En naar het zoeken naar je pikkie ben je ook wel even bezig! You can do it rolletje!quote:Op woensdag 29 januari 2014 18:40 schreef BigRedKane het volgende:
meer masturberen, dan schud je de kilo's er zo af
Leer dan discipline aan, dikzak.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Welke medelijden? Ik klaag enkel dat supermarkten teveel reclame maken van lekkere dingen. Laat dat toch. Gooi gezonde dingen in de aanbieding heeft met zelfmedelijden niets te maken.
Gezonde dingen zijn duur terwijl de vettige hap goedkoop is.
O RLY?quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:17 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Dat is een serieuze suggestie. Je krijgt gewoon minder calorieën binnen als je 's avonds niet meer eet. Daar komt bij dat je 's avonds eerder kiest voor chips, nootjes en andere vettigheden die je geen verzadigd gevoel geven, maar wèl gigantisch veel calorieën met zich meebrengen.
Je hebt geen discipline.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:08 schreef Spongeboss het volgende:
[..]
Welke medelijden? Ik klaag enkel dat supermarkten teveel reclame maken van lekkere dingen. Laat dat toch. Gooi gezonde dingen in de aanbieding heeft met zelfmedelijden niets te maken.
Gezonde dingen zijn duur terwijl de vettige hap goedkoop is.
Ik begrijp de poging tot humor niet helemaal.quote:
het boeit niet wanneer je eet, als je maar niet teveel eetquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:27 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik begrijp de poging tot humor niet helemaal.
Uiteraard draait het om het totaal wat er op een dag aan calorieën binnenkomt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:32 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
het boeit niet wanneer je eet, als je maar niet teveel eet
Van teveel eten word je dikquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:41 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
Nou TS een serieus antwoord:
Allereerst als ik ergens wel een hekel aan heb dan is het wel sporten, dik ben ik nooit echt geweest, na mijn studie had zich toch wel een lichte bierbuik gevormd. Ik besloot die weg te werken en wilde dit niet doen door te sporten. Immers geldt als je sport dan val je weliswaar af, maar zodra je stopt met sporten komt alles er weer vrolijk bij en ik als niet-sportief persoon zie mezelf niet sportend door het leven gaan.![]()
Wat helpt wel, het is al meerdere malen gezegd: gezonder eten en minder eten. Ik dronk zo een anderhalve liter cola per dag, at junk food of kant en klaar en begon vaak pas rond 17.00 met eten. Allereerst heb ik nu een beter ritme, ontbijt en lunch vrij stevig, hierop hoef te niet te bezuinigen aangezien je het meeste toch weer verbruikt.
Avondeten kan je rustig mager vlees zoals kip en groenten eten, de voordelen hiervan zijn dat je nagenoeg zoveel kunt eten als je wilt. Van groenten wordt je sowieso niet dik en van kip ook niet echt (zit wel vet in, maar bij mij lag het aan de suikers). Rijst eet ik zelden, meestal aardappelen of spaghetti. Het gaat misschien te diep, maar die leveren langzamer suiker waardoor je lichaam ze minder snel omzet in vet.
Drinken doe ik alleen: koffie (heel soms thee, maar dat is gay) en bruisend mineraalwater (laat me toch nog een beetje aan cola denken). En in het weekend gewoon evenveel bier als altijd
![]()
Mijn gewicht is genormaliseerd en de bierbuik is verdwenen.
Nee tuurlijk, ik bedoel ook niet onbeperkt doorschransen, maar gewoon 250 gram kip dan zit je pas 350 kcal heb ik net opgezocht. 0,0 gram suikers; het merendeel zijn eiwitten. Als je het volgens jou zou doen dan zou je dus 2500 gram kip moeten eten, dat is mij zelfs in mijn ergste bui nog nooit gelukt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:44 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Van teveel eten word je dikAls je 3000 kcal aan kip eet terwijl je onderhoudsniveau 2000 kcal is, dan kom je op langere termijn wel aan in gewicht. Uiteraard is het wel lastiger om een overschot te creëren als je voeding alleen maar uit mager vlees en groente bestaat waardoor je idd grotere volumes kan eten
Ahh okéquote:Op woensdag 29 januari 2014 20:49 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Nee tuurlijk, ik bedoel ook niet onbeperkt doorschransen, maar gewoon 250 gram kip dan zit je pas 350 kcal heb ik net opgezocht. 0,0 gram suikers; het merendeel zijn eiwitten. Als je het volgens jou zou doen dan zou je dus 2500 gram kip moeten eten, dat is mij zelfs in mijn ergste bui nog nooit gelukt.
Ja vooral doen als wilt afvallen èn wilt blijven fietsen en joggen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:54 schreef koekii het volgende:
Ga dan fietsen buiten of joggen. En als je dat niet wilt dan blijf je maar dik
Kan gebeuren, maak je niet dik zou ik zeggen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:55 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Ahh okéIk heb je post verkeerd geïnterpreteerd.
Da's waar, maar hier zit 1 adder onder het gras: het crash dieet. Je valt weliswaar als een gek af, maar dit stopt ooit eens. Als je dan weer enigzins normaal begin te eten is het lichaam het ontbreken van allerlei nuttige stoffen niet 'vergeten' en gaat ze als een gek opslaan. Hier komt nog bij dat mensen dan weleens denken: 'we kunnen weer' en binnen no time weer even dik zijn zo niet dikker.quote:Op woensdag 29 januari 2014 20:58 schreef Frank_Drebin het volgende:
In principe is afvallen niet moeilijk, dat kan iedereen, ook de mensen die zogenaamd niet kunnen afvallen. Anders dan zou je niet hoeven te eten voor vetreserves en zover ik weet is er geen enkel organisme in de natuur die dat kan.
Het is hetzelfde als met geld, geef je meer uit dan er binnen komt slinkt de bankrekening. Eet je minder dan je verbrandt slinkt jouw gewicht. Het vergt natuurlijk alleen wat discipline.
Dat is waar, het jojo-effect. Je zult er gewoon naar moeten streven om net onder het energieverbruik te gaan zitten en wel gewoon normaal te blijven eten.quote:Op woensdag 29 januari 2014 21:03 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Da's waar, maar hier zit 1 adder onder het gras: het crash dieet. Je valt weliswaar als een gek af, maar dit stopt ooit eens. Als je dan weer enigzins normaal begin te eten is het lichaam het ontbreken van allerlei nuttige stoffen niet 'vergeten' en gaat ze als een gek opslaan. Hier komt nog bij dat mensen dan weleens denken: 'we kunnen weer' en binnen no time weer even dik zijn zo niet dikker.
Permanent gezonder en minder blijven eten is afgezien van sporten (wat ik dus niet graag doe) het enige dat je blijvend dunner maakt.
Ik word hier zó moe van! Ga het nog een keer zeggen en knoop het alsjeblieft in die oren van je:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |