abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136144280
quote:
99s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:09 schreef Slayage het volgende:

[..]

loopt je abbo nog? want als je abbo verloopt kan je de games ook niet meer spelen
Abbo loopt nog 345 dagen.

edit; Reclame:
bij 0.28 zie je de games staan die er nog bij moeten zitten
pi_136144376
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:12 schreef SomebodyReal het volgende:

[..]

edit; Reclame:
klopt niet :P
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  donderdag 30 januari 2014 @ 19:16:29 #28
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_136144466
quote:

[..]

edit; Reclame:
Je ziet wel meer games in dat overzichtje die je nu niet meer gratis kunt aanschaffen. Wel spelen als je het dus voor de 29ste aangeschaft had.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_136144532
quote:
3s.gif Op donderdag 30 januari 2014 19:16 schreef Pettigrew81 het volgende:

[..]

Je ziet wel meer games in dat overzichtje die je nu niet meer gratis kunt aanschaffen. Wel spelen als je het dus voor de 29ste aangeschaft had.
Hé wat jammer. Bedankt voor de informatie. Dan maar eens Metro uitproberen.
pi_136144628
quote:
11s.gif Op donderdag 30 januari 2014 17:35 schreef AldoTheApache het volgende:
Flippen bij jullie die controlers ook wel eens helemaal? :')

Dan gaan ze ineens allemaal random shit doen, en valt er echt niet meer mee te spelen :')
Dat heb ik nog nooit meegemaakt eigenlijk. Niet bij de PS3, maar ook nooit bij de PS1 en de PS2.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_136146181
quote:

[..]

edit; Reclame:
Waarschijnlijk Amerikaans aanbod. Dat loopt niet altijd synchroon met de EU.
pi_136167000
Ik moet even spuiten.

Heb mijzelf getrakteerd op allerlei games. (Had een financieel en erg nodig mazzeltje)
Niet zo lang geleden de Tales serie ontdekt en Tales of Graces gekocht. daarna Xilia. Ik vond Graces leuker terwijl de meeste juist Xilia beter vonden.

Nu heb ik ook Suikoden 3 en Tales of The Abyss online gekocht en al binnen.
Speel nu Suikoden V maar vond 4 beter. Ook in de minderheid want iedereen vind 5 beter. Ik vind het een beetje saai.

En ik heb ook Tales of Symphonia Chronicles besteld en Lightning Returns.

Wat is dat lekker als je aan het gamen bent en je weet dat je nog een goede nieuwe game hebt. *O* (ok zo met lezen als je weet dat je nog een goed boek hebt erna dan leest het boek beter) :+

Ik ben altijd meer van de Final Fantasy,Dragon Quest en Atelier Iris games

Zit ook nog te denken om Ni No Kuni te kopen.
  vrijdag 31 januari 2014 @ 12:59:51 #33
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136167361
Ni no kuni zou ik jou zeker aanraden gezien je game smaak.
pi_136244805
quote:
0s.gif Op vrijdag 31 januari 2014 12:59 schreef Ixnay het volgende:
Ni no kuni zou ik jou zeker aanraden gezien je game smaak.
Ja? Mooi. Het spel is heel goedkoop nu. *O*
  zondag 2 februari 2014 @ 17:40:00 #35
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_136246581
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 16:56 schreef itsme het volgende:

[..]

Doen! Wel het mooie originele hoesje en niet die nare essentials. :@ Na +/- 80 uur was ik helemaal klaar met Ni no Kuni.

Tales of Xillia 2 komt trouwens ook in 2014 nog naar Europa. Eindelijk iemand die mijn liefde voor jRPG's deelt. :D!
''I came here to kick gum and chew ass, and I'm all out of gum!''
pi_136247499
quote:
99s.gif Op zondag 2 februari 2014 17:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Doen! Wel het mooie originele hoesje en niet die nare essentials. :@ Na +/- 80 uur was ik helemaal klaar met Ni no Kuni.

Tales of Xillia 2 komt trouwens ook in 2014 nog naar Europa. Eindelijk iemand die mijn liefde voor jRPG's deelt. :D!
Ja Wat een goed jaar he? En dan heb ik dus nooit tales of Symphonia kunnen spelen dus ben blij met de nieuwe game. Na dat ik de eerste Tales had gespeeld ben ik echt gaan zoeken want ik heb best wel diverse consoles. Dus voor psp heb ik tales of Innocence gedownload.

Speelde je ook de Atelier games? Ik baal dat ze de games opeens veranderd hebben zodat je een tijds limiet hebt. Nou ik haat stress en dus ook een tijds limiet en dat wil ik in mijn leven niet laat staan in een game waar ik voor de lol mee speel en om te ontspannen. Ik vind Ar Tonelico ook wel leuk.

Ik zag dat SE nog een game gaan uitbrengen Bravely Default. Is dat wat denk je?

en bedankt voor de tip over ni no kuni. Ik wist niet dat er verschil was. :D
  zondag 2 februari 2014 @ 18:33:15 #37
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_136248799
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:03 schreef itsme het volgende:

[..]

Ja Wat een goed jaar he? En dan heb ik dus nooit tales of Symphonia kunnen spelen dus ben blij met de nieuwe game. Na dat ik de eerste Tales had gespeeld ben ik echt gaan zoeken want ik heb best wel diverse consoles. Dus voor psp heb ik tales of Innocence gedownload.

Speelde je ook de Atelier games? Ik baal dat ze de games opeens veranderd hebben zodat je een tijds limiet hebt. Nou ik haat stress en dus ook een tijds limiet en dat wil ik in mijn leven niet laat staan in een game waar ik voor de lol mee speel en om te ontspannen. Ik vind Ar Tonelico ook wel leuk.

Ik zag dat SE nog een game gaan uitbrengen Bravely Default. Is dat wat denk je?

en bedankt voor de tip over ni no kuni. Ik wist niet dat er verschil was. :D
Moet heel eerlijk zeggen dat ik Tales of Xillia nog moet uitspelen, heb de voorkeur aan mijn studie en Kingdom Hearts 1.5 gegeven. :@

Atelier games heb ik nooit gespeeld, spreekt mij niet echt aan. Favoriete jRPG's zijn toch echt wel Kingdom Hearts en Dragon Quest VIII.

En er is weinig verschil tussen de originele en de essenstials edition hoor, alleen het hoesje eigenlijk. Die vind ik zo ontiegelijk lelijk. :')
pi_136249057
Oke. Bedankt voor de tip. Maar heb je de andere DQ niet gespeeld? DQVIII was ook mijn eerste. Is een van mijn favoriete games nog steeds, maar de andere zijn ook leuk. Op de ds.

O ja Kingdom Hearts Ik heb 1 en 2 maar deel 1 vond ik echt er ver boven uit steken. Hoe is 1.5?
  zondag 2 februari 2014 @ 18:44:46 #39
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_136249253
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:39 schreef itsme het volgende:
Oke. Bedankt voor de tip. Maar heb je de andere DQ niet gespeeld? DQVIII was ook mijn eerste. Is een van mijn favoriete games nog steeds, maar de andere zijn ook leuk. Op de ds.

O ja Kingdom Hearts Ik heb 1 en 2 maar deel 1 vond ik echt er ver boven uit steken. Hoe is 1.5?
Nope alleen Dragon Quest VIII helaas.

Kingdom Hearts 1.5 is alleen een HD remake van Kingdom Hearts 1 met Re:Chain of Memories als kaartspel en 358/2 Days als bijna 3 uur durende cinematic retelling. :P
pi_136249361
O nee....of wacht... O ja :+ daarom had ik het niet gekocht.

Heb opde ds ook een kingdom hearts spelletje geprobeerd maar vond daar niets aan.
Hoe lang we al wachten zeg op KH 3. :(

KH 2 vond ik leuk maar niet te vergelijken met 1. Maar even complimenteren dat je je studie op de eerste (of 2e na Kh :+ ) hebt gezet! ^O^
  zondag 2 februari 2014 @ 18:52:00 #41
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_136249573
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:47 schreef itsme het volgende:
O nee....of wacht... O ja :+ daarom had ik het niet gekocht.

Heb opde ds ook een kingdom hearts spelletje geprobeerd maar vond daar niets aan.
Hoe lang we al wachten zeg op KH 3. :(

KH 2 vond ik leuk maar niet te vergelijken met 1. Maar even complimenteren dat je je studie op de eerste (of 2e na Kh :+ ) hebt gezet! ^O^
Kingdom Hearts op een handheld lijkt mij ook niet veel soeps nee. :@ Enige games die ik echt graag speelde op mijn handheld waren Pokemon games. :P

Kingdom Hearts 3 en Final Fantasy 15 hopelijk beide in 2015, dan heb ik een gegronde reden om een PS4 aan te schaffen.

En studie moet altijd op de eerste plaats he, wil graag naar de universiteit volgend jaar. :)
pi_136249837
Ja Ik ga ook nog lang niet aan de ps4. Ik denk dat het lang zal duren voor ik er een kan betalen dus dit keer zal ik FF15 niet gelljk kunnen gaan spelen.

Ik heb de oude ps3 nog die met 50 gb waar je ps2 en 1 spellen op kunt spelen, en dan een omgebouwde ps voor US games.
Een jaar langer wachten en het spel kost nog maar 10 euro online. ;) Daarom ben ik zo blij dat ik ontdekt heb dat ik The Tales games zo leuk vind. Want ik bleef mijn FF games maar herspelen. FFXIII was mijn eerste en enige :P platinum.
  zondag 2 februari 2014 @ 19:01:11 #43
343755 Mauskoekwaus
Spreekt voor zich toch?
pi_136249933
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:58 schreef itsme het volgende:
Ja Ik ga ook nog lang niet aan de ps4. Ik denk dat het lang zal duren voor ik er een kan betalen dus dit keer zal ik FF15 niet gelljk kunnen gaan spelen.

Ik heb de oude ps3 nog die met 50 gb waar je ps2 en 1 spellen op kunt spelen, en dan een omgebouwde ps voor US games.
Een jaar langer wachten en het spel kost nog maar 10 euro online. ;) Daarom ben ik zo blij dat ik ontdekt heb dat ik The Tales games zo leuk vind. Want ik bleef mijn FF games maar herspelen. FFXIII was mijn eerste en enige :P platinum.
Heb speciaal voor Dragon Quest en Kingdom Hearts een PS2 geleend. :P
  zondag 2 februari 2014 @ 21:18:22 #44
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136259232
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 16:56 schreef itsme het volgende:

[..]

En mocht je van plan zijn een Final Fantasy te gaan spelen...
De epische status die de games op de PS1 en PS2 hadden is nu weinig van over helaas.

Wel is XIII-2 duidelijk beter/leuker dan XIII.
pi_136259695
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:18 schreef Ixnay het volgende:

[..]

En mocht je van plan zijn een Final Fantasy te gaan spelen...
De epische status die de games op de PS1 en PS2 hadden is nu weinig van over helaas.

Wel is XIII-2 duidelijk beter/leuker dan XIII.
Ik vind XIII beter dan XIII-2 maar ik had mijzelf ook een uitdaging gegeven door alle hunts 5 sterren te moeten halen. (Geen goede NL zin) Ook kan ik nog steeds genieten van een Chrono Trigger of Terranigma op de snes dus. Heb zelf nu 2 snessen waarvan een de Amerikaanse maar heb ook de snes emulator op psp. Tuurlijk is het uiterlijk heel stuk minder maar de games zelf blijven leuk. :+
  zondag 2 februari 2014 @ 23:59:37 #46
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_136270075
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:23 schreef itsme het volgende:

[..]

Ik vind XIII beter dan XIII-2 maar ik had mijzelf ook een uitdaging gegeven door alle hunts 5 sterren te moeten halen. (Geen goede NL zin) Ook kan ik nog steeds genieten van een Chrono Trigger of Terranigma op de snes dus. Heb zelf nu 2 snessen waarvan een de Amerikaanse maar heb ook de snes emulator op psp. Tuurlijk is het uiterlijk heel stuk minder maar de games zelf blijven leuk. :+
Ik vond XIII niet meer dan 1 lange saaie weg. Weinig uitdaging en afwisseling. In hoofdstuk 10 van de 13 kon je pas kiezen hoe je je karakters kunt laten ontwikkelen. Verhaal was slecht.

Grafisch was het mooi. Maar ik had liever gehad dat ze die tijd hadden gestoken in een boeiend battlesysteem, level-up-systeem, setting/omgeving. In XIII-2 hadden ze de grootste kritiekpunten van XIII aangepakt. Het verhaal blijft emo/whiney, maar ik kan er mee leven. Ik ga Lightning Returns zeker spelen maar kijk meer uit naar X HD en XV.
  maandag 3 februari 2014 @ 09:44:25 #47
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_136275858
Ik vind Kingdom Hearts sowieso niet veel aan. Duurt allemaal veel te lang en is veel te vaag. Maar is ook alweer lang geleden dat ik het geprobeerd heb dus misschien vind ik het nu wel tof.
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_136288805
bij mm beyond en gt 6 27 euri
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 3 februari 2014 @ 17:20:06 #49
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_136291295
quote:
7s.gif Op maandag 3 februari 2014 09:44 schreef boem-dikkie het volgende:
Ik vind Kingdom Hearts sowieso niet veel aan. Duurt allemaal veel te lang en is veel te vaag. Maar is ook alweer lang geleden dat ik het geprobeerd heb dus misschien vind ik het nu wel tof.
Ik vind deel 2 echt vele malen leuker dan deel 1 O+

Ik ben ooit voor de PS2 mijn KH1 kwijtgeraakt (thanks ex! ^O^ ) en een tijd eleden dus maar 1.5 aangeschaft op de PS3. Gespeeld een tijdje en wist meteen weer waarom ik KH2 zoveel leuker/fijner vond: de bagger besturing van KH1 :{
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_136295053
quote:
99s.gif Op zondag 2 februari 2014 17:40 schreef Mauskoekwaus het volgende:

[..]

Disgaea 4 :Y)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')