https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
Ikquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:12 schreef smiths het volgende:
Volgens mij hoorde ik gister iemand hier zeggen dat hij te vroeg had verkocht op 20, dat zei hij toen leaf op 28 stond, dus was hij maar weer ingestapt. Lijkt me pijnlijk om dan nu de koerst te moeten zien.
De coin is net nieuw pikquote:Op woensdag 29 januari 2014 12:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Haha, jullie zijn allemaal je geld kwijt door jullie hebzucht.
Welnee, geen hebzucht dit keer. Anders was ik in Leaf gebleven vannacht.quote:Op woensdag 29 januari 2014 12:26 schreef Leafeon672 het volgende:
Haha, jullie zijn allemaal je geld kwijt door jullie hebzucht.
Dat was TIPS ookquote:
Cryptsy is te vertrouwen. Bter nooit geprobeerd maar volume schijnt laag te zijn.quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:00 schreef Jace_TBL het volgende:
Heb de laatste tijd eens ff zitten rondkijken naar alternatieve exchanges.
Ik heb hier o.a. Bter.com en Cryptsy.com wel eens genoemd zien worden. Mensen hier praktijkervaring daarmee en vertrouwen jullie die twee?
Ik heb ervaring met Bter.com. Meerdere malen iets aangekocht en verkocht en nog nooit problemen mee gehad. Volume is idd wat laag, maar wel betrouwbaar.quote:Ik heb hier o.a. Bter.com en Cryptsy.com wel eens genoemd zien worden. Mensen hier praktijkervaring daarmee en vertrouwen jullie die twee?
Ik heb mijn MEOW juist met winst verkocht, omdat ik de koers te instabiel vondquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef dimmak het volgende:
Kittehcoin word gereleased op 3 Feb en komt nog op 2 extra exchanges. Buy low
MEOW is doodquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef dimmak het volgende:
Kittehcoin word gereleased op 3 Feb en komt nog op 2 extra exchanges. Buy low
Ik had gisterenavond een buy order geplaatst voor 45 per stuk, maar ineens bleef die koers stabiel rond de 60 hangenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:26 schreef Toto69 het volgende:
heyz, hoort iedereen het ff, ik heb winst gemaakt met TIPS, stelletje pestkoppen
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had gisterenavond een buy order geplaatst voor 45 per stuk, maar ineens bleef die koers stabiel rond de 60 hangen.
ZETquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:29 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik had ineens wat LTC over om van mijn laatste ZET af te komen![]()
.
Herkenbaarquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Iets te enthousiast zomaar wat gekocht op mijn eerste BTC-dag.
En ik ga ook niet meer af op die chatboxen op die exchanges... heb toch iets te veel betaald voor TRCquote:
Trollbox is niet voor niks Trollboxquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
En ik ga ook niet meer af op die chatboxen op die exchanges... heb toch iets te veel betaald voor TRC.
Ach, TRC en FTC zullen vast wel weer eens stijgenquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:32 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Trollbox is niet voor niks Trollbox
Niet veelquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ach, TRC en FTC zullen vast wel weer eens stijgen.
Af en toe koop ik ze goedkoop bij, om gemiddeld genomen het verlies te beperken straksquote:
hahahahahahahaquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef DaMart het volgende:
Idee voor een nieuwe coin: de NS-coin. Specifieke eigenschap: bij het minen neemt de blokvertraging in rap tempo exponentieel toe.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef DaMart het volgende:
Idee voor een nieuwe coin: de NS-coin. Specifieke eigenschap: bij het minen neemt de blokvertraging in rap tempo exponentieel toe.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef DaMart het volgende:
En af en toe verdwijnen er coins van je wallet omdat je niet correct hebt uitgelogdquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:40 schreef DaMart het volgende:
Vergeet de winterdienstregeling niet, dan kun je nog maar de helft van de transacties die je wilt doen daadwerkelijk uitvoerenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:28 schreef edcetera het volgende:
[..]
En af en toe verdwijnen er coins van je wallet omdat je niet correct hebt uitgelogd
Exchanges die er die halve tijd uit liggen hebben we helaas alquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:40 schreef Arend_Anker het volgende:
en de fyra natuurlijk, extra transactiekosten en een exchange die er de helft van de tijd uitligt
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:44 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Exchanges die er die halve tijd uit liggen hebben we helaas al
TIPSquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Hoi0.1 LTC winst op TIPS gepakt, en maar lachen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:50 schreef ulq het volgende:
Nog 2 dagen tot de crash van de eeuw.Ik zou eigenlijk de hodl en panicsell gifs alvast weer eens moeten zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En als Leaf stijgt, dan zal die NS-coin difficulty omhoog gaanquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:36 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Vergeet de winterdienstregeling niet, dan kun je nog maar de helft van de transacties die je wilt doen daadwerkelijk uitvoeren
quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:50 schreef ulq het volgende:
Nog 2 dagen tot de crash van de eeuw.was ist los? Heb ff niet meegelezen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
Sterker nog, dan valt die NS-coin helemaal niet te minenquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
En als Leaf stijgt, dan zal die NS-coin difficulty omhoog gaan
Dat gebeurt juist als Leaf valt.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:53 schreef edcetera het volgende:
[..]
En als Leaf stijgt, dan zal die NS-coin difficulty omhoog gaan
31 Januari is het "afgelopen" met Bitcoin in China.quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:55 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
was ist los? Heb ff niet meegelezen..
Chinaquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
31 Januari is het "afgelopen" met Bitcoin in China.
alweer?quote:Op woensdag 29 januari 2014 14:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
31 Januari is het "afgelopen" met Bitcoin in China.
Scherpquote:Op woensdag 29 januari 2014 14:55 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Dat gebeurt juist als Leaf valt.
quote:
Neh, maar dat was te verwachtenquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:03 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er hier mensen die weer fiat gaan?
Ik zit even in fiat. Geen zin om te gokken met die altcoins met veel kapitaalquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:03 schreef SosuaCafe het volgende:
Zijn er hier mensen die weer fiat gaan?
Fantastisch! Dat is juist een stimulans of BTC te gebruiken waar het voor ontworpen is: transacties doen zonder fiat.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:00 schreef Maxbet het volgende:
[..]Maar 31 januari is de datum dat de Chinezen ook niet meer Bitcoin -> fiat zouden moeten kunnen doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef ..-._---_-.- het volgende:
[..]
Fantastisch! Dat is juist een stimulans of BTC te gebruiken waar het voor ontworpen is: transacties doen zonder fiat.Precies mijn ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als ik een Chinees was had ik nu nog snel zo veel mogelijk BTC gekocht
![]()
Dank je.quote:
Thanks.quote:
quote:
quote:
Klopt.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 21:33 schreef Spatieloos het volgende:
Toto's tepels lijken op vanillebomen.
Klopt ook.quote:
Dit is waar.quote:
Dit is pertinent onwaar.quote:
wowquote:Op woensdag 29 januari 2014 15:24 schreef Spatieloos het volgende:
LEAF is best weer laag, ik koop 500 euro bij!
1. Omdat het topic in heel korte tijd 100 pages heeft, oftewel het heeft veel steun.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:24 schreef Toto69 het volgende:
Waarom verwacht jij zo veel van LEAF ryan?
quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:25 schreef Toto69 het volgende:
[..]
0, verkocht met 0.1 LTC winst. Stelletje pestkoppen, ik kan het wel.
Oké.quote:Op woensdag 29 januari 2014 15:28 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
1. Omdat het topic in heel korte tijd 100 pages heeft, oftewel het heeft veel steun.
2. De block halving is over 4 dagen, dan stijgt de prijs gewoon omdat miners er anders minder aan kunnen verdienen.
3. Het is als je het met andere coins vergelijkt gewoon heel goedkoop. Zoals Kittehcoin en TIPS niet echt super populair, maar toch best wel een beetje. Ook heeft het 5 keer zo weinig munten als Kittehcoin, waardoor het in principe als de steun ongeveer even groot is ongeveer 5 keer zo duur zou moeten zijn. Maar dat is overdreven, maar misschien 2 keer ofzo. En Kitteh coin is wel meer dan 60 satoshi waard, terwijl dat al veel meer is dan de 17 van LEAF nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |