Was het maar in één keer.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:27 schreef hottentot het volgende:
Goed... zucht..
Hoe komt iedereen er in één keer bij dat het om een complex zou gaan zonder kadastrale scheidingen?
Lachwekkend? Wat ben jij een ontzettend triest persoon zeg...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:57 schreef LittleLady het volgende:
Zoo daar was ik weer, huisje is opgeleverd was keurig in orde en nee heb de schuttingplanken niet meegenomen, heb alleen gezien en gehoord dat de buurvrouw vakantie dagen had opgenomen om de schutting goed in de gaten te houden, ach dat is eigenlijk nog lachwekkender, zit je winterdag de gehele dag de schutting te controleren of de buurvrouw niet snel de planken eraf schroeft.
Weet je wat triest is, gaan klagen over honden die de gehele nacht zouden hebben geblaft die 6 km verderop bij mijn vader logeren en niet eens thuis warenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:58 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Lachwekkend? Wat ben jij een ontzettend triest persoon zeg...
Misschien heeft de buurvrouw wel tinnitus gekregen van die honden van jequote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:59 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Weet je wat triest is, gaan klagen over honden die de gehele nacht zouden hebben geblaft die 6 km verderop bij mijn vader logeren en niet eens thuis waren
Nooit de hand in eigen boezem steken, hoor. Stel je voor.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:59 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Weet je wat triest is, gaan klagen over honden die de gehele nacht zouden hebben geblaft die 6 km verderop bij mijn vader logeren en niet eens thuis waren
Ooooooh het ligt nooit aan jou natuurlijk. Logisch...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:59 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Of het is triest dat het nodig is, gezien het topic kan ik me de reactie van buurvrouw voorstellen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:58 schreef Bartjebart het volgende:
ach dat is eigenlijk nog lachwekkender
Zit je nou mijn quote aan te passen zodat het lijkt alsof ik dat heb gezegd?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:14 schreef Wespensteek het volgende:
[..]
Of het is triest dat het nodig is, gezien het topic kan ik me de reactie van buurvrouw voorstellen.
Even alles terzijde.........quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:59 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Misschien stonden de palen er al.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:26 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Even alles terzijde.........
Zou je misschien willen uitleggen hoe de buurvrouw en jij de schutting hebben geregeld?
In een van je eerdere berichten schreef je dat de palen van haar waren. De helft van de planken van de buurvrouw en de andere helft van jou.
Ik weet namelijk niet beter dat je een schutting 50/50 koopt, tenminste zo ging het bij mij.
Ja dat kan ook, dat ze beide alleen planken hebben geplaatst, om en om?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:27 schreef Messina het volgende:
[..]
Misschien stonden de palen er al.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:32 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Dit topic doet mij denken aan
I want half.
TS is de bush bitch with a attitudequote:
Ik ben eerder benieuwd wie het schrikdraad heeft geregeld en of ze de stroomrekening deelden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:26 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Zou je misschien willen uitleggen hoe de buurvrouw en jij de schutting hebben geregeld?
In een van je eerdere berichten schreef je dat de palen van haar waren. De helft van de planken van de buurvrouw en de andere helft van jou.
Ik weet namelijk niet beter dat je een schutting 50/50 koopt, tenminste zo ging het bij mij.
Ik heb idd ff vakantie genomen omdat ik dit topic helemaal doorgelezen heb.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:57 schreef LittleLady het volgende:
Zoo daar was ik weer, huisje is opgeleverd was keurig in orde en nee heb de schuttingplanken niet meegenomen, heb alleen gezien en gehoord dat de buurvrouw vakantie dagen had opgenomen om de schutting goed in de gaten te houden, ach dat is eigenlijk nog lachwekkender, zit je winterdag de gehele dag de schutting te controleren of de buurvrouw niet snel de planken eraf schroeft.
Doen wel meer mensen, zo raar is dat niet sterker nog, het zelfde principe kan je nu gewoon kopen en zijn de hekken zwart gespotenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:16 schreef RichardHammond het volgende:
Een hondenkennel van bouwhekken, wtf.
Erg maf topic.
Nee ik had al een hele partij planken, de schutting die er stond was mij verder best maar de buurvrouw, wou hem hoger hebben omdat ze bang was dat mijn suffige oude hond met kapotte heupen over de schutting van 1.80 zou springen, dus zij heeft zelf langere palen gehaald.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:26 schreef No.name.for.me het volgende:
[..]
Gelukkig kom jij niet lachwekkend over.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:57 schreef LittleLady het volgende:
Ik heb mijn buurman gevraagd of hij mijn honden hoorde, of hij mijn dochter door de kamer hoorde rennen, of hij ooit wel eens heeft gehoord dat ik om 3 uur's nachts mijn motor startte,of ik de muziek wel eens keihard aan had staan, het enige wat mijn buurman ooit heeft gehoord was dat ik 3 gaten in een muur heb geboord overdag omdat ik de gitaren wou ophangen, voor de rest hoorde of merkte hij helemaal niets van ons.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooooooh het ligt nooit aan jou natuurlijk. Logisch...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |