"Ze" weten allang dat Giootje met dat lullige spelletje die 10 ruggen gaat vangen.. al moet Regie die 5000 st zelf opkopen om de kluis gepekt te houden voor de komende 2 maandenquote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:01 schreef Jian het volgende:
Het door Gio bedachte (mwhoehahaha) gaat redding brengen ....
Vreemd ja. Gister was de kas op 690 ofzo en de bank 1200. Daar ging 124 voer af en 65 kraaltjesquote:Op vrijdag 14 februari 2014 09:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ik kan de Regie-kassa niet echt meer volgen.. hoe komt er ineens ¤1000, meer in de kluis?
Aikes kassa
14 Februari 201408:45
Het geld in Utopia gaat hard. Het gaat zelfs zo hard dat Hakim en Aike hebben besloten dat het zakgeld ingehouden moet worden.
Dit gaan ze vandaag voorleggen in het centraal. Ook gisteren is er weer flink gespendeerd. Er is voor ¤231,90 aan bouwmateriaal ingeslagen. Voor de koeien is er voer gekocht ter waarde van ¤124,30. Voor Charlotte zijn er nieuwe spullen voor haar armbandjes besteld. Dit heeft ¤65,60 gekost. Dit brengt de huidige stand van de kas op ¤2415,89. Gelukkig is er ook goed nieuws. De inwoners hebben vanochtend vroeg de eerste lading kleding gekregen om te sorteren. Hiermee kan ¤200,- verdiend worden.
Ik kan hier uit opmaken dat Aikes Kassa op de Utopia-news site dus het totaal geeft van de kluis+ de bankrekening?quote:Op vrijdag 14 februari 2014 10:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Vreemd ja. Gister was de kas op 690 ofzo en de bank 1200. Daar ging 124 voer af en 65 kraaltjes
Vandaag 193 energierekening
bij 2x 17,50 armbandje
150 schilderij andrea
25 euro Billy schilderij (van biomarkt bestelling dus 25 denk ik)
quote:Gisteren is er in het centraal besloten tot het opschorten van het zakgeld. Deze maatregel is ingevoerd omdat de kas toch niet zo vol is als zij hadden gehoopt.
Gisteren is er een relatief kleine uitgave gedaan. Alleen de boodschappen zijn gedaan voor ¤149,30. Ook is er een klein bedrag verdiend. Met de verkoop van kaas en hartjes van Rienk is er ¤50,- bijgekomen. Dit brengt de totale kasstand op ¤3548,84.
Voor vandaag staat er in ieder geval een bootcamp op de planning. Dit betekend dat de kas morgen wellicht weer in de plus eindigt
Afquote:Op zaterdag 15 februari 2014 17:10 schreef KnalPoenani het volgende:
Vandaag
2 kazen verkocht voor ¤50
1 armbandje van Lot voor ¤15
Opbrengst bootcamp ¤165
----- Totaal ¤ 230
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wel leuk en minder intensief om de Plannen van inkomsten (zoals we begonnen waren in de OP) en de globale lijnen van uitgave bij te houden?Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
quote:Op woensdag 19 februari 2014 01:33 schreefDottey het volgende:
Ik ben eigenlijk al een poos gestopt met bijhouden van de kas
Doe iets, , hier word ik niet gelukkig van.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Misschien wel leuk en minder intensief om de Plannen van inkomsten (zoals we begonnen waren in de OP) en de globale lijnen van uitgave bij te houden?
Kan wel jankenI want to depart this world the same way I arrived; screaming and covered in someone else's blood.
Wat zou je zelf graag zien?quote:Op woensdag 19 februari 2014 12:32 schreef JerryLee het volgende:
[..]
Doe iets, , hier word ik niet gelukkig van.
Kan wel janken
39,50 voor een kaartjequote:Op woensdag 19 februari 2014 11:42 schreef ANTPQ-36 het volgende:
Zet maar alvast in de agenda.
20 maart mis Montreal
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |