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij zoveel xtc gebruikte?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |