Nee, mn buik groeit wel, maar omdat ik van mezelf al zwaarder ben valt het hoor onbekende nog niet op.. Man en ik zien wel langzaam verschil maar op n foto.... Nope.quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:54 schreef Risu het volgende:
Jemig nikki, hij lijkt er wel gewoon opgeplakt. Heb je geen evenwichtsproblemen? Mooi hoor.
Wat zien jullie er trouwens allemaal mooi uit zegStralende zwangeren.
GM heb jij geen plaatje voor ons?
Ja? Ik zie het niet zo maar kan wel hoor!quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:51 schreef Burdie het volgende:
JJ slankie! Mooi buikje.
Bolletje, nice!
Nikki.
Enf, flink gegroeid volgens mij? Wat heb je onder je dekbed verstopt?.
Wat een grotequote:Op woensdag 12 februari 2014 14:43 schreef Enfermera het volgende:
Ja das mn minnaar. Hij mag dagelijks tussen mijn benen
Ik vind juist de beginnetjes zo leuk. Dat is het begin van iets heel moois.quote:Op woensdag 12 februari 2014 14:42 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Nee, mn buik groeit wel, maar omdat ik van mezelf al zwaarder ben valt het hoor onbekende nog niet op.. Man en ik zien wel langzaam verschil maar op n foto.... Nope.
Zodra t fotowaardig wordt kom ik spammen hoor
Maar jij hebt 2 baby'squote:Op woensdag 12 februari 2014 21:01 schreef _NIKKI_ het volgende:
Momo het doet gelukkig echt geen pijn hoor.
En zelf voel ik me helemaal niet zo dik eigenlijk. Als ik die foto's zie dan heb ik het idee dat het over iemand anders gaat.
Klaproosss wat een schattig 37 weken bolletje. Jouw buik past 2 keer in de mijne.
Dit dusquote:Op woensdag 12 februari 2014 18:09 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, maar toch denk ik dat dat anders voelt als je van jezelf al uit 45% buikspek bestaat (zoals ik)ik heb zon pens dat dat echt pas leuk wordt om te tonen als je in je derde trimester zit
![]()
Mooie buiken ladies! Maar even een extravoor nikki!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zwelt sowieso laag op itt tot de middenbuikjes hier...
[ Bericht 9% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 13-02-2014 12:06:02 ]S. 2014
J. 2016
Nu andere foto onder de spoilerquote:Op woensdag 12 februari 2014 22:16 schreef Vlindur het volgende:
Ja, maak es een foto van een afstandjedit is te upclose joh
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Ga ik doenquote:Op donderdag 13 februari 2014 11:50 schreef BlueEyes het volgende:
Chanty, doe je ook een foto van jou in je sollicitatie-kleding?![]()
Ben heul benieuwd hoe je die prachtige bol gaat verhullen!
Ja he, dat vind ik ookquote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Chanty wat een mooie buik heb jij.En stiekem vind ik die van jou extra speciaal omdat je er zo lang op hebt moeten wachten.
Zo lief van julliequote:
Ja geloof het ook, Maar bij jou was het al je tweede toch? hier eerstequote:Op donderdag 13 februari 2014 13:42 schreef Cantare het volgende:
We gaan best gelijk op volgens mij!
+1quote:Op donderdag 13 februari 2014 12:47 schreef _NIKKI_ het volgende:
Chanty wat een mooie buik heb jij.En stiekem vind ik die van jou extra speciaal omdat je er zo lang op hebt moeten wachten.
Zelfs zonder MMM achtergrond vond ok dat al. Extraquote:Op donderdag 13 februari 2014 13:15 schreef Chanty het volgende:
[..]
Zo lief van jullie
Soms word ik 's ochtends wakker en dan zie ik ineens mijn buik en denk: oh ja, het is echt en geen droomOf dat ik buiten loop en ineens helemaal emo word bij de gedachte dat er in mijn buik nu een klein jongetje meeschommelt. Gewoon een compleet mensje met vingertjes, haartjes, beentjes, die kan bewegen en mij straks mama noemt
![]()
Het was bedoeld als complimentquote:Op donderdag 13 februari 2014 18:47 schreef Bolletje... het volgende:
En bedankt he Chanty
Zo te lezen is jouw bolletje ook in de
MMM ontstaan he? Joopie is een IVF eskimootje, dus begrijp je emoties heeel goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |