in supermarkten is 3/4e ook gewoon van fl naar ¤ gegaan hoor. Niet alleen in snackbars.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:14 schreef Broadway het volgende:
Ik gebruikt het heel soms als iets belachelijk duur is om te vragen om het nou de gulden of de europrijs is, vinden verkopers nooit leuk
Restaurants en snackbars zijn wel de grootste oplichters die van NLG 1,75 voor een frikandel doodleuk ¤ 1,75 hebben gemaakt. Verder wil ik er niet aan denken, dingen worden sowieso duurder. (vraag me niet waarom eigenlijk, misschien omdat ik altijd bij Albert Heijn boodschappen doe
Dat klopt, maar toch lijkt mijn brein te zeggen, dat mijn bewustzijn over wat iets kost, makkelijker in guldens te beschouwen is.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Het is toch helemaal niet meer realistisch om 12 jaar na de invoering te gaan omrekenen met het regeltje van toen?
Ook maar de waarde van de Euro schijnt officieel nog steeds ongeveer Fl 2,20 te zijn dus helemaal onrealistisch is het niet.quote:Op woensdag 29 januari 2014 10:31 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Het is toch helemaal niet meer realistisch om 12 jaar na de invoering te gaan omrekenen met het regeltje van toen?
2.20371 als ik het goed hebquote:Op woensdag 29 januari 2014 11:44 schreef Broadway het volgende:
[..]
Ook maar de waarde van de Euro schijnt officieel nog steeds ongeveer Fl 2,20 te zijn dus helemaal onrealistisch is het niet.
Dit, enquote:
Correct, maar het probleem is dat mensen denken 'Ja dat was vroeger 5 gulden, en nu omgerekend 10. Wat een kutmunt die euro.'quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:44 schreef Broadway het volgende:
[..]
Ook maar de waarde van de Euro schijnt officieel nog steeds ongeveer Fl 2,20 te zijn dus helemaal onrealistisch is het niet.
Feitelijk 2.1 zoveel. we zijn miljarden verloren met die fout.quote:Op woensdag 29 januari 2014 11:57 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
2.20371 als ik het goed heb
Waarom weet ik dit nog?
Ja oké, de wisselkoers was 2.20371 op het moment van overschakelingquote:Op woensdag 29 januari 2014 13:47 schreef Murdera het volgende:
[..]
Feitelijk 2.1 zoveel. we zijn miljarden verloren met die fout.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |