Speciaal een account aangemaakt voor deze reactie?quote:
Ligt enigszins aan de wax die je gebruikt. Ik vond het huismerk van de AH veruit de beste, omdat het jusit totaal niet stroef was (mits je het warm had gemaakt tussen je handen).quote:Op woensdag 29 januari 2014 09:50 schreef BRooster het volgende:
Al is wax altijd stroever dan gel, is mijn ervaring.
van wax gebruik je niet snel te weinigquote:Op woensdag 29 januari 2014 09:34 schreef Flashbag het volgende:
Hmmm het bleef bij mij heel erg vettig en stroef. Moet zeker wat meer gebruiken dan denk ik. Zal eens wat uitproberen vanmiddag
Water en wax gaan niet zo goed samen.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:57 schreef quirina het volgende:
Zorgen dat je warme handen hebt. Ff je handen onder een warme kraan wassen voordat je wax in je haar doet.
Ze zegt ook handen opwarmen onder de kraan, niet de wax.. Dus eerst handen afdrogen na het warmte waterquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:59 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Water en wax gaan niet zo goed samen.
Maar voordat je je handen weer droog hebt zijn ze weer 'koud'.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:36 schreef AMangold het volgende:
[..]
Ze zegt ook handen opwarmen onder de kraan, niet de wax.. Dus eerst handen afdrogen na het warmte water
of geen wax gebruikenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:39 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Maar voordat je je handen weer droog hebt zijn ze weer 'koud'.![]()
Gewoon de wax goed warm wrijven tussen je handen of de föhn erop werkt het best.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |