Of niet elke dag je haar wassen. Elke dag douchen kan best.quote:
Als ik echt lang onder de douche sta met graatje 39.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:12 schreef Lienekien het volgende:
Sowieso minder warm douchen.
Komen die schilfers van de droogte of van iets anders? Wel eens gedacht aan roos of eczeem?
Ja, hou daar dan eens mee op.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:23 schreef K44S het volgende:
[..]
Als ik echt lang onder de douche sta met graatje 39.
Kun je na pakweg 1 uur, het van me voorhoofd af krabben.
Wist niet dat je boos werd ?:Pquote:
Oh, hoofdhuid. Ik las verkeerd.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Of niet elke dag je haar wassen. Elke dag douchen kan best.
Jij bent degene die er last van heeft andersquote:
Ik zeg dat ik 39 graden douch, ik zeg niet dat ik wist dat dat de oorzaak was.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:26 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Jij bent degene die er last van heeft anders![]()
Je weet dat zo warm douchen een gevolg hebt. Dat gevolg wil je niet meer hebben. Maar je wilt een deel van de oorzaak niet veranderen
Ik lees dit:quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:27 schreef K44S het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik 39 graden douch, ik zeg niet dat ik wist dat dat de oorzaak was.
Lezen meid.
Conclusies trekken, jochie.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:23 schreef K44S het volgende:
[..]
Klopt, maar de manier hoe ik het krijg wil zeggen dat ik het had moeten weten.quote:
En bedankt mevrouw.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:29 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik lees dit:
[..]
Conclusies trekken, jochie.
ik douch om de 2 dagen ofzo.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:32 schreef Greyson het volgende:
Hoe vaak douche je? Als je elke dag douche, is wat overdreven. Of ga dan om de dag korter douchen. Als je elke dag onder de douche staat ga dan niet elke dag shampoo gebruiken. Dat droogt ook de huid enorm uit.
Na het douchen insmeren met nivea crème of ik gebuik laatst Cien (geloof het of niet bij de Lidl te koop) werkt als een tierelier.
Voor het slapen gaan ook nog een keer smeren.
Mijn eerste advies was minder warm douchen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:31 schreef K44S het volgende:
Klopt, maar de manier hoe ik het krijg wil zeggen dat ik het had moeten weten.
Ik reageerde of het kwam door andere opties, ( dus: Komen die schilfers van de droogte of van iets anders? Wel eens gedacht aan roos of eczeem? ).quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:40 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Mijn eerste advies was minder warm douchen.
Toen reageerde je nog een keer dat bij lang warm douchen het probleem erger is.
Dus herhaalde ik dat je dus niet zo warm moet douchen.
Maar wel verdomd koud ...... en ik heb al last van dooie vingers.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:42 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Had ik ook last van, toen ik was overgestapt op koud douchen heb ik er na een paar weekjes geen last meer van gehad.
Koud douchen is sowieso stukken beter voor je huid en haar.
Ik weet het, ik ben ook best een koukleum. Maar het went na een tijdje.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:43 schreef K44S het volgende:
[..]
Maar wel verdomd koud ...... en ik heb al last van dooie vingers.
Sta je regelmatig een uur onder een hete douche..?quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:23 schreef K44S het volgende:
[..]
Sorry, ik sta misschien 10-20 min onder de douch.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:49 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Sta je regelmatig een uur onder een hete douche..?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |