Trackx Nano
Niet in nederland te krijgen (ja, bij Donner in Rotterdam) maar te bestellen bij Amazon, WH Smith enz.
quote:Het Zwaard was wel een regelrechte kloon van LOTR, toch? Ik kwam door de vervolgdelen niet echt heen.
Op zaterdag 12 april 2003 23:05 schreef beeer het volgende:
De enige Fantasy-auteur (als in elfjes en dwergjes enzo) die mij heeft weten te boeien is Terry Brooks met de Shannara serie. Al heb ik pas geleden nog zijn nieuwste deel daarvan gelezen en dat viel me behoorlijk tegen.
quote:Dat weet ik niet. Voor mij is alle fantasy hetzelfde. Net als met negers eigenlijk.
Op zaterdag 12 april 2003 23:07 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Het Zwaard was wel een regelrechte kloon van LOTR, toch? Ik kwam door de vervolgdelen niet echt heen.
Overigens is de Shannara serie natuurlijk vele malen beter dan dat slappe werkje dat meneer Tolkien heeft afgeleverd.
Anselm Audley
Katherine Kerr
David Coe
Juliet Marillier
Guy Gavriel Kay
Tad Williams
Robin Hobb
Marion Zimmer Bradley
quote:Voor deze uitspraak, heer beer, duikelt gij vele plaatsen op mijn respectmeter
Op zaterdag 12 april 2003 23:12 schreef beeer het volgende:[..]
Dat weet ik niet. Voor mij is alle fantasy hetzelfde. Net als met negers eigenlijk.
Overigens is de Shannara serie natuurlijk vele malen beter dan dat slappe werkje dat meneer Tolkien heeft afgeleverd.
quote:Ach, Wile, zolang je me met een beleefdheidstitel blijft aanspreken en mijn naam goed blijft schrijven maak ik mij daar geen druk om.
Op zaterdag 12 april 2003 23:47 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Voor deze uitspraak, heer beer, duikelt gij vele plaatsen op mijn respectmeter
En woestijnhonden moeten natuurlijk oppassen voor beren, me dunkt.
quote:Wij jagen in roedels. De grootste beeer is niet veilig voor ons
Op zondag 13 april 2003 12:08 schreef beeer het volgende:[..]
Ach, Wile, zolang je me met een beleefdheidstitel blijft aanspreken en mijn naam goed blijft schrijven maak ik mij daar geen druk om.
En woestijnhonden moeten natuurlijk oppassen voor beren, me dunkt.
Maar waarom vind je LOTR niet goed? Persoonlijk kwam ik niet door Jordan's Wheel of Time heen
quote:Idd erg goed, ben bezig met de Deverry Saga.
Op dinsdag 8 oktober 2002 10:11 schreef DarkElf het volgende:
..
Katherine Kerr, geweldige verhaallijnen met moeilijke reincarnaties etc.
..
quote:Ik ben zelf erg gek van David Eddings en Weiss en Hickmann.
Op dinsdag 8 oktober 2002 09:12 schreef Angel22 het volgende:
David Eddings schrijver van o.a. kronieken van belgarion
Weiss en Hickmann schrijfsters van o.a. poort des doods
Frank Herbert schrijver van o.a. Duin trilogie
Douglas Adams Hitch hickers guide to the galaxy
De dames schrijven vaak samen boeken en hebben een paar geweldige series op hun naam staan. "The Death Gate" serie is GE-WEL-DIG. Ik heb met veel plezier de hele serie zitten lezen en de serie was ook heeeeeeel snel uit.
dus nog ff bij deze:
aanrader:
RAYMOND E. FEIST
wees gegroet
quote:Vooral het hoge kwantiteit, lage kwaliteit gehalte stoort mij ontzettend. Het verhaal is immers drie keer niks. Maar ik kan mij goed voorstellen dat het nu zo populair is geworden. Immers, Feist
Op zondag 13 april 2003 12:12 schreef Wile_E_Coyote het volgende:
Maar waarom vind je LOTR niet goed?
Maar goed, dat is mijn mening maar.
Ik heb zo in 3 maanden 16 boeken van hem verslonden
quote:Dan heb je er nog ruim 11 te gaan (Discworld alleen al
Op zondag 13 april 2003 17:23 schreef Feanturi het volgende:
Terry Prachett, het leukste werk dat ik gelezen heb in de fantasy richting. Ik zeg expleciet leukste omdat het niet te vergelijken is met meer serieuze verhalen.
Ik heb zo in 3 maanden 16 boeken van hem verslonden
quote:Inderdaad, ik heb alleen de boeken gelezen van de ombibus gedeelte en nog wat erom heen. Eerst heb ik me voorgenomen wat van Adams' Ultimate hitchhikers guide to the galaxy te lezen
Op zondag 13 april 2003 17:23 schreef Wile_E_Coyote het volgende:[..]
Dan heb je er nog ruim 11 te gaan (Discworld alleen al
)
quote:"Tolkien en Feist ken ik inmiddels en ik heb ook veel van hun werk al gelezen."
Op zondag 13 april 2003 15:47 schreef Xilantof het volgende:
Waarom?
waarom is Rayond E. Feist niet genoemd?dus nog ff bij deze:
aanrader:
RAYMOND E. FEISTwees gegroet
TS gaf aan dat het meeste daarvan al gelezen is.
Maar ik ben inderdaad met je eens dat het een absolute aanrader is. Die man kan zo ontzettend boeiend schrijven. Als ik in een van zijn boeken aan het lezen ben vergeet ik dat er ook nog een echte wereld bestaat. Ik word helemaal in het boek gezogen en de tijd vliegt voorbij. Het is me regelmatig gebeurd dat ik 's avonds begon met lezen en het ineens een uur of 2:00 was. De tijd vloog!
Dit jaar komen er van hun twee nieuwe boeken uit. Het afsluitende deel van de Verheven Steen cyclus, deel 3 "Reis voorbij het einde" en het afsluitende deel van de Oorlog der Zielen cyclus, deel 3 "Draken van een verdwenen maan".
Momenteel lees ik zelf de Drenai boeken van David Gemmell en die lezen ook best rap weg.
James Clemens, banned and the banished www.jamesclemens.com is ook geniaal! Ik heb de tot zover uitgebrachte delen bijna in 1 ruk uitgelezen
Verder vind ik persoonlijk, Marrion Zimmer Bradley, Terry Pratchet, Weis & Hickmann, Anne Rice, James Redfield (is meer avontuur), Tolkien, Jk Rowling en Robin Hobb (ships of magic) erg goed.
God bless them all
quote:Ik neem deel 2 GRAAG van je over als Isabeau ze niet meer heeft
Op donderdag 17 april 2003 11:26 schreef nyphai het volgende:
Amber is idd helemaal geweldig. Ik heb de complete engelse versie besteld en heb dus omnibus 1 en 2 in het nederlands over voor de liefhebbersJames Clemens, banned and the banished www.jamesclemens.com is ook geniaal! Ik heb de tot zover uitgebrachte delen bijna in 1 ruk uitgelezen
Verder vind ik persoonlijk, Marrion Zimmer Bradley, Terry Pratchet, Weis & Hickmann, Anne Rice, James Redfield (is meer avontuur), Tolkien, Jk Rowling en Robin Hobb (ships of magic) erg goed.
God bless them all
Robin Hobb komt naar Nederland overigens deze maand. Ze signeert boeken op 25 april a.s. in Boekenhandel Donner in Rotterdam.
quote:En ze komt op 26 en 27 april naar de Elf Fantasy Fair, waar ze lezingen zal geven en er is de gelegenheid om je boeken te laten signeren.
Op donderdag 17 april 2003 13:31 schreef Maerycke het volgende:Robin Hobb komt naar Nederland overigens deze maand. Ze signeert boeken op 25 april a.s. in Boekenhandel Donner in Rotterdam.
Ook Juliet Marillier (auteur van de trilogie van de Zeven Wateren) zal die dagen lezingen geven en signeren. .
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |