abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:51:23 #176
420897 JongenMet2Papas
De liefste en vroolijkste post
pi_136131571
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 08:19 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Je biedt hem zeker zelf wat crack aan als hij jou een blowjob geeft?
ja tuurlijk ik heb best wat crack in de aanbieding en doe nog een mooie actie eerste gratis en tweede koop is 2hale 3 betalen
Ben een postboden met vollen ziel en hart mijn post is altijd op tijd ookal regent het pijpen stennen of bakstenen hagel ik bezorg met een glimlach :}
  donderdag 30 januari 2014 @ 12:52:29 #177
420897 JongenMet2Papas
De liefste en vroolijkste post
pi_136131601
quote:
18s.gif Op donderdag 30 januari 2014 03:20 schreef JongenMet2Papas het volgende:
Jongen gewoon een lichte crack verslaving beginne blijkt goed te werken om gewicht te verliezen volgens de lasten verslaving docus. Je verliest flinken eet lust ow en je zei dah je plat zak bent dahs dus ook geen probleem daar voor. Je begint met denk ik 10 20 euro daarna kan je je stuff verpanden/fietsen jatten/blow jobs geven etc etc . Dus kost amper wat en gaat makkelijk lijkt me
Ben een postboden met vollen ziel en hart mijn post is altijd op tijd ookal regent het pijpen stennen of bakstenen hagel ik bezorg met een glimlach :}
pi_136131635
Net geluncht met een broodje kroket, broodje gezond met extra mayo en een chocolademuffin _O_
pi_136135776
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:53 schreef spiritusbus het volgende:
Net geluncht met een broodje kroket, broodje gezond met extra mayo en een chocolademuffin _O_
:')
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  donderdag 30 januari 2014 @ 15:08:53 #180
330677 Internepper
Malafide paardenhandelaar
pi_136135833
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 12:53 schreef spiritusbus het volgende:
Alle dikzakken willen op mij lijken
040
pi_136135898
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:08 schreef Internepper het volgende:

[..]

Alle dikzakken willen op mij lijken
_O-
pi_136136585
Ik was vroeger 160 kilo en 1,95 meter . Ik was het spuugzat dat mensen mij vies aankeken op straat. Ik begon met een crash dieet 300 cal per dag en na 15 weken was ik 60 kilo afgevallen. En nu ben ik gewoon een mooiboy en loop ik straat en kijken chicks mij aan van wat is die boy lekkah
pi_136137430
stap 1: reken je onderhoud uit, zodat je weet wanneer je niet afvalt en neit aankomt
stap 2: eet ongeveer 500 kcal minder dan je onderhoud
stap 3: je valt af
stap 4: je bent dun
pi_136137525
quote:
13s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:39 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Gelul man! :{w

Je weet helemaal niet wat de omstandigheden in zijn leven zijn. Ik vind het ook opmerkelijk dat hij in twee jaar tijd zowat in lichaamsgewicht is verdubbeld. Misschien is hij depressief ofzo. Er kan altijd iets in je leven gebeuren dat je jezelf gaat verwaarlozen of troost in eten gaat zoeken. Dat kan jou ook gebeuren.

Ik heb trouwens meer respect voor TS die toegeeft overgewicht te hebben dan voor oppervlakkige kneuzen zoals jij die hem daarop afkraken. (En die te schijterig zijn om foto's van hun eigen zogenaamd goddelijke lichaam te posten.) Je gaat hem echt niet helpen door hem naar beneden te trappen. Post liever iets waar hij motivatie uit kan halen.
Ik ga er dus van uit dat hij niet invalide is geworden en dat hij kan sporten. Dat depri verhaaltje en troost zoeken in eten is ook zwakte en niet nodig dus dan ligt het aan zijn wilskracht. Verder maakt het niet uit hoe ik er uit zie. Ik sport regelmatig en doe mijn best om fit te zijn/blijven en ik ben tevreden met mijn lichaam maar het kan altijd beter. Nee, geen pics. En tot slot. Het is niet mijn bedoeling om hem onder uit te halen. Het is mijn kijk er op. Misschien wat kort door de bocht maar goed bedoeld.
Doe het voor de mensheid:$:$
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:16:04 #185
394033 Witchybitch
het gaat goed met mijn hont
pi_136138118
TS ga boven aan de trap staan en neem een duik. Ben je iig ( ergens van ) afgevallen.
klassieke autist en zolderbewoner
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:19:56 #186
324374 richardbaalman
Verstopt zich tussen je matras
pi_136138264
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:36 schreef Spongeboss het volgende:
Ben op 2 jaren tijd van 70 naar 125 kilo gegaan nu ben ik op 120 gekomen.

Maar ik kan maar niet afvallen te skeer voor de fitness, en het step apparaat dat ik ooit heb gekocht kan maar 100 kilo hebben. Dus ik probeer wat te wandelen maar ik raak de kilo's gewoonweg niet kwijt.

Ik eet best gezond nu, het lukt gewoon niet dan komen de frikandelbroodjes in de aanbieding, en dan weer de ham kaas krazanten, ik kom er niet uit.

Klacht aanbiedingen met lekker eten weerhouden mij van afvallen.
RUN FOREST RUUUUN
waarom lees je dit :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:21:28 #187
394033 Witchybitch
het gaat goed met mijn hont
pi_136138330
Tevens TS is luie vetbaal en alleen maar fastfood vreter.
klassieke autist en zolderbewoner
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:22:37 #188
324374 richardbaalman
pi_136138379
serieus advies? ruk veel, eet 's ochtends 3 boterhammen en koop van die vullende shakes voor de lunch. vult je zo erg dat je geen honger gevoel krijgt en je brand meer calorieën dan je aankomt om het te verteren. heeft mn vorige stage baas ook gedaan. is een ict-er en die was 150. hij was na 6 maand 90 kilo.
pi_136138384
Van 70 naar 125 in 2 jaar? Hoe heb je dat gedaan.

quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:30 schreef vegeta015 het volgende:
Ik was vroeger 160 kilo en 1,95 meter . Ik was het spuugzat dat mensen mij vies aankeken op straat. Ik begon met een crash dieet 300 cal per dag en na 15 weken was ik 60 kilo afgevallen. En nu ben ik gewoon een mooiboy en loop ik straat en kijken chicks mij aan van wat is die boy lekkah
Dan heb je toch gigantisch verrekte huid als je op zo'n korte tijd zoveel afvalt? (Al zal je wel trollen , KLB kennende)
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:23:23 #190
324374 richardbaalman
pi_136138406
en hij is t soort ict-er die geen klap uitvreet en alleen op de stoel zit tot t ding hem niet meer kon houden
pi_136139281
Driemaal daags een lijntje pep.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 16:48:04 #192
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_136139354
Wat ben ik nog blij met me 95 kilo _O_
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_136139464
quote:
13s.gif Op donderdag 30 januari 2014 09:39 schreef Pulzzar het volgende:

[..]

Gelul man! :{w

Je weet helemaal niet wat de omstandigheden in zijn leven zijn. Ik vind het ook opmerkelijk dat hij in twee jaar tijd zowat in lichaamsgewicht is verdubbeld. Misschien is hij depressief ofzo. Er kan altijd iets in je leven gebeuren dat je jezelf gaat verwaarlozen of troost in eten gaat zoeken. Dat kan jou ook gebeuren.

Ik heb trouwens meer respect voor TS die toegeeft overgewicht te hebben dan voor oppervlakkige kneuzen zoals jij die hem daarop afkraken. (En die te schijterig zijn om foto's van hun eigen zogenaamd goddelijke lichaam te posten.) Je gaat hem echt niet helpen door hem naar beneden te trappen. Post liever iets waar hij motivatie uit kan halen.
Daar zal ik ook echt niemand op afkraken.

Maar mensen die zeuren dat ze te dik zijn, maar niet serieus willen bewegen en met smoesjes over etensreclame aan komen zetten, die kraak ik af voordat ik er erg in heb. En terecht. Dat is geen gedrag dat je goed moet willen praten. Prima als je op je reet wil zitten en gemaksvoer naar binnen wil werken, maar accepteer dan wel dat je dik wordt.
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  donderdag 30 januari 2014 @ 16:52:20 #194
123341 penny-wise
Cliniclown-aspirant
pi_136139492
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:30 schreef vegeta015 het volgende:
4 kilo p/w....?
Right, en je overtollige huid dan? Stop je dat als opvulling in je onderbroek..?
pi_136141160
quote:
1s.gif Op donderdag 30 januari 2014 16:52 schreef penny-wise het volgende:

[..]

4 kilo p/w....?
Right, en je overtollige huid dan? Stop je dat als opvulling in je onderbroek..?
In de eerste week val je heel veel af ( met name veel vocht). Ik kreeg last van haarverlies en na een tijdje krijg je ook last van vitamine tekort.

En dat overtollige huid blijft hangen heel vervelend dat stop ik inderdaad in mijn onderbroek
pi_136147914
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 15:57 schreef tetouaribo het volgende:

[..]

Ik ga er dus van uit dat hij niet invalide is geworden en dat hij kan sporten. Dat depri verhaaltje en troost zoeken in eten is ook zwakte en niet nodig dus dan ligt het aan zijn wilskracht. Verder maakt het niet uit hoe ik er uit zie. Ik sport regelmatig en doe mijn best om fit te zijn/blijven en ik ben tevreden met mijn lichaam maar het kan altijd beter. Nee, geen pics. En tot slot. Het is niet mijn bedoeling om hem onder uit te halen. Het is mijn kijk er op. Misschien wat kort door de bocht maar goed bedoeld.
Maar wel kortzichtig. Het is voor iedereen moeilijk om hun levensstijl te veranderen. Voor jou is een gezonder eetpatroon makkelijker omdat je het gewend bent. Maar suiker, vet en zout werken verslavend en bij de ene mens wat meer dan bij de ander. Misschien heeft het dus bij TS een meer verslavend effect dan bij jou.

Ik zit geen excuses te verzinnen voor TS om zijn huidige levensstijl goed te praten en moedig hem aan het te veranderen. Maar ik kan er wel begrip voor opbrengen dat het moeilijk is. Ik vind het daarom onterecht om hem te veroordelen dat hij lui is of geen wilskracht heeft.
  Moderator donderdag 30 januari 2014 @ 20:34:06 #197
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_136148003
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 18:48 schreef TARDIS. het volgende:
Ik heb respect voor TS, toegeven dat je dik bent in KLB doe je niet zomaar.
En ik dan :(
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_136148105
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 01:21 schreef Cesare-Borgia het volgende:
Sowieso gewoon je tijd voor nemen, niet 40 kilo kwijt willen raken in een paar maanden.
Mik gewoon op 100 in de zomer en 75 in de zomer erop. Als je 50 kilo aankomt in 2 jaar kan je niet gelijk alles goed kwijt raken zonder volop los vel over te houden.

- 20% onder onderhoud zitten
- 3/4x per week minimaal sporten uur+
- geen chips,chocola, bier, gefrituurde shit.
- carbs als pasta's/aardappelen/ rijst in kleine porties (niet 2 borden vol).
- veel eiwitten/ goede vetten
- alles opschrijven
- niet opgeven
En geen frisdranken en bier meer zuipen. Water, thee en evt sterke drank (niet de zoete troep)!
"Pools are perfect for holding water"
pi_136148172
Ow en wat ook werkt .. niet ontbijten, veel roken en een speedverslaving. Hoppa, ben je binnen no time vel over been!
"Pools are perfect for holding water"
pi_136150438
Als je nou op een dak gaat staan en een beetje voorover leunt, val je gegarandeerd af.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')