abonnement Unibet Coolblue
pi_136070625


Welkom in de Flora & Fauna slowchat! Waar het soms ook wel eens speedchat wil zijn!

6.gif Je bent aangekomen in het kippenhok van het Flora & Fauna subforum op FOK!. Hier kom je alle vaste bezoekers tegen van F&F die hier naast onzinnige en grappige gesprekken ook serieuze discussies voeren over van alles en nog wat.

99.gif Onze opperbevelhebbers
SenestaHetKlusKonijn

Wil je meedoen in dit kippenhok? Van harte welkom! Roep even in het topic en we zetten je er bij. De deur van dit hoenderhuis staat altijd voor iedereen open.

99.gif Onze stamgasten
Cat22 | ElisaB | Ynske | Greys | Missbliss | Ingetje79 | Pagan | Loveless85 | Muis006 | Maes | Senesta | Strega | Bamba | Goodbye | DeZwabber | ferrari_rood | Tombolafan | Takaiki | Rewimo | Oognip | indaha | Mama_mia | Miss_Dynastie | De_Kardinaal | Laysa | Candaasje | Adnap

oliebeestje.jpgwapper_duckie.gifmumble.jpgpagan_vlag.gifslash.jpgdinges.jpgBobjeKlein.gif2gugykl.jpgvl0011b057%2060x60.JPGVampire.gifusericon.jpgwoei.gifuui1.pngAngels_teu20[1].gifOnslowicon.jpgnipje2.jpgCat.jpgstupidfok.GIFfok.jpg261gha0.jpg16jrk11.jpgfosielfok.jpgpanda2aj6d08.gif

1. 2. 3. 4. 5. 6. 7. 8. 9.fuckneehe.gif 10.

quote:
261gha0.jpg

De_Kardinaal. Op 9 april 2013 ben jij tot ons verdriet veel te vroeg overleden.
We zullen je eerlijke, soms botte, komische, wijze, droge en geïnteresseerde posts missen.
Voor altijd in ons hart, haan van ons kippenhok! Waak over deze slowchat!
pi_136070641
Hey onze mod!

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:19 schreef senesta het volgende:
Ik wil het hier niet hebben over de notes of bans die gezet zijn. Ik heb dat met Oognip besproken en ik ga dat niet verder hier met iedereen bespreken.

Wat ik wel graag even recht wil zetten is dat ik blijkbaar de indruk heb gewekt dat ik meerdere users hier pesters vind van Sara. Dat vind ik niet. Mijn kritiek op gedrag richting haar was op dat moment alleen gericht op Oognip.
Ik heb nooit een probleem gemaakt van mensen die haar aanspraken op een normale manier, dat heb ik zelf ook wel gedaan.

Er word eerder ergens verwezen naar mijn uitroep "Wat is er met deze SC gebeurd?!" o.i.d, die sloeg met name op de mensen waarmee ik op dat moment in discussie was die vonden dat de uitspraken van Oognip gewoon alleen maar eerlijk waren en dat dat moest kunnen. Ik was en ben echt verbaast dat dat zo gezien werd en de manier waarop werd gereageerd op op dat moment alleen maar een note.

Verder zie ik steeds "kliek" voorbij komen, waar precies heb ik dat gezegd dan?

Oh en terwijl ik eet en typ zijn er al 79 82 87 nieuwe posts dus ik zal waarschijnlijk niet op iedereen reageren.

Wat er verder op facebook gebeurd daar heb ik geen invloed op.
pi_136070846
Worden een beetje afgetrapte schoentjes zo -O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_136070983
Ja die schoenen tt's vind ik vervelend worden _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_136071059
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:48 schreef Queller het volgende:

[..]

Ja! Rekt het niet, dan scheurt het wel....
En wat scheurt moet genaaid worden?
dag
pi_136071062
Het was óf dat óf iets vlammend sarcastisch. Ik ging maar voor het eerste :+
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 januari 2014 @ 21:31:00 #7
163650 Greys
pi_136071105
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:19 schreef senesta het volgende:
Ik wil het hier niet hebben over de notes of bans die gezet zijn. Ik heb dat met Oognip besproken en ik ga dat niet verder hier met iedereen bespreken.
Dat wil volgens mij ook niemand meer bespreken? :)
Dat lijkt steeds te worden gedacht, maar is volgens mij écht niet zo.

quote:
Wat ik wel graag even recht wil zetten is dat ik blijkbaar de indruk heb gewekt dat ik meerdere users hier pesters vind van Sara. Dat vind ik niet. Mijn kritiek op gedrag richting haar was op dat moment alleen gericht op Oognip.
Ik heb nooit een probleem gemaakt van mensen die haar aanspraken op een normale manier, dat heb ik zelf ook wel gedaan.

Er word eerder ergens verwezen naar mijn uitroep "Wat is er met deze SC gebeurd?!" o.i.d, die sloeg met name op de mensen waarmee ik op dat moment in discussie was die vonden dat de uitspraken van Oognip gewoon alleen maar eerlijk waren en dat dat moest kunnen. Ik was en ben echt verbaast dat dat zo gezien werd en de manier waarop werd gereageerd op op dat moment alleen maar een note.
Er werd ook een aantal keer gesproken over 'met zijn alleen tegen één'.
En dat was absoluut (!) niet aan de orde.

Wat mij bijvoorbeeld op een gegeven moment écht irriteerde (even een voorbeeld, dat praat wat makkelijker denk ik) is dat er iets was dat op dat moment nog klein was, en dat jij er al iets van gezegd had, waarna uren later ineens KlusKonijn (vast goedbedoelend) nog eens om de hoek komt met 'jongens, wel lief zijn tegen elkaar hoor!!!'. Dat was enorm Spuit 11, maar bovendien retebetuttelend. We zijn geen kleuters. Bovendien kan het niet altijd alleen maar kusjekroel zijn, als je met zóveel mensen in één SC zit met zoveel verschillende persoonlijkheden. Dat moet je toch met me eens zijn denk ik. Wat dat betreft zijn we volgens mij een van de meest brave SC's verder...

quote:
Verder zie ik steeds "kliek" voorbij komen, waar precies heb ik dat gezegd dan?
Dat kliek kwam al voorbij toen ik nog crew was, dat weet jij ook. Dat is dus niet iets dat jij gezegd hebt, maar dat wel héél erg gemakkelijk gezegd wordt steeds over de F&F SC, zowel voor als achter de schermen. De meesten zijn dat gewoon beu, want jij weet ook heel goed dat iedereen hier welkom is en de meesten blijven plakken. We voelden ons niet bepaald door jou gesteund als anderen het hadden hier tijdens de rel over de vuige kliek, want je had best mogen zeggen dat je ons kent en dat het tegendeel waar is. Daar kwam ook wel wat onvrede vandaan denk ik...

quote:
Oh en terwijl ik eet en typ zijn er al 79 82 87 nieuwe posts dus ik zal waarschijnlijk niet op iedereen reageren.

Wat er verder op facebook gebeurd daar heb ik geen invloed op.
Fair, daar heb je idd geen invloed op.

Maar je had toch best een béétje voor 'jouw' F&F SC mogen opkomen, bv op momenten dat yvonne iets zegt tegen Bamba (dat voorbeeld van dat Sara best kan zeggen als ze iets té vindt en dat dat niet geloofd werd, terwijl er zat mensen waren die het wel altijd voor haar opnemen). Het voelde alsof je precies op die momenten er niet was of dat je dan niet durfde te zeggen dat het wat dát betreft normaal inderdaad altijd wel heel erg meevalt. Sara post hier niet voor niets al best lang mee... Dan is het behoorlijk jammer dat alleen de negatieve dingen genoemd worden.

Het voelde echt als 'jullie zijn met zijn allen heel fout bezig', ook op gewone normale posts in FB werd niet meer door jullie gereageerd, vervolgens wordt de SC overspóeld met 'betrokken' mods die er normaal nooit zijn en die alleen maar olie op het vuur komen duvelen en dan vindt men het gek dat het heel akelig voelt nu in de SC.

Ik vind dat alles heel erg overtrokken is, óók door sommige users in de SC, maar ook door een deel van het arsenaal aan blauw dat ineens deed alsof we een stel totaal onhanteerbare idioten zijn.

IrishBastard die een ban krijgt van een maand (geloof ik?)
Wat is er gebeurd met eerst een 48 uurs afkoelban? :o

En ja, de bans mogen niet worden besproken, allemaal duidelijkheid, maar dat daar verontwaardiging over komt is dan toch best menselijk?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_136071120
Ik kom net terug van de mondhygieniste, leuk mens, maar waarom voel ik mijn tandvlees altijd dagen nadat ik geweest ben? ;(

Oh, en ik wil geen vrouwen die op me gaan zitten }:| .
dag
pi_136071243
KLIEKJES!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 januari 2014 @ 21:35:38 #10
163650 Greys
pi_136071404
Dat nummer postte mijn zus vandaag ook al op FB.
Mooie tekst. Ik vind het alleen niet zo mooi gezongen :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_136071527
Fijn dat je er bent Senesta!

Over de bans en notes zullen we het maar niet hebben dan. Wat ik wel vind, is dat je ontzettend heftig reageerde op de opmerking van Nip. Je weet dat o.a. ik echt niet gediend ben van pesten en dat wij daar echt wel wat van zeggen als ze te ver gaat. Dat is ook meteen mijn volgende punt waar ik mee zit: we weten allemaal dat Sara anders dan de rest is. Ik ben bereid om daar rekening mee te houden, maar vind het wel ontzettend moeilijk om iedere keer na te moeten denken hoe ik op haar moet reageren. En ik vind het ook niet eerlijk naar ons toe om te verwachten dat wij ons allemaal moeten aanpassen hoe wij posten. Ook wij komen hier voor onze ontspanning en de meeste van ons hebben dezelfde (ietwat sarcastische) humor. Dat het voor Sara heel moeilijk is om te begrijpen hoe wij iets bedoelen is, alhoewel ik het echt niet zo hard wil stellen, haar probleem. Je kunt niet verwachten dat wij allemaal op onze tenen gaan lopen voor 1 persoon. Dat je mensen terugfluit als het te ver gaat, kan ik heel goed begrijpen, maar ik vond nog steeds dat het vorige week niet nodig was. Maar goed, daarvan verschillen we van mening.

Wat mij ook nog dwars zit is dat er door bijv. Yvonne is geroepen dat Sara ergens anders verdrietig deed over dit. Terwijl ze de bewuste post nooit heeft gelezen. Hier is nog niet echt opheldering over gegeven en dat zit volgens mij heel wat mensen dwars. Ik vind dat Sara hier behoorlijk als slachtoffer weggezet werd, terwijl ze het eigenlijk heel goed zelf kan oplossen.
And so the lion fell in love with the lamb
pi_136071607
Ohja, mijn inhoudelijke reactie, aangezien ik met naam genoemd werd..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dag
pi_136071633
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:35 schreef Greys het volgende:
Dat nummer postte mijn zus vandaag ook al op FB.
Mooie tekst. Ik vind het alleen niet zo mooi gezongen :@
Ik vind claudia sowieso niet een geweldige zangeres :@.
dag
pi_136071691
Blauw worden om een rel beter mee te kunnen maken verdient ook wel een schouderklopje _O_
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 januari 2014 @ 21:40:26 #15
163650 Greys
pi_136071709
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:39 schreef Peter het volgende:
Ohja, mijn inhoudelijke reactie, aangezien ik met naam genoemd werd..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal logisch en tof juist, dat je mee kwam posten met die meet-reden ^O^
En de rest moet dat gewoon geloven, want ik weet dat het écht zo is!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_136071764
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:37 schreef Bamba het volgende:
Fijn dat je er bent Senesta!

Over de bans en notes zullen we het maar niet hebben dan. Wat ik wel vind, is dat je ontzettend heftig reageerde op de opmerking van Nip. Je weet dat o.a. ik echt niet gediend ben van pesten en dat wij daar echt wel wat van zeggen als ze te ver gaat. Dat is ook meteen mijn volgende punt waar ik mee zit: we weten allemaal dat Sara anders dan de rest is. Ik ben bereid om daar rekening mee te houden, maar vind het wel ontzettend moeilijk om iedere keer na te moeten denken hoe ik op haar moet reageren. En ik vind het ook niet eerlijk naar ons toe om te verwachten dat wij ons allemaal moeten aanpassen hoe wij posten. Ook wij komen hier voor onze ontspanning en de meeste van ons hebben dezelfde (ietwat sarcastische) humor. Dat het voor Sara heel moeilijk is om te begrijpen hoe wij iets bedoelen is, alhoewel ik het echt niet zo hard wil stellen, haar probleem. Je kunt niet verwachten dat wij allemaal op onze tenen gaan lopen voor 1 persoon. Dat je mensen terugfluit als het te ver gaat, kan ik heel goed begrijpen, maar ik vond nog steeds dat het vorige week niet nodig was. Maar goed, daarvan verschillen we van mening.

Wat mij ook nog dwars zit is dat er door bijv. Yvonne is geroepen dat Sara ergens anders verdrietig deed over dit. Terwijl ze de bewuste post nooit heeft gelezen. Hier is nog niet echt opheldering over gegeven en dat zit volgens mij heel wat mensen dwars. Ik vind dat Sara hier behoorlijk als slachtoffer weggezet werd, terwijl ze het eigenlijk heel goed zelf kan oplossen.
Nou eigenlijk wou ik ook zoiets zeggen , maar Bamba heeft mij het gras voor de voeten weggemaaid en ik ben het er helemaal mee eens O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_136071861
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Helemaal logisch en tof juist, dat je mee kwam posten met die meet-reden ^O^
En de rest moet dat gewoon geloven, want ik weet dat het écht zo is!
Ik ken Peter ook nog wel ;) en ik geloof hem ook .
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_136071876
Oh en eens met greys :Y ik vond t (volkomen ongefundeerde) roepen van 'wat is er gebeurd met deze sc' al niet getuigen van binding met de sc maar als je dan ook nog totaal geen moeite doet t voor ons op te nemen terwijl je ons al zo lang kent dan zie je t grote plaatje niet imho -O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_136071943
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Helemaal logisch en tof juist, dat je mee kwam posten met die meet-reden ^O^
En de rest moet dat gewoon geloven, want ik weet dat het écht zo is!
ik ook :Y ik vind peter ook lief, alleen die plaatjesdiarree soms :N :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 januari 2014 @ 21:46:46 #20
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_136072083
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:43 schreef tombolafan het volgende:
Oh en eens met greys :Y ik vond t (volkomen ongefundeerde) roepen van 'wat is er gebeurd met deze sc' al niet getuigen van binding met de sc maar als je dan ook nog totaal geen moeite doet t voor ons op te nemen terwijl je ons al zo lang kent dan zie je t grote plaatje niet imho -O-
Yup, iedereen op een grote hoop vegen zoals nu gebeurd is en ons wegzetten als pesters. Dat steekt hoor, want dat is gewoon niet zo.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 28 januari 2014 @ 21:48:37 #21
163650 Greys
pi_136072187
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ik ook :Y ik vind peter ook lief, alleen die plaatjesdiarree soms :N :+
Dat slaan we er nog wel uit.
Eén blote man met hond per dag moet genoeg zijn.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 28 januari 2014 @ 21:49:21 #22
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_136072235
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef Greys het volgende:

Dat slaan we er nog wel uit.
Eén blote man met hond per dag moet genoeg zijn.
En de poezenliefhebbers dan? -O-
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_136072239
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat slaan we er nog wel uit.
Eén blote man met hond per dag moet genoeg zijn.
:D
Op vrijdag 19 februari 2016 22:42 schreef Nizno het volgende:
je bent zelf een Pino 2.0!
pi_136072245
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:40 schreef Greys het volgende:

[..]

Helemaal logisch en tof juist, dat je mee kwam posten met die meet-reden ^O^
En de rest moet dat gewoon geloven, want ik weet dat het écht zo is!
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:42 schreef indaha het volgende:

[..]

Ik ken Peter ook nog wel ;) en ik geloof hem ook .
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:44 schreef tombolafan het volgende:

[..]

ik ook :Y ik vind peter ook lief, alleen die plaatjesdiarree soms :N :+
:@

Al moet ik wel zeggen dat ik wel het fotoboek in de gaten houd, maar daar ben ik dan ook mod :+. En Daar let ik extra op forumgebanden omdat die er nog al eens een handje van hebben daar door te gaan. Mag je me kwalijk nemen, maar dat hoort nu eenmaal bij m'n taak. En als iemand mot met me zoekt, dan staat mijn PM wagenwijd open O+.
dag
pi_136072263
quote:
10s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 21:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat slaan we er nog wel uit.
Eén blote man met hond per dag moet genoeg zijn.
Heb ik er vandaag al 1 gepost dan? *)
dag
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')