Abbo loopt nog 345 dagen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:09 schreef Slayage het volgende:
[..]
loopt je abbo nog? want als je abbo verloopt kan je de games ook niet meer spelen
klopt nietquote:Op donderdag 30 januari 2014 19:12 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
Abbo loopt nog 345 dagen.
edit; Reclame:
bij 0.28 zie je de games staan die er nog bij moeten zitten
Je ziet wel meer games in dat overzichtje die je nu niet meer gratis kunt aanschaffen. Wel spelen als je het dus voor de 29ste aangeschaft had.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:12 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
edit; Reclame:
Hé wat jammer. Bedankt voor de informatie. Dan maar eens Metro uitproberen.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:16 schreef Pettigrew81 het volgende:
[..]
Je ziet wel meer games in dat overzichtje die je nu niet meer gratis kunt aanschaffen. Wel spelen als je het dus voor de 29ste aangeschaft had.
Dat heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk. Niet bij de PS3, maar ook nooit bij de PS1 en de PS2.quote:Op donderdag 30 januari 2014 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Flippen bij jullie die controlers ook wel eens helemaal?![]()
Dan gaan ze ineens allemaal random shit doen, en valt er echt niet meer mee te spelen
Waarschijnlijk Amerikaans aanbod. Dat loopt niet altijd synchroon met de EU.quote:Op donderdag 30 januari 2014 19:12 schreef SomebodyReal het volgende:
[..]
edit; Reclame:
Ja? Mooi. Het spel is heel goedkoop nu.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef Ixnay het volgende:
Ni no kuni zou ik jou zeker aanraden gezien je game smaak.
Doen! Wel het mooie originele hoesje en niet die nare essentials.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja? Mooi. Het spel is heel goedkoop nu.
Ja Wat een goed jaar he? En dan heb ik dus nooit tales of Symphonia kunnen spelen dus ben blij met de nieuwe game. Na dat ik de eerste Tales had gespeeld ben ik echt gaan zoeken want ik heb best wel diverse consoles. Dus voor psp heb ik tales of Innocence gedownload.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Doen! Wel het mooie originele hoesje en niet die nare essentials.Na +/- 80 uur was ik helemaal klaar met Ni no Kuni.
Tales of Xillia 2 komt trouwens ook in 2014 nog naar Europa. Eindelijk iemand die mijn liefde voor jRPG's deelt.!
Moet heel eerlijk zeggen dat ik Tales of Xillia nog moet uitspelen, heb de voorkeur aan mijn studie en Kingdom Hearts 1.5 gegeven.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:03 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja Wat een goed jaar he? En dan heb ik dus nooit tales of Symphonia kunnen spelen dus ben blij met de nieuwe game. Na dat ik de eerste Tales had gespeeld ben ik echt gaan zoeken want ik heb best wel diverse consoles. Dus voor psp heb ik tales of Innocence gedownload.
Speelde je ook de Atelier games? Ik baal dat ze de games opeens veranderd hebben zodat je een tijds limiet hebt. Nou ik haat stress en dus ook een tijds limiet en dat wil ik in mijn leven niet laat staan in een game waar ik voor de lol mee speel en om te ontspannen. Ik vind Ar Tonelico ook wel leuk.
Ik zag dat SE nog een game gaan uitbrengen Bravely Default. Is dat wat denk je?
en bedankt voor de tip over ni no kuni. Ik wist niet dat er verschil was.
Nope alleen Dragon Quest VIII helaas.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:39 schreef itsme het volgende:
Oke. Bedankt voor de tip. Maar heb je de andere DQ niet gespeeld? DQVIII was ook mijn eerste. Is een van mijn favoriete games nog steeds, maar de andere zijn ook leuk. Op de ds.
O ja Kingdom Hearts Ik heb 1 en 2 maar deel 1 vond ik echt er ver boven uit steken. Hoe is 1.5?
Kingdom Hearts op een handheld lijkt mij ook niet veel soeps nee.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:47 schreef itsme het volgende:
O nee....of wacht... O jadaarom had ik het niet gekocht.
Heb opde ds ook een kingdom hearts spelletje geprobeerd maar vond daar niets aan.
Hoe lang we al wachten zeg op KH 3.![]()
KH 2 vond ik leuk maar niet te vergelijken met 1. Maar even complimenteren dat je je studie op de eerste (of 2e na Kh) hebt gezet!
Heb speciaal voor Dragon Quest en Kingdom Hearts een PS2 geleend.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:58 schreef itsme het volgende:
Ja Ik ga ook nog lang niet aan de ps4. Ik denk dat het lang zal duren voor ik er een kan betalen dus dit keer zal ik FF15 niet gelljk kunnen gaan spelen.
Ik heb de oude ps3 nog die met 50 gb waar je ps2 en 1 spellen op kunt spelen, en dan een omgebouwde ps voor US games.
Een jaar langer wachten en het spel kost nog maar 10 euro online.Daarom ben ik zo blij dat ik ontdekt heb dat ik The Tales games zo leuk vind. Want ik bleef mijn FF games maar herspelen. FFXIII was mijn eerste en enige
platinum.
En mocht je van plan zijn een Final Fantasy te gaan spelen...quote:Op zondag 2 februari 2014 16:56 schreef itsme het volgende:
[..]
Ja? Mooi. Het spel is heel goedkoop nu.
Ik vind XIII beter dan XIII-2 maar ik had mijzelf ook een uitdaging gegeven door alle hunts 5 sterren te moeten halen. (Geen goede NL zin) Ook kan ik nog steeds genieten van een Chrono Trigger of Terranigma op de snes dus. Heb zelf nu 2 snessen waarvan een de Amerikaanse maar heb ook de snes emulator op psp. Tuurlijk is het uiterlijk heel stuk minder maar de games zelf blijven leuk.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:18 schreef Ixnay het volgende:
[..]
En mocht je van plan zijn een Final Fantasy te gaan spelen...
De epische status die de games op de PS1 en PS2 hadden is nu weinig van over helaas.
Wel is XIII-2 duidelijk beter/leuker dan XIII.
Ik vond XIII niet meer dan 1 lange saaie weg. Weinig uitdaging en afwisseling. In hoofdstuk 10 van de 13 kon je pas kiezen hoe je je karakters kunt laten ontwikkelen. Verhaal was slecht.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:23 schreef itsme het volgende:
[..]
Ik vind XIII beter dan XIII-2 maar ik had mijzelf ook een uitdaging gegeven door alle hunts 5 sterren te moeten halen. (Geen goede NL zin) Ook kan ik nog steeds genieten van een Chrono Trigger of Terranigma op de snes dus. Heb zelf nu 2 snessen waarvan een de Amerikaanse maar heb ook de snes emulator op psp. Tuurlijk is het uiterlijk heel stuk minder maar de games zelf blijven leuk.
Ik vind deel 2 echt vele malen leuker dan deel 1quote:Op maandag 3 februari 2014 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind Kingdom Hearts sowieso niet veel aan. Duurt allemaal veel te lang en is veel te vaag. Maar is ook alweer lang geleden dat ik het geprobeerd heb dus misschien vind ik het nu wel tof.
Disgaea 4quote:Op zondag 2 februari 2014 17:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:
[..]
Doen! Wel het mooie originele hoesje en niet die nare essentials.Na +/- 80 uur was ik helemaal klaar met Ni no Kuni.
Tales of Xillia 2 komt trouwens ook in 2014 nog naar Europa. Eindelijk iemand die mijn liefde voor jRPG's deelt.!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |