wil je die erbij hebben dan? Pokémon X en Y kun je in elke denkbare gamewinkel halen. Dat is geen moeilijke zoektochtquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:40 schreef porsche1 het volgende:
Pikachu nintentedo hebben en deze dan verkopen zonder Pokémon game.
Pijnlijke missers dit.
Je snapt zijn punt nietquote:Op woensdag 29 januari 2014 00:42 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
wil je die erbij hebben dan? Pokémon X en Y kun je in elke denkbare gamewinkel halen. Dat is geen moeilijke zoektocht
Dank je voor het bod. staat genoteerd. Marktplaats heeft een bod van 190 euro staan. Echter willen mensen daar nog wel eens abrupt stoppen met reageren... Ik wacht het nog even rustig afquote:
Tof, nee klopt haha!quote:Op woensdag 29 januari 2014 17:24 schreef JufDori het volgende:
Oh wauw! Ik kon m in de winkel nergens meer vinden!!! Ik bied 160
Tsja, een gewone 3DS XL is nieuw goedkoper. Dus je moet 'm ook echt kopen als liefhebber, niet omdat je een 3DS XL wil.quote:Op donderdag 30 januari 2014 20:22 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
zeker! tegen mijn verwachting in hebben helaas nog niet zo veel mensen gereageerd :-P
Bij de wehkamp inderdaad 1 euro goedkoper! bij Gameshop twente alleen als je er 40 euro bij uitgeeft. is een actie ;-)!quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:16 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
Tsja, een gewone 3DS XL is nieuw goedkoper. Dus je moet 'm ook echt kopen als liefhebber, niet omdat je een 3DS XL wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |