SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doe gezellig met ons mee![]()
![]()
Conspiracy theorists of the world, believers in the hidden hands of the Rothschilds and the Masons and the Illuminati, we skeptics owe you an apology. You were right. The players may be a little different, but your basic premise is correct: The world is a rigged game.
Matt Taibbi
Soms gaat het ineens erg rap.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:50 schreef Blaadjes het volgende:
Goeie TT
Ik schrok al. Had helemaal niet door dat we al zo ver waren
Ik ga vanaaf of morgen een mooie cake maken voor op werk.quote:
Heb nog wel lekkere boter die je kan gebruiken.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Ik ga vanaaf of morgen een mooie cake maken voor op werk.![]()
Weet iemand nog een leuke tekst wat ik er op kan zetten.
Ik werkte hier 2 jaar en bv heet TYCO.
en had de vorige keer al tyco er op gezet dus doe ik niet nog eens
Achteraan sluiten a.u.b.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat blijkt.
Dat eten klonk goed! Je hebt al een vriend zeker?
Dat ga ik er niet op zettenquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:53 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Heb nog wel lekkere boter die je kan gebruiken.
Het was ook heerlijkquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
Ja dat blijkt.
Dat eten klonk goed! Je hebt al een vriend zeker?
AANVALLUHH!!quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Thank You COodbyequote:Op woensdag 29 januari 2014 11:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
kquote:
Zat die niet heel ver weg?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:54 schreef essnhills het volgende:
[..]
Het was ook heerlijkvriendinnen hadden een beetje twijfels over de salade (want ik deed maar wat) maar door voorgaande successen met mijn 'ik doe maar wat-kookkunsten' lieten ze mij beslissen over het eten (en ohja, ik was jarig
) en we zaten toch lekker te smullen
![]()
En ik heb al een vriend ja
Oeh die is goedquote:
Dumpen die handel blaadjes is veels te lang al vrijgezel.quote:
Ja, in Taiwan.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef Blaadjes het volgende:
[..]
k
[..]
Zat die niet heel ver weg?
Zit je nu op een fiets stroom te maken ?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef Insomnia_ het volgende:
hallo het leven is erg saai zonder stroom
En daarom moet ik mijn vriend maar dumpen?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:57 schreef theguyver het volgende:
[..]
Oeh die is goed
[..]
Dumpen die handel blaadjes is veels te lang al vrijgezel.
quote:
Echt niet, vorig jaar een fantastische stroomstoring meegemaaktquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef Insomnia_ het volgende:
nee mobiel. Verder heb ik niksquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:58 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zit je nu op een fiets stroom te maken ?
Duurt het nog lang?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:56 schreef Insomnia_ het volgende:
Na 9 maanden nog slapeloze nachten van overgehouden?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:58 schreef theguyver het volgende:
[..]
Echt niet, vorig jaar een fantastische stroomstoring meegemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |