abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_395443
Waar blijft die geit? Heeft de Dierenbescherming nu al bezwaar gemaakt? Hummie’s zet, om concurentie met Expeditie Robinson aan te kunnen door meer natuur in BB te brengen, laat nog op zich wachten.
Wedden dat het volgende gaat gebeuren:
-Het hout voor het hok wordt meteen opgestookt.
-De geit gaat zich te buiten aan het wasgoed, de groententuin, het interieur, de camerakabels en het haar van Desiree, noem maar op. Geiten eten alles.
-Koos loopt de hele dag gebukt door de tuin om keuteltjes te rapen.
...
pi_395706
En als ze die geit hebben kunnen ze mooi de kippen opeten......lekker in de oven met wat gesneden aardappeltjes....hmmmmm....
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
pi_395786
Ik meen me te herinneren dat er gisteren gezegd was in de uitzending dat de geit er pas maandag in zou komen.....

Kunnen ze ondertussen bij de regie alvast knuffelen met het beestje...

(Is trouwens wel een van de schattigste geiten die ik ooit gezien heb)

  zondag 15 oktober 2000 @ 15:25:23 #4
2835 Sweetheart
Still beating on..
pi_395803
quote:
Op 15 oktober 2000 15:18 schreef Koentje het volgende:
Ik meen me te herinneren dat er gisteren gezegd was in de uitzending dat de geit er pas maandag in zou komen.....
Ik dacht dat er donderdag gezegd werd.
We never listen. . .when we are eager to speak. . .
pi_395847

Robin heeft weer een nieuw dier om op te mikken!

  Admin zondag 15 oktober 2000 @ 16:49:35 #6
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_395991
Cindy komt er donderdag in, zo werd gezegd door Beau in Bij BB..
quote:
Op 15 oktober 2000 12:49 schreef Lurky het volgende:
-De geit gaat zich te buiten aan (...) de camerakabels. Geiten eten alles.
die kabels zullen niet los door de tuin hangen hoor.. denk ik
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_396356
Kan die geit dan (als ze toch alles eten) effe die Desiree opeten?
Begin bij het begin en eindig nooit!
  zondag 15 oktober 2000 @ 21:59:17 #8
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_396456
Geit: beeeeeh *snif* *snif* Desiree: *aaiaai* Geit: *HAP* *kauwkauw* *beeeeeeeh*

Idd een schattig geitje behalve als ie alles eet

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_396868
Mag ik jullie nog even herinneren aan Jop?

Geboren ten tijde van de bus en inmiddels zal hij zeker en vast het middelpunt van een prachtige gedekte tafel zijn geweest.

Ik kan er ook niets aan doen.

Wie verlaat als volgende HET HUIS

Wie wint de 250.000

  maandag 16 oktober 2000 @ 11:51:30 #10
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_397137
Nieuwe Slogan:

* Auw Godeverdomme Kutgeit !

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_397320
Wanneer wordt de weekopdracht eigenlijk bekend gemaakt? Ben wel benieuwd hoe de bewoners op een geit zullen reageren.
  Redactie Frontpage maandag 16 oktober 2000 @ 14:17:52 #12
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_397326
Mag de geit trouwens geneukt worden?
pi_397379
quote:
Op 16 oktober 2000 14:17 schreef SunChaser het volgende:
Mag de geit trouwens geneukt worden?
Als je zo graag wil moet je snel zijn, want donderdag gaat ie het BB-huis in
pi_397386
Oh, komt ie er donderdag pas in? Dacht dat het beessie voor een weekopdracht er in zou komen?
  Redactie Frontpage maandag 16 oktober 2000 @ 15:03:16 #15
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_397402
Ik snap niet wat ze met die geit moeten. Melken. Kaas maken?
pi_397412
quote:
Op 16 oktober 2000 15:03 schreef SunChaser het volgende:
Ik snap niet wat ze met die geit moeten. Melken. Kaas maken?
Ik heb een tijdje geleden wel een idee naar veronica gestuurd om twee geiten in de tuin te zetten die ze moesten melken en vervolgens de melk verwerken tot kaas en andere melkproducten. Met die ene geit zal het niet zo opschieten met de melkproductie. Vooral ook omdat de geit er niet naar uit ziet dat ze een hoge productie zal halen.

Ik meen dat Martin Gans heeft gezegd dat de geit trucjes moet leren. Weet het niet zeker meer. Wie weet het wel?

pi_397415
Het is een jonge geit zals bij het bezoek van Beau te zien was op de geitenboerderij. De moeder is zeker 2x zo groot en geeft melk als ze gejongt heeft. De BBgeit geeft geen melk. Het enige wat het geitje gaat doen is veel eten om te groeien tot een zeer grote geit. Waarom niet voor een dwerggeit is gekozen is mij een raadsel. De geit is bovendien nog in de fase dat ze vanalles moet leren. Ze leert dit dus van de BBgroep/kudde. Gel;ukkig worden er steeds mensen weggestemd zodat ze er aan kan wennen dat ze deze kudde spoedig moet verlaten.
Oh ja ivb kabels enzo: geiten klauteren overal op! Die staat binnen de kortste keer op de oven een pan leeg te slobberen, op het aanrecht of de tafel. Gezien de enorme hoeveelheid bewoners zullen de aan te leren gewoontes waarschijnlijk tegenstrijdig worden. En dat pavlov-klik-gausdingetje: daarvan is er natuurlijk maar 1.
pi_397420
Wel jammer dat ze geen melkgevende geit nemen. Zou toch echt back to basic zijn als ze zelf oor hun melk moesten zorgen.
Overigens ben ik het er wel mee eens dat er geen dwerggeit in is gekomen. Dat zijn over het algemeen zulke irritante schreeuwlelijkers. Wat dat betreft is een grote geit een betere keus en met die hangoren leren we maar leven.(ik meen dat het beest hangoren heeft?)
pi_397435
Ik denk dat de geit er in komt om voor wat meer diepgang te zorgen.

Nu serieus.

Had het niet te maken met de reactie van Desiree op het hondje van Miranda? Kim vond dat hondje ook zo lief. Dat gaf aan hoezeer de bewoners iets missen om te knuffelen. Desiree mist haar knuffel Robin nog steeds. En als het mis gaat tussen Geargie en Kim, dan heeft Kim de geit om bij uit te huilen. En robin kan zijn kip actie goedmaken door de verzorging van deze geit heel serieus te nemen.

Ik denk trouwens dat als de geit kunstjes gaat leren (volgends Martin Gaus' Klik-klik-rechterpoot-omhoog-lekker snoepie-methode), mensen als Robin en Ferdi wel jaloers kunnen worden, omdat hun eigen kunstjes dan in de schaduw van die van de geit komen te staan.

Kortom, de komst van de geit schept meer verwachtingen dan bijvoorbeeld de komst van Miranda en commissaris Rex destijds, want wat daar het nut van was begrijp ik nog steeds niet.

O(+> There's so much hate goin' round. Hard to not let it get you down. Least we can do is make a joyful sound.
pi_397442
Het knuffelgehalte in BB zal inderdaad wel flink omhoog gaan. Misschien dat ze wat recht wilden doen aan de reclame van Ruud voor dat kassie van Casema. Tot nu toe wordt er nog niet zo hard geknuffeld heb ik het idee.
pi_397476
[quote]Op 15 oktober 2000 21:59 schreef Machiel het volgende:
Geit: beeeeeh *snif* *snif* Desiree: *aaiaai* Geit: *HAP* *kauwkauw* *beeeeeeeh*

VOO Redactie: Ehh Dat doet ie anders nooit hoor!!

Begin bij het begin en eindig nooit!
pi_400579
Geit, geit?

Heb ik iets gemist????? Hoe is het mogelijk
Wat is de bedoeling van die geit en wanneer komt ze?

  Redactie Frontpage woensdag 18 oktober 2000 @ 11:16:31 #23
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_400585
Hummie zit al 3 dagen bij Stenders en daar doen ze heeeelllll geheimzinnig over iets, een primeur. is natuurlijk gewoon die geit.
pi_401623
Waar blijft dat diertje nou? Wat is Beau in godsnaam met Cindy aan het uitspoken???
  woensdag 18 oktober 2000 @ 22:25:44 #25
3542 Gia
User under construction
pi_402035
Puh, die geit blijft toch niet langer dan een uurtje, als ze slim is. (en dat is Cindy!!!)

Maar Ed zal er wel allergisch voor zijn, dus Cindy moet weg.

Ed is overal allergisch voor.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')